Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

APUA, Mieheni ehdottaa: hän, minä ja sen ystävä seksipuuhissa!

Vierailija
11.08.2008 |

Hei!'

Olen naimisessa + 2 ihanaa lasta. Ollaan mieheni kanssa harrastaneet ryhmäseksiä (me + pari, jotka ovat parhaat ystävät). Ihan Ok se oli vaikken saanut elämäni orkut silloin. Nyt kahden lapsen äiti ja mieheni haluaisi jakaa minut ystävänsä kanssa mutta en tunne olevani yhtä viehettävässä kunnossa kun 5v. sitten (raskaudet verottaneet!)..mieheni kehuu aina minua ja sanoo et olen just se täydellinen pakkaus. Ei seksi kahden miehen kanssa pelota eikä jännitä yhtä paljon kun sitä että ko. ystävä näkee minut alastomana..ja ehkä en mielytäkkään hänet..no miten sitten edetään?

Onko teillä kokemuksia?? Mitä teen? Suostunko?

33v. nainen

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
11.08.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

... Jos olette nuorena kokeilleet ryhmistä, niin sen "seikkailun" voi pistää nuoruuden piikkiin. Tulet jossakin vaiheessa kuitenkin katumaan tuota "kaverin kanssa jakamista" ! En suosittele!

Vierailija
2/4 |
11.08.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja koko miehen sählyporukka saman tien - sitähän tää nykymeininki on...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
13.08.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse en olisi kyllä ketään kaveria pyytänyt mukaan. Selkeä reunaehto oli, että toinen mies on elämänpiirimme ulkopuolelta. Eipä silti...Kyllä niitä yhteisiä tuttavia kuitenkin löytyi. Maailma kun on kuitenkin kovin pieni. Kolmiossa toinen mies on kuitenkin lopulta dominoiva ja toinen alistuva - ei se oikein muuten toimi. Eli parempi järjestys on ensin leikkikaveri ja sitten ystävä.

Vierailija
4/4 |
13.08.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

???????

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kolme kolme