Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Oletteko antaneet vauvakuumeen ohjata lapsilukuanne?

Vierailija
03.10.2014 |

Mietin, että onko moni tehnyt vauvakuumeeseen vauvan? Minulla tulee toisinaan tosi vahva tarve yrittää raskautua, mutta onneksi tulen aina muutamissa päivissä järkiini. Silloin olen kyllä oikeasti valmis heittämään ehkäisyn pois ja haaveilen paljon lapsesta. Meillä on ennestään yksi 4v lapsi eikä tunnu realistiselta että toinen koskaan tehtäisi, tai siis yritettäisiin tehdä. Onko muilla tilapäisiä mielenhäiriöitä?

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
03.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole. Meillä varaa vain yhteen lapseen mutta jos olisin mennyt vauvakuumeen mukaan heitä olisi varmasti ainakin 3. Nyt ikää jo pitkästi yli 40v eli lapsilukumme jäi yhteen.

Vierailija
2/4 |
03.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä olisi varaa helposti toiseen, mutta kumpikaan ei jaksa sitoutua uudelleen alusta asti yhden ihmisen kasvattamiseen. Ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
03.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

No minulle on tullut "vauvakuume" vain 2 kertaa ja kaksi lasta halusinkin.

3. lasta vain mietin mutta fiilis oli vain "olishan se kai ihan ok" niin tekemättä jäi...onneksi.

Näissä 2 teinissä on ihan tarpeeksi hommaa ja haastetta :)

Vierailija
4/4 |
03.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä luulin olevani ikuinen vauvakuumeilija. Lapsia meillä on viisi. Viidennen lapsen syntymän jälkeen ei ole tullut enää vauvakuumetta. Nyt jo ikääkin on sen verran, ettei lapsia enää meille. Nyt odotan joskus mahdollisesti saavani lapsenlapsia.