Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko kukaan oikeasti raskautunut "tunkemalla" spermaa sormin?

Vierailija
03.10.2014 |

Sori ihan hirveen tyhmän kuuloisesta otsikosta, mutta antakaa kun selitän.

Tilanteeni on se, että monen vuoden vauvakuumeilun jälkeen olemme mieheni kanssa vihdoinkin valmiita ryittämään perheenlisäystä. Tätä ennen mentiin muutama vuos keskeytetyllä yhdynnällä (kun tuota harrastimme niin tiesimme riskit ja olimme valmiita ottamaan vastuu) ja tulinkin raskaaksi 1,5 vuotta keskeytetystä yhdynnästä, joka ei ollutkaan ihan ajoissa keskeytetty. No se raskaus meni kesken ennen kuin kerkisimme edes kunnolla sisäistää että raskaana ollaan (meni kesken viikolla 6). Nyt sitten ollaan yritetty lopettaa keskeyttely ja oikeasti yritetään saada vauva alulle, mutta mun miehelle se ei olekaan niin helppoa. Hän kun on monta vuotta vetänyt aina aktin lopussa pois niin se tapa on jäänyt päälle ja hän ei meinaa millään laueta mun sisään, aina vahingossa vetää pois tai sanoo, ettei vaan koe pystyvänsä laukeamaan ellei avita käsin. Ennen kuin aloitettiin keskeytetyt yhdynnät niin tää laukeaminen mun sisälle ei ollut mikään ongelma.

Miestäni selvästi hävettää ja harmittaa tämä ongelma ja on selkeesti tosi pahoillaan tästä. Ollaan yrietty niin, että mies aktin lopuksi sitten vetelisi käteen mutta yrittäisi laueta mun sisään, mutta se on tosi hankalaa. Ollaan yrietty sormin viedä spermat niin syvälle kuin ikinä pystymme, mutta tätä on nyt jatkunut 6kk ja en ainakaan vielä ole tullut raskaaksi.. turhauttaa tämä tilanne, yritän olla painostamatta miestä mutta huomaan, että sitä ahdistaa ihan hirveen paljon se ettei onnistu laukeamaan mun sisällä ja lasta kun me molemmat niin toivottais mahdollisimman pian. Kyllä mä uskon, että ajan kanssa saadaan mieskin taas tottumaan siihen, ettei tarvii enää keskeyttää, mutta olis kyllä toivottavaa saada se raskauskin pian aluilleen.

Niinpä siis kysymykseni oli, että onko teistä joku (tai tunnetteko jonkun) joka olisi raskautunut ilman varsinaista yhdyntää, mutta siten, että olisi itse tai miehen avustuksella "tunkenut" siemennesteet sisälle?
Aina noita urbaanilegendoja kuullut, että jonkun tyttöystävä tyhjeni kondomin sisällöt vaginaan, mutta olen yrittänyt googletella ja en ihan toden totta ole lukenut kenestäkään joka olisi omin sormin raskautunut..

Totta kai se on sitten seuraava vaihtoehto että ostetaan jonkinlainen ruisku jolla voitaisiin sitten viedä spermat sisälle keinohedelmöityksen mukaisesti, mutta vielä ei olla siihen turvauduttu..

Jos jollain on jotain avuntynkää meidän ongelmiin niin saa kertoa mielellään :)

Kommentit (33)

Vierailija
1/33 |
03.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sori paljon kirjoitusvirheitä, kun kirjoitan iPadilla ja ajatus katkonainen pitkän työviikon jälkeen :D

ap

Vierailija
2/33 |
03.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Apteekista saa muutamalla kymmenellä sentillä lääkeruiskun. Ei tuossa sormin laitossa ole tarpeeksi "vauhtia". Ruiskulla saatte paineen aikaiseksi.

Eikö mies tosiaan yhtään kertaa ole onnistunut laukeamaan sisälle? Etkö sinä voisi auttaa käsin peniksen vartta runkkaamalla kun mies on sisällä?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/33 |
03.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikset itse ole päällä, eihän mies voi sua siitä heittää pois ja laueta muualle, joten sinnehän se menee sisälle? Vai lörpsähtääkö kulli heti? Ja pyörität samalla lantiota ja painat mahdollisimman paljon värkkiäs munaa vasten jolloin mies laukeaa nopeammin, jos kyse siis vaan on siitä että haluatte lapsen eikä tarvitse pitkää rakastelua siihen.

Vierailija
4/33 |
03.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Noe hae apteekista joku ruisku, jolla pumppaat ne spermat sinne sillilooraan. Siittiöt säilyvät kyllä elossa monta päivää ja uivat oikeaan paikkaan.

T. Mies

Vierailija
5/33 |
03.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="03.10.2014 klo 19:24"]

Apteekista saa muutamalla kymmenellä sentillä lääkeruiskun. Ei tuossa sormin laitossa ole tarpeeksi "vauhtia". Ruiskulla saatte paineen aikaiseksi.

Eikö mies tosiaan yhtään kertaa ole onnistunut laukeamaan sisälle? Etkö sinä voisi auttaa käsin peniksen vartta runkkaamalla kun mies on sisällä?

