Teenjuojat vs. kahvinjuojat
Kommentit (210)
Kahvia kiitos, olen kofeiininarkki. Teetä en pysty juomaan, alkaa kuvottaa, ihan kuin liian laiha kahvikin. Jos kahvin juonnin lopetan, siirryn kaakaoon.
Teeholisti ilmoittautuu. Kerään erilaisia terveydelle hyödyllisiä teelajikkeita mielellään eri brändeiltä kuin vain siltä yhdeltä. Valitettavasti Suomen hintataso on ylihinnoiteltua, mutta tarjouksesta tulee hamsrattua niitä.
Kahvia vain, kun tuntee itsensä uniseksi keskellä työpäivää tai on nukkunut huonosti ja täytyy mennä töihin..
Loppujen lopuksi kun noita siirappeja sun muita mäskejä aletaan lotraamaan kahvin sekaan niin mitm tekemistä sillä on enää kahvin kanssa?
Mie juon usein Iivanan teetä, jota valmistan itse, ilman lapsityövoimaa, maitohorsman versoista alkukesästä!
Kahvinjuojien hengitys haisee hirveälle.
Teenjuojat ovat sivistyneitä.
Juon kahvia aamulla ja iltapäivällä, iltaisin kofeiinitonta Earl Grey-teetä. Kaakaota keitän myös joskus talvella lenkin jälkeen. Eli kaikki menee.
Vierailija kirjoitti:
Teen juoja olen, kahvia en ole juonut koskaan. Ja kyllä olen vähäverinen eli minulla on anemia. Ehkä Se johtuu teen juonnistani:)
50v teetä juonut ja ihan huippuhyvät, jopa liian hyvät, veriarvot aina olleet :)
Voi ei entä KAAKAO . MEILLÄ JUODAAN KAAKAOTA AINA JA IKUISESTI . SUKLAATA KERMAVAAHTOA.
Olen teenjuoja, ja Mua ärsyttää se, kun töissä jos menen ekana kahvitauolle, laitan vedennkeittimen lisäksi kahvin tippumaan, mutta kun muut ovat menneet ekana kahvitauolla, ei kukaan koskaan napsauta vedenkeitintä päälle, vaikka se olisi helppo homma
Kahvi. Vihreää ja valkoista teetä join laihduttaessa.
Juon teetä lähinnä vain silloin, kun minulla on flunssa. Kahvia muutoin.
Vierailija kirjoitti:
Mie juon usein Iivanan teetä, jota valmistan itse, ilman lapsityövoimaa, maitohorsman versoista alkukesästä!
Mutta eihän se ole teetä sitten. Tee-nimikkeellä myydään kaikenlaisia yrttijuomia, mikä kyllä ärsyttää itseäni, mutta onneksi pakkauksesta usein selviää, onko se oikeasti teetä vai ei.
Vierailija kirjoitti:
Maitohorsmasta ei saa teetä millään, se on joku "yrttihauduke" tai vastaava, muttei tee. Eihän kahviakaan voi tehdä käyttämättä kahvipensaan siemeniä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mutta eihän se ole teetä sitten. Tee-nimikkeellä myydään kaikenlaisia yrttijuomia, mikä kyllä ärsyttää itseäni, mutta onneksi pakkauksesta usein selviää, onko se oikeasti teetä vai ei.
Totta. Edes rooibos ei ole tee, vaan hernekasveihin kuuluva punapensas.
Aamulla aina yksi kuppi kahvia, päivällä joskus toinen. Klo 14 jälkeen vaan teetä, yrttijuomia ja kaakota.
Juon yleensä austamatonta mustaa teetä, english breakfast, ilman maitoa ja sokeria. Irtoteelaatuna, jotta saan riittävän vahvaa. Teepusseista ei saa kunnon aromeja, vaikka laittaisi useammankin.
Joskus tekee mieli kahviakin. Arabica-lajin kahvia eli sitä laadukkaampaa kahvilajia, normaalipaahtoisena.
199
Piti toki olla maustamatonta
Juon vain teetä. Matchalattea menee ainakin kuppi päivässä, lisäksi juon myös muuta vihreää teetä. Ostan teeni teekaupoista tai tilaan ulkomailta.