Ihanaa! Perjantai! :) Mikä meininki?
Mitä kuuluu teidän perjantai-iltaan? Mitä syötte? Juotte? Kotona oleilua? Biletystä?
Kommentit (52)
Odotan tässä että POSSE alkaa. Vain elämää menee digiboxille, sen katson myöhemmin.
[quote author="Vierailija" time="03.10.2014 klo 18:48"]Tosiaaaaan ihana perjantai! Mies ja lapsi kävivät kauppa-asiat, ostivat lapselle talvivaatteet ja kengät sekä viikinlopuksi ruuat/juomat. Mies imuroi juuri ja minä katson lapsen kanssa Kaapoa. Illalla saunan jälkeen metsästäjänleipiä miehen keräämistä sienistä sekä olutta ja valkkaria.
Ja kohta on taas maanantai:/
[/quote]
voih minäkin haluaisin näin...
Kuumaan suihkuun näin töiden jälkeen ja sitten taas treffeille näkemään erästä ihanaa neitokaista :)
Oikein hyvää kiitos kysymystä! Olen vanhemmilla viikonlopun,tein äsken kaurakeksejä :)
Olen pukenut lämpimän pyjaman, ja menen ihan kohta sänkyyn lukemaan kirjaa. Juomana on tee.
Tein ja söin hyvää ruokaa, kävin lenkillä, laitoin pyykit koneeseen. Nyt arvon minkä jääkaapin erikoisoluista korkkaisin ja sitten katson lapsen kanssa Vain elämää ja syön nachoja.
Viikonlopuissa ei ole mitään hohtoa mulle.
Menossa miehen luo leipomaan hänelle omenapiirakkaa. Mulle riittää tällaiset huvit rankkojen opintojen keskellä.
Odottelen Possen alkua.. :)
Nyt katson Salkkareita :)
Tätä on odotettu:) Nappailen sipsejä ja lakuja sekä omenasiideriä ja odotan että Vain elämää alkaa. Sen jälkeen suihkuun ja sänkyyn lukemaan jotain.
Limskaa, sarjoja ja pelien pelailua poikaystävän kanssa :-)
Vetelen bissee ja parin tunnin päästää suuntaan baariin. Hölmöä mitään töllöö tsiigaa.
Työviikon jälkeen suoraan vesijuoksemaan ja sen päälle kunnon löylyt :) Nyt kotona llämmin ruoka ja pullon pohjat punkkua, (lasillinen) koira kainalossa ja Vain Elämää töllössä. Hyvät fiilikset!
Ihanaa iltaa kaikille :)
Oleilua. Tiskit koneessa ja kaksi koneellista pyykkiä pesty, toinen koneellinen nyt rummussa. Äsken tultiin saunasta koko perhe. Nyt champanjaa uuden kylppärin ja saunan kunniaksi. Telkkaria hetki ja sit lapsi nukkumaan kun huomenna koulupäivä.
Toivon että tää champanja relaxoi niskakrampin sen verran että pystyisi nukkumaan hyvät yöunet.
Mukavaa viikonloppua kaikille.
Katson Vain elämää:tä ja juon muutaman bissen. Kohta kun lapset nukkuu, lähden kävelylle ja poltan pari savuketta. Mies saunassa. Illemmalla kuuntelen The Doorsia kuulokkeilla ja juon pari bisseä lisää :)
Niin, hyvä meininki siis.
Joku Vain elämää -inhoajako täällä käy alapeukuttamassa? ;)
Mies pääsi töistä kotiin käyden kaupassa. Tein perheelle kana-kasvistortilloja jonka jälkeen mies passitti mut maidon ja keksin sekä ison vauvamahani kera lepäämään sänkyyn. Kipeän uhmakkaan ja riehakkaan esikoisen kanssa päivä pulkassa. Mies ja muksu kattoo merirosvoleffaa. Huudon, itkun, paska-äiti fiilisten ja supistusten jälkeen tuntuu huojentavalta vain maata peiton alla.
Luin tästä ketjusta viime perjantain kirjoitukseni ja aika samoilla mennään tänäänkin. Viitsinkö sanoa, että odotan Vain Elämää- jaksoa? Viime perjantaina siitä ropisi alapeukkuja. Mikäs siinä niin sinua ärsyttää? Onko se sulta pois, jos mä haluan sitä katsoa?
Mies on taas kaupassa lasten kanssa tekemässä viikonlopun ruokaostokset. Mies lupasi tehdä meille iltapalaksi kanaquesadilloja. Sen kanssa sitten valkkaria ja jälkkäriksi karkkia. Kun on saatu lapset untenmaille, katotaan joku leffa tai jotain telkkariohjelmaa. Ja seksiäkin olis mulla toiveissa.
Mites muilla?
Samaa paskaa mitä joka viikonloppu. Mies istuu koneella ja kittaa kaljaa. Heräsin juuri päiväunilta, kohta vain elämää ja jospa sieltä joku elokuva tulisi. Sitten nukkumaan.