Kun menet ensitreffeille miehen luo saunomaan, vietkö saunaoluet tuliaisiksi?
Kommentit (21)
En usko, että menisin ensitreffeillä saunomaan. Tuntemattoman luo en tietenkään, mutta jos mies on ennestään tuttu, en silti haluaisi ensitreffeillä saunaan. En muutenkaan harrasta "saunomista" - tykkään kyllä käydä saunassa, mutta nimenomaan KÄYDÄ siellä. Pystyn olemaan saunassa ehkä 5-10 min. Jos yritän olla siellä pitkään, alkaa pyörryttää ja heikottaa. En todellakaan pystyisi olemaan saunassa edes yhden oluttölkin tyhjentämisen verran, enkä muutenkaan tykkää mistään pitkän kaavan kautta saunomisesta, jossa välillä istutaan vilvoittelemassa ja juodaan olutta, sitten taas mennään saunaan. Ainoa poikkeus on, jos sauna on järven rannalla ja pääsee uimaan.
En mene ensitreffeille miehen luo.
Mä miehenä menin naisen luo saunomaan ensitreffeillä ja vein saunaoluet kyllä mukana.
Varmaan onkin naisen aloitus, joo. Älkää menkö näihin.
Ensimmäisillä treffeillä mennään kahville. Kahvilaan, näkyvälle paikalle. Älä ole autistinen idiootti kuten minä olen ollut monet kerrat ja tehnyt jotain noin tyhmää ja typerämpääkin. Olen hengissä pelkästään jumalattomalla onnella ja tuurilla.
Ei täsä kysytty, menetkö ensitreffeille saunomaan, vaan: jos ja kun menet, niin tuotko kaljat. Jos et mene, älä vastaa.
Huomaa kyllä palstalaisten koulutustason siitä, että kysymystä ei ymmärretä.
Ei kukaan täyspäinen mene miehen luo saunomaan ensitreffeille, ei edes ilman saunomista.
Huutonaurua. Ekat treffit ja sauna? Vain alemman tason miehen mielikuvituksessa.
Vierailija kirjoitti:
Huutonaurua. Ekat treffit ja sauna? Vain alemman tason miehen mielikuvituksessa.
Me mentiin ensi treffeillä saunaan. Ja oluttakin juotiin. Ja yökin oltiin yhdessä.
Vierailija kirjoitti:
Ei täsä kysytty, menetkö ensitreffeille saunomaan, vaan: jos ja kun menet, niin tuotko kaljat. Jos et mene, älä vastaa.
Huomaa kyllä palstalaisten koulutustason siitä, että kysymystä ei ymmärretä.
No kysymys on liian utopistinen, että menetkö tuntemattoman miehen luo olemaan alasti? Kukkuu. Menetkö sinä saunaan karhun kanssa?
KUN menet 🤭
Ensitreffeille ei todellakaan ikinä koskaan pidä mennä saunaan. Ei miehen luo, ei yksin, eikä erityisesti mihinkään saunaan.
Mutta jos nyt joku dille nainen, jolla ei ole minkäänlaista itsesuojeluvaistoa menee miehen luo saunomaan, niin tottakai miehellä on siellä saunaoluet tarjolla, koska saunajuomat kuuluu kutsujan tarjota. Nainen voi viedä jotain pientä naposteltavaa.
Kysyn ensin, että onko saunassa karhu vai mies ja kumpi sitä olutta kittaa? Tai ehkä isompi seurue odottamassa oluita, kun ei mainittu sitäkään, että kuka tai ketkä sitä juo?
Jos olisi tuollaiset treffit, niin kai mies olisi sen verran herrasmies, että saunaoluet tarjoaisi, eikä niitä naisen tarvitse paikalle roudata?!
Vierailija kirjoitti:
Ensimmäisillä treffeillä mennään kahville. Kahvilaan, näkyvälle paikalle. Älä ole autistinen idiootti kuten minä olen ollut monet kerrat ja tehnyt jotain noin tyhmää ja typerämpääkin. Olen hengissä pelkästään jumalattomalla onnella ja tuurilla.
Ei kukaan järkevä mene kahvilaan ensitreffeille. Maksat ja joudut näkemään vaivaa pelkän p@skanjauhamisen takia. Ensitreffit kotona ovat paljon paremmat. Siinä säästyy rahaa ja aikaa.
Mä tarjoon kossusnapsit, jossa koristeena pieni puolukka ja koivun lehti. (edellisen käyttäjän vihdasta revitty).
Vierailija kirjoitti:
Jos olisi tuollaiset treffit, niin kai mies olisi sen verran herrasmies, että saunaoluet tarjoaisi, eikä niitä naisen tarvitse paikalle roudata?!
Tuliaiset kuuluu ihan peruskäytöstapoihin, kun mennään esim toisen kotiin.
En sauno. Mutta viimeksi menin ensitreffeille miehen luokse, vein 2 pakastepizzaa ja olutlaatikon.
Sitä pizzaa syödessä mies siinä sitten arvioi "onhan tää ihan syötävää". Sanoin että se nyt oiski, jos nainen tulee sun luo kaljojen ja pizzojen kanssa, ja sä löytäisit jotain valitettavaa. Mutta, myöhemmin se löysikin. Se oli kuin gordon ramsay joka perkeleen ruoan kanssa. Aina jotain valitettavaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Me mentiin ensi treffeillä saunaan. Ja oluttakin juotiin. Ja yökin oltiin yhdessä.
Tuo on asiaa. Noin ihanat naiset toimii!
Vierailija kirjoitti:
KUN menet 🤭
Ensitreffeille ei todellakaan ikinä koskaan pidä mennä saunaan. Ei miehen luo, ei yksin, eikä erityisesti mihinkään saunaan.
Mutta jos nyt joku dille nainen, jolla ei ole minkäänlaista itsesuojeluvaistoa menee miehen luo saunomaan, niin tottakai miehellä on siellä saunaoluet tarjolla, koska saunajuomat kuuluu kutsujan tarjota. Nainen voi viedä jotain pientä naposteltavaa.
Ensi treffeille voi päätyä myös sellaisen ihmisen kanssa, jonka on tuntenut jo kauan. Tai pitänyt kauan yhteyttä, tuntee pitkältä ajalta etänä, on yhteisiä tuttuja jne. Ensitreffikumppani ei aina ole tuntematon ja sitä kautta riski.
No kivahan se on jotain viedä.