Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Teenjuojat vs. kahvinjuojat

Vierailija
03.10.2014 |

Millaisia mielikuvia herää ja kumpi olet itse?

Kommentit (210)

Vierailija
181/210 |
14.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juon vain teetä. Matchalattea menee ainakin kuppi päivässä, lisäksi juon myös muuta vihreää teetä. Ostan teeni teekaupoista tai tilaan ulkomailta.

Vierailija
182/210 |
14.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kahvia kiitos, olen kofeiininarkki. Teetä en pysty juomaan, alkaa kuvottaa, ihan kuin liian laiha kahvikin. Jos kahvin juonnin lopetan, siirryn kaakaoon.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
183/210 |
14.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Teeholisti ilmoittautuu. Kerään erilaisia terveydelle hyödyllisiä teelajikkeita mielellään eri brändeiltä kuin vain siltä yhdeltä. Valitettavasti Suomen hintataso on ylihinnoiteltua, mutta tarjouksesta tulee hamsrattua niitä.

Kahvia vain, kun tuntee itsensä uniseksi keskellä työpäivää tai on nukkunut huonosti ja täytyy mennä töihin..

Vierailija
184/210 |
14.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Loppujen lopuksi kun noita siirappeja sun muita mäskejä aletaan lotraamaan kahvin sekaan niin mitm tekemistä sillä on enää kahvin kanssa?

Vierailija
185/210 |
14.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mie juon usein Iivanan teetä, jota valmistan itse, ilman lapsityövoimaa, maitohorsman versoista alkukesästä!

Vierailija
186/210 |
17.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kahvinjuojien hengitys haisee hirveälle.

Teenjuojat ovat sivistyneitä.

Vierailija
187/210 |
17.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juon kahvia aamulla ja iltapäivällä, iltaisin kofeiinitonta Earl Grey-teetä. Kaakaota keitän myös joskus talvella lenkin jälkeen. Eli kaikki menee.

Vierailija
188/210 |
17.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Teen juoja olen, kahvia en ole juonut koskaan. Ja kyllä olen vähäverinen eli minulla on anemia. Ehkä Se johtuu teen juonnistani:)

50v teetä juonut ja ihan huippuhyvät, jopa liian hyvät, veriarvot aina olleet :)

Vierailija
189/210 |
17.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi ei entä KAAKAO . MEILLÄ JUODAAN KAAKAOTA AINA JA IKUISESTI . SUKLAATA KERMAVAAHTOA.

190/210 |
17.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen teenjuoja, ja Mua ärsyttää se, kun töissä jos menen ekana kahvitauolle, laitan vedennkeittimen lisäksi kahvin tippumaan, mutta kun muut ovat menneet ekana kahvitauolla, ei kukaan koskaan napsauta vedenkeitintä päälle, vaikka se olisi helppo homma

Vierailija
191/210 |
17.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kahvi. Vihreää ja valkoista teetä join laihduttaessa.

Vierailija
192/210 |
17.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juon teetä lähinnä vain silloin, kun minulla on flunssa. Kahvia muutoin.

Vierailija
193/210 |
17.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen sekakäyttäjä

Vierailija
194/210 |
17.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mie juon usein Iivanan teetä, jota valmistan itse, ilman lapsityövoimaa, maitohorsman versoista alkukesästä!

Mutta eihän se ole teetä sitten. Tee-nimikkeellä myydään kaikenlaisia yrttijuomia, mikä kyllä ärsyttää itseäni, mutta onneksi pakkauksesta usein selviää, onko se oikeasti teetä vai ei.

Vierailija
195/210 |
17.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Maitohorsmasta ei saa teetä millään, se on joku "yrttihauduke" tai vastaava, muttei tee. Eihän kahviakaan voi tehdä käyttämättä kahvipensaan siemeniä.

Vierailija
196/210 |
17.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mutta eihän se ole teetä sitten. Tee-nimikkeellä myydään kaikenlaisia yrttijuomia, mikä kyllä ärsyttää itseäni, mutta onneksi pakkauksesta usein selviää, onko se oikeasti teetä vai ei.

Totta. Edes rooibos ei ole tee, vaan hernekasveihin kuuluva punapensas.

Vierailija
197/210 |
17.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Bi. Kumpikin käy.

Vierailija
198/210 |
17.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aamulla aina yksi kuppi kahvia, päivällä joskus toinen. Klo 14 jälkeen vaan teetä, yrttijuomia ja kaakota.

Vierailija
199/210 |
17.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juon yleensä austamatonta mustaa teetä, english breakfast, ilman maitoa ja sokeria. Irtoteelaatuna, jotta saan riittävän vahvaa. Teepusseista ei saa kunnon aromeja, vaikka laittaisi useammankin.

Joskus tekee mieli kahviakin. Arabica-lajin kahvia eli sitä laadukkaampaa kahvilajia, normaalipaahtoisena.

Vierailija
200/210 |
17.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

199

Piti toki olla maustamatonta