[/quote]

Siis ajaako asian ihan sellainen samanlainen ruisku millä esim yskänlääkettä annetaan lapselle?
Pitää varmaan käydä apteekissa. Mua ei haittaisi ruiskutella sisään, koska itsekin olen siitä lukenut, ettei sormin ne siittiöt yllä tarpeeksi kauan, että sen paineen ja vauhdin tarvii.. 

Miehelle se on kuulemma kova paikka, jos oikeesti aion pyytää häntä runkkamaan purkkiin ja sitten ruiskuttelen aineet sisään. Sanoi, että siinä vaiheessa tuntee itsensä epäonnistuneeksi :(
Ymmärrän kyllä hänen fiilikset, vaikka eihän tuo meidän epätoivoinen sormin tunkeminen paljon siitä eroo..mutta nyt sen voi tehdä "himojen huumassa" eikä tunnelma pilaanni sen takia. Mutta purkkiin runkkaaminen ja läakeruisku kuulostava kuulemma liian kliiniseltä touhulta. Mutta uskon, että jos ei tästä asiat parane niin kyllä se mies varmaan heltyy ruiskuajatukselle, mutta en halua häntä painostaa mihinkään.

Ja on hän onnistunut pari kertaa laukeamaan sisään kun ensin avitti omin käsin, mutta harmillisesti nuo kerrat eivät olleet yhtää otolliseen aikaan (pari päivään ennen menkkoja)

ap

Vierailija
6/33 |
03.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei helv.. mistä te näitä keksitte? :D

Vierailija
8/33 |
03.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiedätkö mitä ap? Kuhdunsuu on usein pieni ja todella tiukka. Sillä ei ole niin väliä, mihin ne mällit tungetaan, kunhan ne ovat riittävän syvällä. Ei yhdynnässäkään siittiöt lennä suoraan kohtuun vaan jäävät emättimen pohjalle, josta uivat siimahäntänsä avulla kohtuun ja munatorveen.

Vierailija
9/33 |
03.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="03.10.2014 klo 19:31"]

http://fi.wikipedia.org/wiki/Andrei_T%C5%A1ikatilo#Aikuisik.C3.A4_ja_avioliitto

[/quote]

Heh tää taitaa olla ainoa "todiste" minkä olen lukenut sormin raskautumisesta.

Totta kai siitä nuorten seksipalstoilla varoitellaan, että peskää ne kädet jos olette kosketelleet siemennestettä ja alatte taas touhuilla heti perään, mutta itselleni on herännyt epäilys settei  kukaan oikeasti näin ole raskautunut...
Mutta lohdullista kuulla, että Andrei Tšikatiloa onnisti :D

ap

Vierailija
10/33 |
03.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Epäilyttävä tarina kaikenkaikkiaan. Joko koko postaus on hevonpaskaa, tai sitten mies yrittää vedättää ja ei oikeasti halua vauvaa.

Vierailija
11/33 |
03.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="03.10.2014 klo 19:33"]

Tiedätkö mitä ap? Kuhdunsuu on usein pieni ja todella tiukka. Sillä ei ole niin väliä, mihin ne mällit tungetaan, kunhan ne ovat riittävän syvällä. Ei yhdynnässäkään siittiöt lennä suoraan kohtuun vaan jäävät emättimen pohjalle, josta uivat siimahäntänsä avulla kohtuun ja munatorveen.

[/quote]

Toivon, että asia olisi näin.

Totta kai pitää ottaa huomioon, ettei me olla yritetty lasta kuin vasta se 6 kk ja monilla pareilla, jotka ihan "normaalisti" pystyvät harrastamaan seksiä ja yrittävät vauvaa ja ovat kaikin puolin hedelmällisiä ja terveitä menee usein se 6 kk ja enemmänkin aikaa ennen kuin tärppää.
Mutta uskon, että meidän mahkut paranisi huomattavasti jos oikeasti voitaisiin yrittää ja mies pystyisi laukeamaan sisälleni.

ap

Vierailija
12/33 |
03.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haluaakohan mies ihan oikeasti lapsen? ehkä hän ei itsekään sitä tiedosta, vaan alitajuisesti näin ajattelee, eikä siksi pysty laukeamaan sisälle. Tai sitten tuo sisälle laukeamattomuus on jopa tahallista.

Vierailija
13/33 |
03.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="03.10.2014 klo 19:29"]

Mikset itse ole päällä, eihän mies voi sua siitä heittää pois ja laueta muualle, joten sinnehän se menee sisälle? Vai lörpsähtääkö kulli heti? Ja pyörität samalla lantiota ja painat mahdollisimman paljon värkkiäs munaa vasten jolloin mies laukeaa nopeammin, jos kyse siis vaan on siitä että haluatte lapsen eikä tarvitse pitkää rakastelua siihen.

