Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kertokaa nyt hyvät ihmiset jotka paatte tamponeja roskiin

Vierailija
03.10.2014 |

Että millainen on se kamala löyhkä joka sielä leijailee vessaan??? Mä vedän pöntöstä tamponini, ne on niin verisiä että jos roskiin yrittäisin olis seinät ja lattiat ihan veressä...

Kommentit (34)

Vierailija
1/34 |
03.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="03.10.2014 klo 19:35"]

Että millainen on se kamala löyhkä joka sielä leijailee vessaan??? Mä vedän pöntöstä tamponini, ne on niin verisiä että jos roskiin yrittäisin olis seinät ja lattiat ihan veressä...

[/quote]

Tampooneja EI SAA vetää vessata. WT alueillla jätevesipumppaamot ovat jatkuvasti tukossa kun porukka vetää vessata tampoonit, siteet ja sukkauhousut.

PS. roskiksen voi viedä jäteastiaan JOKA PÄIVÄ.

Vierailija
2/34 |
03.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö sulla ole vessassa roskista? Laita tamponin ympärille vessapaperia ja laita roskiin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/34 |
03.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tamponi kääräistään vessapaperiin, tarvittaessa pieneen muovipussin, ja laitetaan KANNELLISEEN roskikseen. Ei pahemmin haise...

Vierailija
4/34 |
03.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei vittu, meinaatteko että roikutan veristä tamppoonia kädessäni ja kaivan jotain muovipussia sille samalla??? Ei ei ei...ja vessan roskis tyhjennetään kerran kuussa!!

Vierailija
5/34 |
03.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="03.10.2014 klo 19:38"]

[/quote]

Tampooneja EI SAA vetää vessata. WT alueillla jätevesipumppaamot ovat jatkuvasti tukossa kun porukka vetää vessata tampoonit, siteet ja sukkauhousut.

[/quote]

Kuka kieltää?

Vierailija
6/34 |
03.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="03.10.2014 klo 19:57"]

Ei vittu, meinaatteko että roikutan veristä tamppoonia kädessäni ja kaivan jotain muovipussia sille samalla??? Ei ei ei...ja vessan roskis tyhjennetään kerran kuussa!!

[/quote]

wt

Vierailija
7/34 |
03.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="03.10.2014 klo 19:59"][quote author="Vierailija" time="03.10.2014 klo 19:38"]

[/quote]

[/quote]

Kuka kieltää?
[/quote]

Ei vittu susta ei enää voi vetää yksinkertasemmaks

Vierailija
8/34 |
03.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä nielasen ne,ei jää haisemaan.

Vierailija
9/34 |
03.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="03.10.2014 klo 19:59"]

[/quote]

[/quote]

Kuka kieltää?

[/quote]

Oletko vähä-älyinen? Tampoonit kuuluu syödä aamumurojen kanssa.

http://www.hsy.fi/vesi/kodinvesiasiat/pyttyetiketti/Sivut/default.aspx

Älä heitä pönttöön:

Hygieniatuotteita

muovikääreitä, terveyssiteitä, tamponeja tai vaippoja 

Vierailija
10/34 |
03.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[/quote]

[/quote]

Kuka kieltää?

[/quote]

Voit tulla toisiin ajatuksiin, kun taloyhtiö ojentaa sinulle laskun putkien tukkimisesta. Tai kun vessanpyttysi tulvii sitä itseään, kun et ole tamponia viitsinyt pikku hetkeä käsitellä.

Vierailija
11/34 |
03.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[/quote]

[/quote]

Kuka kieltää?

[/quote]

Terveen järjen tuo pitäisi jo sanoa, mutta eipä sitä voi vaatia jos ei sitä kerran ole. Vitun wt juntti.

Vierailija
12/34 |
03.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

ap on taas huono provo. Ei kukaan ole oiekasti noin idiootti...... eihän?

Vierailija
13/34 |
03.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mistä näitä idiootteja sikiää. Voin kertoa et jos joudun sun viemärit joskus avata niin heitän ne sun veriset tamponit seinälle. Mikään ei oo vituttavampaa kuin avata viemäri mikä on tukittu siteillä ja tamponeilla.
Putkinainen

Vierailija
14/34 |
03.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Asuttiin vuokraomakotitalossa ja kaverin wt tyttöystävä veti siteitä vessan pöntöstä alas. Viemäri meni tukkoon ja kellarissa oli 15cm paskaa ja kusta lattialla. Kyllä kuuli huora kuniansa sen jälkeen.

Viemärin sisältö pitäisi pumpata ap:n kaltaisen paskamahan asuntoon sisälle viemärin tukkeutumisen jälkeen.

Vierailija
15/34 |
03.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tuossa mene välttämättä jätevedenpumppaamo tukkoon, vaan ihan jo oma taloyhtiön tai omakotitalon viemäri voi alkaa tulvia, kun viemäriin kuulumattomat moskat tukkivat putken. Sinne viemäriin ei ihan oikeasti ole tarkoitus tunkea kaikkia kissaa pienempiä roskia. Typeryyttä ei voi kukaan lailla kieltää, mutta jos soitat omalle vesilaitoksellesi, niin tasan tarkkaan kieltävät viemärin käyttämisen roskiksena.

Vierailija
16/34 |
03.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

40v olen vetänyt vessasta alas, enkä ole tukkinut yhtään vessanpönttöä tai viemäriä. Onneksi enää ei tarvitse.

Vierailija
17/34 |
03.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

mä oon heittänyt tamponit pönttöön 6 vuotta kaikkialla, luin joskus jostain että voi tehdä näin. ikinä ei oo mennyt tukkoon. siteet, vanupuikot yms toki tukkii, mutta tamponihan on pienempi kun paskapökäle ja pelkkää pehmeää vanua!

Vierailija
18/34 |
03.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="03.10.2014 klo 20:11"]40v olen vetänyt vessasta alas, enkä ole tukkinut yhtään vessanpönttöä tai viemäriä. Onneksi enää ei tarvitse.
[/quote]
Idiootti.

Vierailija
19/34 |
03.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="03.10.2014 klo 19:57"]

[/quote]

Olisihan se tosiaan aivan liian vaikeaa ottaa ensin se muovipussi ja/tai pari palaa vessapaperia ensin hollille.

Vierailija
20/34 |
03.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

No todellakin, olen asunut 20 vuotta samassa 60 vuotta vanhassa talossa ja vetäny niitä tampponeja pöntöstä. Kertaakaan ei oo putket olleet tukossa. Ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kahdeksan kolme