ENNUSTAN vielä viidelle. Parisuhteista.
Aiempaan poiketen toivon myös kommenttiasi ennustukseeni!
Kerro minulle
Ikäsi
Horoskooppisi
Sukupuolesi
Huolesi/ asia parisuhteeseesi (tai lapseen) liittyen mikä painaa mieltäsi.
(Jos haluat kerro myös hiustesi luonnollinen väri)
Kommentit (52)
[quote author="Vierailija" time="03.10.2014 klo 21:29"]mammat on liian nopeita ;/ Mutta minä antaisin varmasti kommentin. Leijona n 31. Onko rakkautta tulossa elämääni milloin?
[/quote]
En valitettavasti näe ihan heti rakkautta. Uuden ystävyyden tosin näen, jossa vastakkainen sukupuoli. Onko sinulla läheinen tuttava/ työtoveri joka voisi tuntua siltä? Yksi kortti näyttää että yksi rohkea liike sinun puoleltasi voi muuttaa paljon asioita.
Ap
44v
Härkä
Nainen
Sinkku
Löytyykö se oikea
Vaaleat hiukset
[quote author="Vierailija" time="03.10.2014 klo 21:54"]
[quote author="Vierailija" time="03.10.2014 klo 21:08"]44 vaalea rapunainen. Lopetin juuri parisuhteen. Teinkö oikein? [/quote] Teit. Miksi epäröit? Tutki taustalla vaikuttavaa henkilöä. Ole rohkea, joku ei uskalla tehdä aloitetta vaan se jää sinun harteillesi. Ap
[/quote]
kiitos!
Taustalla vaikuttava hlö? Haluatko tarkentaa vielä?
Joku mies ei siis uskalla tehdä aloitetta?
terv. N 40+
37 v. Härkä. Kannattaako minun pyytää ihastukseni ulos vai tuleeko hän tekemään sen itse, ja onko meillä parisuhdemielessä tulevaisuutta? Hiusteni luonnollinen väri on ruskea. Kyseessä oleva ihastus on nainen. Olisin hyvin kiitollinen, jos näet jotakin.
Voin kommentoida sitten, miten kävi, kunhan asia etenee jotenkin jatkossa...
Ennustaja, kiitos! Olen nro 9 kysyjä. Miehelläni on tosiaan pitkä suhde ennen minua. Vahva ex joka hallitsee tavalkaan vieläkin. Sekä vahva äiti. Kiitos!
[quote author="Vierailija" time="03.10.2014 klo 23:05"]Ennustaja, kiitos! Olen nro 9 kysyjä. Miehelläni on tosiaan pitkä suhde ennen minua. Vahva ex joka hallitsee tavalkaan vieläkin. Sekä vahva äiti. Kiitos!
[/quote]
Kiitos palautteestasi! Toivon onnea parisuhteellenne, jokin sitä miestäsi kaivaa - luulen että hän pelkää näitä vahvoja naisia ja antaa heidän vaikuttaa päätöksiinsä vaikkei pitäisi. Vaikka miehellä nämä "heikot kohdat" onkin, uskon että saat hänestä vielä hyvän miehen itsellesi sinnikkyydellä ja keskusteluilla.
Ap
[quote author="Vierailija" time="03.10.2014 klo 21:08"]44 vaalea rapunainen. Lopetin juuri parisuhteen. Teinkö oikein?
[/quote]
Teit. Miksi epäröit? Tutki taustalla vaikuttavaa henkilöä. Ole rohkea, joku ei uskalla tehdä aloitetta vaan se jää sinun harteillesi.
Ap