[/quote]

Olen useastikin itse päällä ja mies sanoo, että lähimpänä laukeamista hän on ollut kun hän otti takaa päin, mutta asia on niin, etta jos mä itse olen päällä niin mies kyllä nauttii mutta ei vaan laukea ja siis mähän kyllä olen ottanut joskus ihan urheilunkin kannalta ja sillä mielin, että mähän en luovuta, mutta jossain vaiheessa ne munkin paikat menneet helläksi ja jalat krampanneet, rajansa kaikella. Ja usein siinä kyl jäy niin ,että jos olen päällä ja tarpeeks kauan ratsastan niin miehellä löpsähtää.

Mutta me ei aiota luovuttaa. Uskon, että se vanha tottumus ja nyt nämä lastentekopaineet ovat saaneet tän ongelman aikaan. Mutta uskon vahvasti siihen, että kyllä tulevaisuudessa tulee onnistumaan paremmin. 
Pientä edistymistä on ollut havaittavissa kuitenkin.

ap

Vierailija
14/33 |
03.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="03.10.2014 klo 19:41"]

Haluaakohan mies ihan oikeasti lapsen? ehkä hän ei itsekään sitä tiedosta, vaan alitajuisesti näin ajattelee, eikä siksi pysty laukeamaan sisälle. Tai sitten tuo sisälle laukeamattomuus on jopa tahallista.

[/quote]

Niin, sitähän en minä voi 100% tietää. Itselläni ei ollut mitään hirveetä vauvakuumetta koskaan aiemmin. Mutta sitten kun 1,5 vuotta sitten tein sen positiivisen raskaustestin niin järkytyin pahasti ja mieheni otti asian paremmin kuin mä, hän oli oikeastaan aika innoissaan, mutta raskaus meni kesken ennen kuin edes ehdittiin oikeasti iloita siitä ja keskenmenon jälkeen olo tuntui kirjaimellisesti hyvin tyhjältä. Mies sanoi, että yritetään heti perään uutta mutta mä taas jarruttelin, koska mielestäni aika ei ollut täydellinen. Haluisin eka valmistautua koulusta. No se tunne, että haluan äidiki lähivuosina voimistui tuon keskenmenon jälkeen mullakin ja mieheni oikeastaan ihan viikottain monen vuoden ajan puhui perheenlisäyksestä. Mutta nyt kun tosi kyseessä niin meille molemmille oikeasti tullut aikamoiset suorituspaineet. En oikeasti ymmärrä edes miksi. Itsekin joskus sitä epäilen, että mitä jos ei se oikeasti vaan haluakaan isäksi.
Mutta mies kyllä tietää, että ei meidä suhde mihinkään kaatuisi jos jompi kumpi meistä laittais jarrut pohjaan lapsihaaveiden kanssa...

ap

Vierailija
15/33 |
03.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehellä on suorituspaineita, kun vauvaa varta vasten tehdään.

Jos tulisit "vahingossa" raskaaksi, se olisi miehelle helpompaa, koska tiukan paikan tullen voisi (tod.näk. alitajuisesti) syyttää asiasta sinua.

Mutta kun tekemällä tekee, sitten on "enemmän vastuussa".

Tyhmäähän se on, koska aina kun on yhdynnässä, jokaisen aikuisen pitäisi tajuta raskauden mahdollisuus.

Mutta jotenkin noin tuo menee monella.

Vierailija
16/33 |
03.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Me käytettiin apteekin tavallista ruiskua. Maksoi joitain kymmeniä senttejä. Siemenet purkkiin ja siitä sisään. Todella helppoo eikä tarvii stressata jolloin mies ei ainakaan onnistu. Rakastelut sitten erikseen kun ovista ei ole lähimaillakaan :)

Vierailija
17/33 |
03.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kukapa tietää vaikka tuleva lapsesi olisi ensimmäinen alapeukuttamalla alulle laitettu?

Vierailija
18/33 |
03.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="03.10.2014 klo 19:31"]Ei helv.. mistä te näitä keksitte? :D
[/quote]
Just niin.
Muistatko sen ketjun kun nainen salaa haali spermaa sisäänsä peppu panon jälkeen?
Oli vielä parempi.

Vierailija
19/33 |
03.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä tulin parikymppisenä vahingossa raskaaksi juuri noin, että ei pesty käsiä välissä ja jatkettiin hiplailua. Se nyt päättyi silloin keskeytykseen ja tietenkin sitten paljon myöhemmin kun oikein yrittämällä yritin, ei ollutkaan noin helppoa raskautua. Onnistui onneksi myöhemminkin. 

Vierailija
20/33 |
03.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä on nyt ruiskusysteemi käytössä eikä se nyt mitenkään kamala juttu ole, Ap hei :) Tyyny peffan alle, jalat seinälle ja tavara ruiskusta sisälle ja sitten pysyttelet puoli tuntia siinä asennossa vaikka kirjaa lukien... Meillä siis miehellä on masennuslääkityksen aiheuttama vaikeus/kyvyttömyys laueta yhdynnässä, käsipelillä sitten onnistuu sekä silloin, kun mies rohkenee pitää taukoa lääkkeistä. Ei tämä ruiskuttelu ainakaan ihan heti ole toiminut - 5. yrityskierto on nyt menossa, en vielä tiedä tärppäsikö tällä kertaa...

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi yhdeksän kolme