Kertokaa nyt hyvät ihmiset jotka paatte tamponeja roskiin
Että millainen on se kamala löyhkä joka sielä leijailee vessaan??? Mä vedän pöntöstä tamponini, ne on niin verisiä että jos roskiin yrittäisin olis seinät ja lattiat ihan veressä...
Kommentit (34)
Asun ekassa kerroksessa ja meidän putket on aina yläkerran idioottien takia tukossa. Pienenpi vaiva se on sinun tyhjentää roskis usein, kuin minun tilata aina huoltomies.
Ap on kyllä idiootti. Toivottavasti teidän kerrostalossa menee putket tukkoon ja tulee suuri vesivahinko, jonka sä joudut ap kustantamaan. Tulee ihan helvetin kalliiksi, mitä ylempänä asut niin sitä kalliimmaksi, kun sitä useampi kämppä menee pilalle.
[quote author="Vierailija" time="03.10.2014 klo 20:23"]
Asun ekassa kerroksessa ja meidän putket on aina yläkerran idioottien takia tukossa. Pienenpi vaiva se on sinun tyhjentää roskis usein, kuin minun tilata aina huoltomies.
[/quote]
Voi iso V, asutaankohan me samassa talossa???
[quote author="Vierailija" time="03.10.2014 klo 20:26"]
[quote author="Vierailija" time="03.10.2014 klo 20:23"]
[/quote]
Voi iso V, asutaankohan me samassa talossa???
[/quote]
Siitä kertomaan asuinaluetta vaan , jos yläkerran asukki sattuu täältä lukemaan, niin siitäpähän oppii.
[quote author="Vierailija" time="03.10.2014 klo 19:59"][quote author="Vierailija" time="03.10.2014 klo 19:38"]
[quote author="Vierailija" time="03.10.2014 klo 19:35"]
Että millainen on se kamala löyhkä joka sielä leijailee vessaan??? Mä vedän pöntöstä tamponini, ne on niin verisiä että jos roskiin yrittäisin olis seinät ja lattiat ihan veressä...
[/quote]
Tampooneja EI SAA vetää vessata. WT alueillla jätevesipumppaamot ovat jatkuvasti tukossa kun porukka vetää vessata tampoonit, siteet ja sukkauhousut.
PS. roskiksen voi viedä jäteastiaan JOKA PÄIVÄ.
[/quote]
Kuka kieltää?
[/quote] no JÄRKI
Tampoonit lanseerattiin markkinoille mainoslauseilla, joiden pääpointti oli tamponin helppous: Vedät sen vain vessasta alas!
Vessanpötöön saa vetää vain sen mikä on kulkenut ihmisen läpi. Jos syöt tampoonit, voite vetää ne paskantamien jälkeen vessasta.
[quote author="Vierailija" time="03.10.2014 klo 20:30"]
Tampoonit lanseerattiin markkinoille mainoslauseilla, joiden pääpointti oli tamponin helppous: Vedät sen vain vessasta alas!
[/quote]
Lähde?
Kuka uskoo mainoksia? Nainen!
Kuka vertaa kakkapökälettä tamponiin??!!
Tee koe: ota 2 lasia vettä, laita toiseen kakkapökäleesi ja toiseen römpsästä vetämäsi Tampax. Laita ajastus vaikka 2 tuntia. Kumpi on hajonnut veteen ja kumpi ei? :)
Hanki kuukuppi, ei tarvi roskista tai tukkia putkia.
[quote author="Vierailija" time="03.10.2014 klo 20:21"]
No todellakin, olen asunut 20 vuotta samassa 60 vuotta vanhassa talossa ja vetäny niitä tampponeja pöntöstä. Kertaakaan ei oo putket olleet tukossa. Ap
[/quote]
Niinhän sinä luulet. Putket ovat voineet tukkeutua kauempana kuin juuri sinun kylppärisi kohdalla, etkä silloin ole saanut asiasta tietää. Paitsi vesimaksunkorotuksina.
Argh. Ap:n kaltaisten idioottien takia haluan muuttaa pois kerrostalosta uuteen omakotitaloon, jotta voin olla varma ettei kukaan idiootti aiheuta joku pvä vesivahinkoa yläkerrassamme.
[quote author="Vierailija" time="03.10.2014 klo 20:21"]No todellakin, olen asunut 20 vuotta samassa 60 vuotta vanhassa talossa ja vetäny niitä tampponeja pöntöstä. Kertaakaan ei oo putket olleet tukossa. Ap
[/quote]
kerta se on ensimmäinenkin. Oot oikeesti idiootti ali-ihminen.