Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Missä käytät hajuvettä?

Vierailija
03.10.2014 |

Kommentit (56)

Vierailija
21/56 |
03.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="03.10.2014 klo 09:24"]

[quote author="Vierailija" time="03.10.2014 klo 09:10"]

[quote author="Vierailija" time="03.10.2014 klo 09:07"]

[quote author="Vierailija" time="03.10.2014 klo 08:34"]

[quote author="Vierailija" time="03.10.2014 klo 08:32"]

Joka aamu suihkun jälkeen suihkautan, olin lähdössä ulos tai en.

[/quote]

Etkö käy paikoissa joissa on toive välttää hajusteita yliherkkien takia?

[/quote]

En edes tiedä sellaisia paikkoja. Välttäköön ne yliherkät sellaisia paikkoja missä on vaarana joutua haistelemaan muita ihmisiä.

[/quote]

Olet varmaan niitä HULLUJA jotka laittaa hajuvettä julkisilla paikoilla! Joo, mä ny testaan täs lentokonees... Joo ei kai se ny haittaa jos vähän junavaunussa suihkautan...

[/quote]

Osaatko lukea? Laitan aamulla suihkun jälkeen. En käy suihkussa julkisilla paikoilla, en varsinkaan lentokoneessa tai junanvaunussa.

[/quote]

Oletko asp...? Huomaatko että ketjussa on muitakin kuin sinä??

Vierailija
22/56 |
03.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="03.10.2014 klo 09:35"]

[quote author="Vierailija" time="03.10.2014 klo 09:26"]

Pitäis jokaisella olla älyä käyttää hajusteita tyylikkäästi, tuoksun pitää olla haistettavissa vain lähikontaktissa esim. halatessa.

[/quote]

Paitsi jos on WT ja haluaa että koko lähiö haistaa kun mamma käy kessulla...

[/quote]

Ja nousukkaat. Ensimmäistä kertaa ollut varaa hankkia duty freestä merkkituoksu, luulevat että täytyy suihkuttaa puoli pulloa ettei köyhäksi vaan luulla... Mutta minkäs sille mahtaa kun ei ole käytöstapoja opetettu eikä tyylitajua suotu.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/56 |
03.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aina.

Vierailija
24/56 |
03.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aina suihkun jälkeen tai ulos lähtiessäni suihkautan ranteisiin ja/tai kaulalle.

Vierailija
25/56 |
03.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen vähentänyt hajuveden käyttöä, vaikka suosinkin raikkaita vesiä. Keskimäärin nykyään kerran 2 viikossa-3 kertaa viikossa, kun ennen suihkautin hajuvettä päivittäin.

Ehkä siksi olen vähentänyt, kun sampooni tuoksuu niin ihanan raikkaalle ja jätettävä hoitsikka vadelmalle. (Xz mustaherukka ja Herbinan suihkittava vaaleanpunainen pullo, joku Marja spa).

On käynyt myös niin, että olen (kaupassa, odotusaulassa, töissä) ihmetellyt ilmassa leijuvaa ihanan raikasta tuoksua, ja sitten ole tajunnut sen tulevan omista hiuksistani <3 se on tosi kiva tunne ja itsetunto kiittää. :)

Vierailija
26/56 |
03.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

En käytä hajuvettä, käytän parfyymiä.

Vierailija
27/56 |
03.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[/quote]

[/quote]

Siinä tapauksessa se maailman ainoa paikka on SUOMI koska täällä kaikki on yliherkkiä, mielensäpahoittajia ja katkeria kaikelle!

Vierailija
28/56 |
03.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[/quote]

[/quote]

Käyn, mutta annan heille siedätyshoitoa tyylikkäiden ranskalaisten parfyymien merkeissä eikä kukaan ole vielä kuollut tai pyörtynyt viereeni.

Vierailija
29/56 |
03.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitäis jokaisella olla älyä käyttää hajusteita tyylikkäästi, tuoksun pitää olla haistettavissa vain lähikontaktissa esim. halatessa.

