Onko kukaan oikeasti raskautunut "tunkemalla" spermaa sormin?
Sori ihan hirveen tyhmän kuuloisesta otsikosta, mutta antakaa kun selitän.
Tilanteeni on se, että monen vuoden vauvakuumeilun jälkeen olemme mieheni kanssa vihdoinkin valmiita ryittämään perheenlisäystä. Tätä ennen mentiin muutama vuos keskeytetyllä yhdynnällä (kun tuota harrastimme niin tiesimme riskit ja olimme valmiita ottamaan vastuu) ja tulinkin raskaaksi 1,5 vuotta keskeytetystä yhdynnästä, joka ei ollutkaan ihan ajoissa keskeytetty. No se raskaus meni kesken ennen kuin kerkisimme edes kunnolla sisäistää että raskaana ollaan (meni kesken viikolla 6). Nyt sitten ollaan yritetty lopettaa keskeyttely ja oikeasti yritetään saada vauva alulle, mutta mun miehelle se ei olekaan niin helppoa. Hän kun on monta vuotta vetänyt aina aktin lopussa pois niin se tapa on jäänyt päälle ja hän ei meinaa millään laueta mun sisään, aina vahingossa vetää pois tai sanoo, ettei vaan koe pystyvänsä laukeamaan ellei avita käsin. Ennen kuin aloitettiin keskeytetyt yhdynnät niin tää laukeaminen mun sisälle ei ollut mikään ongelma.
Miestäni selvästi hävettää ja harmittaa tämä ongelma ja on selkeesti tosi pahoillaan tästä. Ollaan yrietty niin, että mies aktin lopuksi sitten vetelisi käteen mutta yrittäisi laueta mun sisään, mutta se on tosi hankalaa. Ollaan yrietty sormin viedä spermat niin syvälle kuin ikinä pystymme, mutta tätä on nyt jatkunut 6kk ja en ainakaan vielä ole tullut raskaaksi.. turhauttaa tämä tilanne, yritän olla painostamatta miestä mutta huomaan, että sitä ahdistaa ihan hirveen paljon se ettei onnistu laukeamaan mun sisällä ja lasta kun me molemmat niin toivottais mahdollisimman pian. Kyllä mä uskon, että ajan kanssa saadaan mieskin taas tottumaan siihen, ettei tarvii enää keskeyttää, mutta olis kyllä toivottavaa saada se raskauskin pian aluilleen.
Niinpä siis kysymykseni oli, että onko teistä joku (tai tunnetteko jonkun) joka olisi raskautunut ilman varsinaista yhdyntää, mutta siten, että olisi itse tai miehen avustuksella "tunkenut" siemennesteet sisälle?
Aina noita urbaanilegendoja kuullut, että jonkun tyttöystävä tyhjeni kondomin sisällöt vaginaan, mutta olen yrittänyt googletella ja en ihan toden totta ole lukenut kenestäkään joka olisi omin sormin raskautunut..
Totta kai se on sitten seuraava vaihtoehto että ostetaan jonkinlainen ruisku jolla voitaisiin sitten viedä spermat sisälle keinohedelmöityksen mukaisesti, mutta vielä ei olla siihen turvauduttu..
Jos jollain on jotain avuntynkää meidän ongelmiin niin saa kertoa mielellään :)
Kommentit (33)
Takaapäin miehet laukeaa helposti. Tehkää niin, että makaat mahallasi ja miehesi ottaa takaa. Silloin muna on aika tiukassa nipussa sisällä ja laukeaa nopeasti. Kokeilkaa :)
[quote author="Vierailija" time="03.10.2014 klo 20:45"]
Takaapäin miehet laukeaa helposti. Tehkää niin, että makaat mahallasi ja miehesi ottaa takaa. Silloin muna on aika tiukassa nipussa sisällä ja laukeaa nopeasti. Kokeilkaa :)
[/quote]
Se on tullut huomattua, että lähimmäs huippua mies on päässyt takaa päin...
Kiitos kaikille vielä vastauksista :)
Huomenna pitäis taas menkkojen alkaa, meillä nyt yrityskierros 7 ja ei mitään raskauteen viittaavia oireita, ei kyllä menkkoihinkaan viittaavia. Aina se pieni toivonkipinä siellä on, mutta realistisesti ottaen odotan menkkoja huomiselle enkä odota mitään plussatestejä ;)
AP
Hieman vanha ketju, mutta mahtaisko ap löytyä linjoilta? Kiinnostais kovasti tietää onko onnistanut ja jos on, niin millä tyylillä?
