Kehä I:llä ketjukolari
Pirkkolan liittymän kohdalla Kehä I:llä on tapahtunut usean auton ketjukolari. Liikenne on ruuhkautunut pahoin ja poliisi ohjaa liikennettä paikan päällä.
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/ab1bece3-554a-42c9-9bd5-f11991ababa0
Yllätyitkö?
Kommentit (24)
Persuteoria on, että joku sähkis edellä rullaillut menemään säästääkseen akkua.
Olen yllättynyt lähinnä siitä että näitä tapahtuu niin harvoin.
Vierailija kirjoitti:
Sama. Etenkin Kehä I:llä ajelee ihan käsittämättömän paljon sellaisia, jotka eivät osaa liittyä. Monet eivät osaa ollenkaan katsoa pimeää kulmaa vaan meinaavat tulla kylkeen, vaikka edessä ja takana olisi runsaasti tilaa.
Iltalehti klo 16:13 - Slovakian pääministeriä ammuttu
Tilannehuone klo 16:20 - Tieliikenneonnettomuus suuri, Helsinki
1+1=3
Vierailija kirjoitti:
1+1=3
Pakeni kehää pitkin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sama. Etenkin Kehä I:llä ajelee ihan käsittämättömän paljon sellaisia, jotka eivät osaa liittyä. Monet eivät osaa ollenkaan katsoa pimeää kulmaa vaan meinaavat tulla kylkeen, vaikka edessä ja takana olisi runsaasti tilaa.
Tästä syystä onkin hyvä ajaa vasenta kaistaa, jos ei ole itse poistumassa kehätieltä. Myös liikennevirasto suosittaa tätä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tästä syystä onkin hyvä ajaa vasenta kaistaa, jos ei ole itse poistumassa kehätieltä. Myös liikennevirasto suosittaa tätä.
Mä ajelen tuon perusteella täysin väärin Kehällä. :D
Ylen juttuun kommentti: yritän kyllä itse pitää turvavälin pitkänä mutta ei se sitä koskaan kauaa ole kun aina siihen joku tulee väliin. Ihan samanlaista haitariliikettä sekin aiheuttaa koska sitten taas hidastan että saan sen turvavälin vähän pidemmäksi.
onko kameran kohdalla? Ei mikään yllätys, jos on
En yllättynyt. Tuolla on päivittäin enemmän autoja kuin maalaisjuntin käsityskyvyllä pystyy ymmärtämään.
Vierailija kirjoitti:
En yllättynyt. Tuolla on päivittäin enemmän autoja kuin maalaisjuntin käsityskyvyllä pystyy ymmärtämään.
kamelikuskit suhaa vailla ajatuksia
Vierailija kirjoitti:
Persuteoria on, että joku sähkis edellä rullaillut menemään säästääkseen akkua.
demariteoria: kehät voidaan sulkea, koska yksityisautoilu kielletään kapitalistisena humputuksena
Vierailija kirjoitti:
Kun tämän maan väkilukukin on aika pieni niin ei niitä autojakaan niin hirveästi ole pääkaupunkiseudulla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kun tämän maan väkilukukin on aika pieni niin ei niitä autojakaan niin hirveästi ole pääkaupunkiseudulla.
Kehä I vilkkaimmassa kohdassa menee 100 000 autoa päivässä. Se kohta on aika tarkalleen tuossa kolaripaikassa. Ei tietenkään kaikki pk-seutulaiset aja samasta paikasta, vaan kuormittavat muitakin teitä.
Vierailija kirjoitti:
1+1=3
Tietoliikenneonnettomuus suuri, internet xD
Olihan tänään toki haastava ajokelikin: aurinko paistoi ja asfaltti oli kuiva.
Jonon eka oli taksi.
Ketjukolarin syyllinen on aina jonossa toisena oleva.
Talvi yllätti autoilijat.