[/quote]

Ongelmana se että suomalaiset ostelevat huonolaatuisia esanssihajuja kuten jotain markettien julkkistuoksuja jotka tappaa talossa ja puutarhassa.

Harva käyttää pienten tuoksutalojen aitoja tuoksuöljypohjaisia tuoksuja. Minun migreenistä ja astmasta kärsivät ystävät ostavat sellaisia tuoksuja eikä heille tule niistä mitään terveysongelmia. Hintaviahan ne toki on.

Vierailija
30/56 |
03.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suomalaiset heittäytyy tuoksuallergikoiksi ja yliherkiksi siksi kun heillä ei varaa ostaa kunnon laatutuoksuja. Tai laittavat mieluummin senkin rahan viinaan.,

Enemmän minua ällöttää toisten hien haju kuin se että joku tuoksahtaa vähän enemmän joltain kukkaiselta tai mausteistelta.

Vierailija
31/56 |
03.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[/quote]

Ja mitäs järkeä siinä olisi? Aika harvat sitä on tuollaisissa lähikontakteissa muiden kuin omien perheenjäsenten kanssa. Minä olen esimerkiksi sinkku, eikä mua kukaan halaa kuin korkeintaan kerran kuussa. Todellakin haluan tuoksua muulloinkin kuin silloin.

Vierailija
32/56 |
03.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joka aamu suihkun jälkeen. Mutta vain vähän. Inhoan itsekin vahvoja tuoksuja.

Vierailija
33/56 |
03.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="03.10.2014 klo 14:41"]

[/quote]

Ja mitäs järkeä siinä olisi? Aika harvat sitä on tuollaisissa lähikontakteissa muiden kuin omien perheenjäsenten kanssa. Minä olen esimerkiksi sinkku, eikä mua kukaan halaa kuin korkeintaan kerran kuussa. Todellakin haluan tuoksua muulloinkin kuin silloin.

[/quote]

Niin, tässä tämän just näkee. Tuoksuja käytetään toisten ihmisten  takia, mutta sitten loukkaannutaan, jos nämä tuoksuttamisen kohteet eivät osaakaan arvostaa hajuja.

Vierailija
34/56 |
03.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Terve! mieluiten käytän hajuvettä cesar-salaatin kanssa, sopii myös erinomaisesti kanaruokien kanssa.

Vierailija
35/56 |
03.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="03.10.2014 klo 08:57"]Joka aamu suihkautan rintojen väliin.

Tuo hajuyliherkkyys on ihan todellinen asia. Isäni oli lentokoneessa ja joku suihkautti koneesta ostamaansa hajuvettä fiksuna siellä.
Isäni meinasi tukehtua.
[/quote]

Ei muuten kannata suihkauttaa rintojen väliin, parfyyminesteessä on joitain aineita jotka vanhentavat ihoa ennenaikaisesti.

Vierailija
36/56 |
06.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="03.10.2014 klo 14:57"]

Ei muuten kannata suihkauttaa rintojen väliin, parfyyminesteessä on joitain aineita jotka vanhentavat ihoa ennenaikaisesti.

[/quote]

Suihkutan itse mieluiten VS:n body mistiä vartalolleni, ne sisältää hoitavaa aloe veraa ja kamomillaa.

Vierailija
37/56 |
06.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joka paikassa, useasti päivässä lisäilen, vaikka olisin vaan kotona koko päivän. 

Vierailija
38/56 |
06.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="06.10.2014 klo 10:28"]

Joka paikassa, useasti päivässä lisäilen, vaikka olisin vaan kotona koko päivän. 

[/quote]

Hyh.

Vierailija
39/56 |
06.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joka päivä ja itseäni varten. On mukava tuoksua hyvältä. Parfyymit tuottavat mielihyvää.

Vierailija
40/56 |
06.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Töihin laitan aamuisin hajuvettä, ranteisiin ja joskus mekon alle suihkautan tai selkäpuolelle tms. Kaulalla tuoksu on liian lähellä omaa nenää. Juhliin toki myös. Suosikkejani ovat nykyään l'occitanen tuoksut.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän seitsemän kaksi