Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Fb-profiilikuvana silmä tai vain osa kasvoista?

Vierailija
03.10.2014 |

Avatkaa naiset vähän miksi laitatte tällaisia osittaisia paloja kasvoistanne profiilikuviksi faceen? Ette ole mitään kaunokaisia, mutta silmistänne pidätte? Vai mistä on kyse? 

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
03.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on pelkkä silmä. Ja syy juuri tuo että inhoan omaa ulkonäköäni muuten paitsi että mun vihreät vähän vinot silmät on kivat ;)

Vierailija
2/8 |
03.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on taas kuvana varjokuva itsestäni, kaukaa otettu sekin. Oli eka profiilikuva kun fb tuli.. en ole vaan saanut vaihdettua. Ei ole mulle olennainen vaikka muuten kuvia otankin. En ole ruma ja kyllä mun kaverit tietää miltä näytän.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
03.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

koska mun kaverit tietää muutenkin minkä näkönen olen :D ei tosin ole silmää tai vaan osaa kasvoista vaan meidän koira

Vierailija
4/8 |
03.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

En halua itsestäni tunnistettavas kuvaa nettiin. Asetukset ovat niin, että minut nimellä tuntevat löytävät, mutta kuva ei kerro paljonkaan mitään. Ilkonäköni "tasolla" ei ole tämän kanssa mitään tekemistä. Voisin laittaa siihen myös kukan tai kissani kuvan:)

Vierailija
5/8 |
03.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska mä voin.

Vierailija
6/8 |
03.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

up

Vierailija
7/8 |
03.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Usein vänkyränaamaiset pottunenät laittaa puolikkaan silmän.

Vierailija
8/8 |
03.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaihtelen profiilikuvia aika tasaisesti. Ei ole tunnistettavaa kasvokuvaa. Ihan siksi, että olen useassa facen ryhmässä mukana ja en halua olla kasvoista tunnistettavissa. Kyse on vain ihan oman itseni suojelemisesta. Ne, jotka mut tuntee niin tietää miltä näytän.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän neljä kahdeksan