Teenjuojat vs. kahvinjuojat
Kommentit (210)
Molempia olen yrittänyt juoda, koska olen halunnut ihan tosissaan päästä sinne aikuisten pöytään. Mutta ei. Olen 36-vuotiaas perheenäiti, joka juo mehuja tai energiajuomia kuin joku jonne 🤷♀️
Juon vain yrttijuomia (lakritsa, appelsiini, piparminttu jne.) ja kaakaota. Teetä tai kahvia ei ole kummassakaan.
Olen fifti-fifti molempia. Eli aamulla yksi mukillinen kahvia ja illalla yksi mukillinen teetä.
Aamulla kuppi kahvia ja töissä teetä. En ole kahvihifistelijä, mutta duunipaikan kahvimaatista tuleva litku on aivan helvetin pahaa ja kitkerää. Ei vain pysty.
Pelkkää teetä, en ole oppinut pitämään kahvista, se haisee nenässäni samalle kuin kakka. Oikeasti. Jos mulle annettaisiin haistettavaksi vain se haju, niin en tietäisi, kumpi on kyseessä. Ehkä hajuaistissani on jotain vikaa, mutta en siis pysty juomaan kahvia ja aina kun mies keittää sitä, joudun tuulettamaan hajun pois ja laittamaan purut pakastepussiin ennen roskissäiliötä, kun kuvottaa niin.
Kumpikin juoma käy minulle. Aamulla ja päivällä kahvia ja illalla teetä.
Kofeiinitonta kahvia juon päivittäin. Teetä harvemmin mutta kelpaa sekin kyllä, vihreä ja musta.