palautus zalandolle ilman tulostinta??
Niin tilasin ekan (ja vikan) kerran Zalandolta ja haluan palauttaa, mutta siihen tartteis tulostimen mitä minulla ei ole!? Siinä lukee, että kirjaudu zalandon sivuille tunnuksillasi, ruksi siellä palautettavat tuottee ja tulosta palautuslista ja osoitekortti. Wtf? Jo on tehty palauttaminen vaikeaksi, ilmeisesti yritetty tehdä niin vaikeaksi, että ihmiset ei viitsisi palauttaa.
Mutta tosiaa en aio epäsopivia kamppeita pitää, vaan haluan palauttaa ne. Mutta miten, kun ei ole sitä tulostinta?
Kommentit (7)
Eikös jossain siellä nettisivuilla lue niin, että jos et omista tulostinta niin palautusliplappanan voi myös "tilata" Zalandolta. Lähettävät sen siis sulle postitse. Näin mä muistelisin.
[quote author="Vierailija" time="03.10.2014 klo 21:43"]Käy kirjastossa tai kaverilla tulostaan.
[/quote]
Kävisin, vaan se ei nyt ole mahdollista. Voin sen jotenkin kai ensi viikolla järjestää, mutta onko se todellakin pakko? Voiko ne vaatia tulostamaan mitään, eikö paketissa pitäisi olla lappu mikä vaan täytetään. Hitsin typerästi tehty juttu.
Tosi ihmeellistä pelleilyä ja juurikin tehty hankaloittamaan palautusta ihan tahallaan tuo Zalandon systeemi. Itselläni on onneksi tulostin, kun kerran jouduin liian isot kengät palauttamaan enkä halunnut ottaa satasta takkiin.
Typeräähän se on. Minulla meni kerran tulostin rikki juuri silloin kun yritin palauttaa, ja lähettivät sitten postitse palautuslomakkeen, kun pyysin. Aika kauan siinä kesti, ja oli hilkuilla, ettei se palautusaika mennyt umpeen.
[quote author="Vierailija" time="03.10.2014 klo 21:44"]
Eikös jossain siellä nettisivuilla lue niin, että jos et omista tulostinta niin palautusliplappanan voi myös "tilata" Zalandolta. Lähettävät sen siis sulle postitse. Näin mä muistelisin.
[/quote]
Mä tilaan sen joka kerta. Se 30 vrk:n palautusoikeus säilyy, kun siis netissä palautat sen ajan sisällä. Lähetät tuotteet vaan heti kun se lappu on saapunut. Ja ei, en käsitä mikseivät automaattisesti voi lähettää sitä asiakkaalle kuten muut firmat tekee. Mutta eihän niillä aiemmin saanut asiakas edes itse valita toimituspistettäkään, että...
No en todellakaan mene tulostamaan johonkin kirjastoon enkä myöskään töissä viitsi omia papereitani tulostella, joten tilaan sen lomakkeen heiltä. Hollannista lähettivät viimeksi, ekologista ja edullista? Mutta siis, ei se kuitenkaan kuulu asiakkaan tulostaa.
Käy kirjastossa tai kaverilla tulostaan.