ENNUSTAN vielä viidelle. Parisuhteista.
Aiempaan poiketen toivon myös kommenttiasi ennustukseeni!
Kerro minulle
Ikäsi
Horoskooppisi
Sukupuolesi
Huolesi/ asia parisuhteeseesi (tai lapseen) liittyen mikä painaa mieltäsi.
(Jos haluat kerro myös hiustesi luonnollinen väri)
Kommentit (52)
[quote author="Vierailija" time="03.10.2014 klo 21:21"]
[quote author="Vierailija" time="03.10.2014 klo 21:05"]
Aiempaan poiketen toivon myös kommenttiasi ennustukseeni! Kerro minulle Ikäsi Horoskooppisi Sukupuolesi Huolesi/ asia parisuhteeseesi (tai lapseen) liittyen mikä painaa mieltäsi. (Jos haluat kerro myös hiustesi luonnollinen väri)
[/quote] 67v nainen ,avioliitossa 48v mies jousimies 72 v. Meillä eimene hyvin joka asiassa tulee erimielisyyttä. Itse olen skorpiooni.
[/quote] Hiukset on vaaleat.
Onko joku kysyjä joka varmasti antaa myös kommentin takaisin?
Ap
Minä joka kysyin nro 9 annan palautteen
Minä annan palautetta:)
Terveisin, 8/24
mammat on liian nopeita ;/ Mutta minä antaisin varmasti kommentin. Leijona n 31. Onko rakkautta tulossa elämääni milloin?
Ennusta mulle. Kysyin tuossa viestissä nro 9. Annan palautetta ennustuksestasi
Minä annan kommentin varmasti takaisin. Kaksoset. Hiustenväri: suomalainen maantienharmaa/vaalea
. Ikä 20. Nainen.
Haluan tietää onko miesystäväni ollut uskoton/tuleeko pettämään
25vuotias
Kaksonen
Tuhkanvaalea hius.
Pettääkö mieheni? Rakastaako mieheni lastaan?
Voitko kiitos ennustaa myös mulle. Annan palautteen.
22 v, skorppari, vaalea tukka. Onko nykyinen mies se oikea minulle? Tulemmeko pysymään yhdessä? Muutammeko joskus Suomeen?
32 lisää: siis olen 21v skorppari, tässä kuussa myöhemmin 22v.
[quote author="Vierailija" time="03.10.2014 klo 21:26"]Onko joku kysyjä joka varmasti antaa myös kommentin takaisin?
Ap
[/quote]
Minä olen T. 6
Löydänkö enää koskaan vierelleni ystävää miehestä+
Milloinka vastaat ja missä? ODOTAN VASTAUKSIA . Terv . 48 vuotta yhdessä.
[quote author="Vierailija" time="03.10.2014 klo 21:08"]34, oinas ja nainen. Yhteenmuutosta puhuttu vuosi. Mies vaan jahkailee. Miten meidän käy? Haluaako mies kunnon parisuhteen vai ns etäsuhteen.
[/quote]
Onko miehelläsi takana pitkä suhde? Ennen sinua siis. Näen vahvan naisen joka vaikuttaa mieheesi, voi olla myös äiti/ sisko tai muu läheinen nainen. Keskustelkaa, näen että teillä on pitk suhde edessä.
Ap
Lupaan kommentoida. 31v, härkä, onko mieheni (29v skorpioni) ollut minulle uskollinen ja tuleeko olemaan? Hiukset hiukan mahongin ruskeat.
[quote author="Vierailija" time="03.10.2014 klo 21:05"]
Aiempaan poiketen toivon myös kommenttiasi ennustukseeni! Kerro minulle Ikäsi Horoskooppisi Sukupuolesi Huolesi/ asia parisuhteeseesi (tai lapseen) liittyen mikä painaa mieltäsi. (Jos haluat kerro myös hiustesi luonnollinen väri)
[/quote] 67v nainen ,avioliitossa 48v mies jousimies 72 v. Meillä eimene hyvin joka asiassa tulee erimielisyyttä. Itse olen skorpiooni.