[quote author="Vierailija" time="03.10.2014 klo 19:35"]
Epäilyttävä tarina kaikenkaikkiaan. Joko koko postaus on hevonpaskaa, tai sitten mies yrittää vedättää ja ei oikeasti halua vauvaa.
[/quote]
Yllättävän paljon saanut tämä alapeukkuja, mutta ensin tuli mullekin mieleen tämä. Onko nyt täysin varmaa, että mies on vauvatouhuissa ihan mukana, koska tuo käytös kielisi siitä ettei kaikki ole nyt ihan kohdallaan? Jospa jättäisit ne ruiskut ja truutit apteekkiin ja juttelisit sen miehen kanssa ja antaisit pölyn laskeutua. Mä en muuten itse sitä paitsi haluaisi lasta tuollaisen miehen kanssa :p
Katos perkele, aika vanha ketju. Miten ap kävi? Oppiko mies panemaan?
Ehkäpä voisitte saada inseminaation noilla perustein
[quote author="Vierailija" time="03.10.2014 klo 19:31"]
Ei helv.. mistä te näitä keksitte? :D
[/quote]
Nauratko kehitysvammaisillekin?
"Hei miks te ette ole kauneusihanteiden mukaisia?"
Nainen otti suihin ja hieroi mällit sormista emättimeen. Voiko se tulla raskaaksi? Yhdynnässä ei oltu vaan ns. Päiväkahvittelu hairahdus. Olen suhteessa toisen kanssa.
Nyt hirveät morkkikset ja pelko et tämä teki itsensä tahallaan raskaaksi.
Ap linjoilla ja mikä yllätys oli löytää oma vanha ketju etusivulta :D tosiaan tilanne kehittyi niin, että käytimme ruiskua parissa kierrossa enkä raskaaksi tullut. Sitten päätimme pitää hiukan taukoa koko lastentekohommasta ihan pidemmänkin aikaa ja viime syksynä aloimme taas yrityksen.tuo tauko teki meille molemmille hyvää ja miehenikin pikku hiljaa onnistui laukeamaan sisääni ja pian tulinkin oikeasti raskaaksi :) nyt meneillään rv 21 ! Varmasti mieheni ongelmat oli pään sisällä...suorituspaineita...paineita sen keskenmenon jälkeen..paineita onnistua isänä. Lapsentekotauon aikana puhuimme paljon näistä asioista ja se myös varmasti helpotti.
Ap
Meilläkin oli monta vuotta ehkäisykeinona keskeytetty yhdyntä ja kun lopulta päätettiin että mies voi laueta sisään, se kyllä onnistui, mutta mies sanoi että oli vaikeaa. Koska kuulemma tuntui siltä niinkuin penis olisi jotenkin jumissa ja liian tiiviisti siellä sisällä laukeamisen hetkellä. Ei kuulemma aluksi tuntunut kovin hyvältä. Mutta sitten pikkuhiljaa alkoi sujua paremmin kun taas tottui. Mutta hyvä että teillä onnisti viimein!
Outo tuo miehesi ongelma. Siis jos hän kuitenkin lykkii itsensä sinne rajalle asti, niin kyllähän se sitten tulee vaikka ei koskisi käsillä ollenkaan. En siis ymmärrä miten ei "osaa" laueta pilluun enää?
Meillä ollut myös keskeytetty käytössä noin vuoden ajan. Mutta kyllä mies tulee sisään esim ennen menkkoja ja menkkojen aikana ja hieman sen jälkeen. Ovulaation aikana ei ole tullut sisälle.
[quote author="Vierailija" time="03.10.2014 klo 20:13"]
Me käytettiin apteekin tavallista ruiskua. Maksoi joitain kymmeniä senttejä. Siemenet purkkiin ja siitä sisään. Todella helppoo eikä tarvii stressata jolloin mies ei ainakaan onnistu. Rakastelut sitten erikseen kun ovista ei ole lähimaillakaan :)
[/quote]
Kiitos! Lohdullista kuulla, että jollain muillakin on ollut vastaavia ongelmia. Sun ehdotus myös kuulostaa kaikista stressi-vapaammalta vaihtoehdolta, uskon että se voisi auttaa mun miestäkin.
Ja muille "naurajille" tiedoksi, että en mä haluaisi tällaista tapaa harrastaa, mutta eipä juuri tähän hätään ole parempiakaan vaihtoehtoja :(
Niin sitä itsekin kuvitteli, että raskautuminen on sitten helppoa kun vahingossakin jo kerran raskaaksi tulin, en olis koskaan osannut kuvitellakaan että se on näin hankalaa...
Ap