Uskotko, että tavis voitti 61 miljoonaa?
Tai että ylipäätään joku yksittäinen ihminen voitti tuollaisen summan. Veikkauksella ei liene todistamisvelvollisuutta ulkopuolisille, että joku todellakin voittaa suurpotteja - siis yksittäinen ihminen?
Vaikea kuvitella tässä maassa, että valtio myöntäisi muutamalla ruksilla monta miljoonaa, monesta kymmenestä miljoonasta puhumattakaan.
Venäjällähän juuri kukaan ei luota valtion lottoon. Mutta meillä lähes kaikki?
Kommentit (41)
[quote author="Vierailija" time="07.10.2014 klo 02:34"]
[quote author="Vierailija" time="03.10.2014 klo 14:12"]
Pohjois-Espoossa asuva eläkeläismies. Miten vanha - kuusikymppinen vai kahdeksankymppinen? Miten kauan ehtii rahoistaan nauttia? Ja nauttiiko niistä vai pihiyttään ei käytä niistä yhtään?
[/quote]
Entäs jos olikin parikymppinen, joka ostaa uuden hevosen?
[/quote]
No siinähän sitten ostaa, mitä se sua kaivelee?
[quote author="Vierailija" time="03.10.2014 klo 14:15"]
Ohis: eikös alkuun Veikkaus kertonut että kyseessä on n. 40-v netti(?)pelaaja? Nyt espoolainen eläkeläinen, sairaseläkkeellä...?
[/quote]
täysin keksitty stoorilineri taas - nyt varmaan ajateltiin tehdä jännitysnäytelmä - kuka se on - ei ilmoittaudu.... tadaaaaaaaaaaaaaa.... tällä kertaa eläkeläinen... ei herätä niin paljon kateutta, jos joku viriili nuori.. tai duuniton... sairastunut.. vauras rikas keski-ikäinen..
suurimmat voittajat keksitään, nain ma uskon
Mites se porukka tehdastyöläisiä? Oliko sekin huijausta?
[quote author="Vierailija" time="04.10.2014 klo 13:48"]
Mites se porukka tehdastyöläisiä? Oliko sekin huijausta?
[/quote]
Eipä tainnut olla, tai sitten todella hyvin pohjustettu tarina. Ainakin siltä pohjalta miten niitten elämä on nyt täynnä ongelmia voiton jälkeen - kerrottuna lehdissä.
Veikkaus on osakeyhtiö, jolla on monopoliasema.
Voittojen määrä on julkista tietoa ja se, paljonko pelejä pelataan on julkista tietoa. Ala-astematikka riittää siihen, että pystyy laskemaan, että voittoa tulee.
Mulla on kutina, että voittaja on joku sairaseläkeläinen, saattaa olla mt-ongelmia. On kait sellaisia jopa Espoossa?
Luotan Veikkauksen pelien/voitonjakojen rehellisyyteen.
Työkaverin sisko on voittanut Lotossa päävoiton kaksi kertaa. Aikamoinen tuuri, joskus salamakin iskee kaks kertaa samaan paikkaan.
Onhan lottovoittajia haastateltu lehtiinkin mutta toki harva haluaa nimellään ja kuvallaan olla julkisuudessa voittonsa jälkeen jo ihan itseään suojellakseen.
Minä olen pelannut nettipelejä Paffilla, RAYlla ja Veikkausella ja kaikista olen voittoni saanut. Suurimmillaan n. 4000 euroa.
Eilen keskustelin yhden veikkauksen pelejä myyvän henkilön kanssa, kysyin onko heidän myyntipaikkaansa koskaan osunut isompaa pottia, kerran on kuulemma lotossa 7 oikein tulos ollut ja n. 7 miljoonan potti, sitten oli vähän pienempiä isoja voittoja. Sanoi että mukava nähdä, että noilla peleillä voittaa ihan oikeasti normaalit ihmiset. Tämä lottovoittaja oli siis käynyt paikan päällä tarkastamassa lappunsa ja myöhemmin käynyt kiittelemässä hyvästä kupongista :) .
[quote author="Vierailija" time="04.10.2014 klo 14:42"]
Luotan Veikkauksen pelien/voitonjakojen rehellisyyteen.
Työkaverin sisko on voittanut Lotossa päävoiton kaksi kertaa. Aikamoinen tuuri, joskus salamakin iskee kaks kertaa samaan paikkaan.
Onhan lottovoittajia haastateltu lehtiinkin mutta toki harva haluaa nimellään ja kuvallaan olla julkisuudessa voittonsa jälkeen jo ihan itseään suojellakseen.
Minä olen pelannut nettipelejä Paffilla, RAYlla ja Veikkausella ja kaikista olen voittoni saanut. Suurimmillaan n. 4000 euroa.
[/quote]
Mun nuoruuaikojen puutarhayrittäjä-pomo väitti yhdestä tutusta, joka kävikin paikalla, että olisi voittanut kahdesti, mutta kyseessä oli mies.
Pohjois-Espoossa asuva eläkeläismies. Miten vanha - kuusikymppinen vai kahdeksankymppinen? Miten kauan ehtii rahoistaan nauttia? Ja nauttiiko niistä vai pihiyttään ei käytä niistä yhtään?
Espoolaiset kunnallispamput ainakin lipovat kieltään ja kauppakeskukset odottavat miehen seurueineen lipuvan sisään.
[/quote]Eläkeläinen voi olla myös 16v.
Espoossa tehty voittokuponki ja voittaja oli eläkeläinen.
Hyvin ne salassa pysyy, tuhannet suurvoittajat.
Amerikassa kai joku laki, että on näyttäydyttävä julkisuudessa, jotta ei peliyhtiöille tulisi tosiaan mieleen alkaa pimittämään voittoja itselleen...
Kyllä eräs tuttava voitti lotossa reilu miljoona euroa ja sai rahat tililleen. Nykyään onkin taas persaukinen.
Epäilin kans ettei oikeasti voi voittaa, muutakun miehen kaveri sai eikä sen jälkeen töitä tehnyt niin pakkohan sitä oli uskoa :D
[quote author="Vierailija" time="03.10.2014 klo 14:15"]Ohis: eikös alkuun Veikkaus kertonut että kyseessä on n. 40-v netti(?)pelaaja? Nyt espoolainen eläkeläinen, sairaseläkkeellä...?
[/quote]
Kyllä minustakin tulisi äkkiä eläkeläinen, jos voittaisin kuusikymmentä miljoonaa.
Jos on veikannut n.20-30v, eikä muutamaa satasta suurempaa voittoa ole tullut.. joku mättää!
[quote author="Vierailija" time="03.10.2014 klo 14:15"]
Ohis: eikös alkuun Veikkaus kertonut että kyseessä on n. 40-v netti(?)pelaaja? Nyt espoolainen eläkeläinen, sairaseläkkeellä...?
[/quote]
Ei ole missään vaiheessa kerrottu tuon voittajan ikää. Aluksi julkaistiin, että kyseessä on pohjoisespoolainen nettipelaaja. Kun hän oli ottanut yhteyttä Veikkaukseen, julkaistiin, että kyseessä on mieseläkeläinen. Oletan, että hän on antanut Veikkaukselle luvan, että voi julkistaa, että oli mies ja eläkeläinen.
[/quote]
Entäs jos olikin parikymppinen, joka ostaa uuden hevosen?