Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä ammattia arvostat ja minkä takia

Vierailija
02.10.2014 |

Otsikossa oleellinen.

Mitä ammatteja arvostat, mitä et, miksi näin

Itse arvostan raskasta fyysistä työtä tekeviä. Vähemmän sitten kaikkia ulkonäkökeskeisiä ammatteja, vaikka tosin kyllähän ne ihmistä piristävät.

Kommentit (29)

Vierailija
1/29 |
02.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

en arvosta ollenkaan laulajia tai tanssijoita tai mitään tälläistä showmeininkiä, ei se elätä loppupeleissä kuitenkaan ketään

minulta arvostusta saavat palomiehet, poliisit, lääkärit ja kaikki, joita oikeasti tarvitaan tässä yhteiskunnassa

Vierailija
2/29 |
02.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siivoojat. No mieti, miltä maapallo näyttäis jos kukaan ei siivoais?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/29 |
02.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

En arvosta ammatteja.

Vierailija
4/29 |
02.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Roskakuski. Olisi ihan hirveää viedä kaatopaikalle itse roskat. Roskisautojen haju saa minut yökkimään. Minusta ei olisi roskakuskiksi ja tarvitsen heitä, niin kuin me muutkin.

Vierailija
5/29 |
02.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

elämäm koulu <3

Vierailija
6/29 |
02.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siivoojat

Vierailija
7/29 |
02.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Puhelim myyjä

Vierailija
8/29 |
02.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

arvostaako joku täällä tosissaan puhelinmyyjää? se on kyllä kaikkein eniten suolesta oleva työ, mitä tämä maa päällään kantaa. lapsiraukat ja työttömät pistetään puhumaan paskaa ja tyrkyttämään ihmisille surkeita tavaroita ja lehtiä ja kaikille tulee vain paha mieli. 

Vierailija
9/29 |
02.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Matti Nykästä ja Teemu Selännettä. Molemmilla hieno ammatti, joilla autetaan koko ihmiskuntaa. Kummallakin vielä monta lasta, että kasvattavat ihmiskunnan lukumäärää...ei voi kun ihailla!!!

Vierailija
10/29 |
02.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="02.10.2014 klo 23:28"]

elämäm koulu <3

[/quote]

taas tuli joku toivoton luuseri palstalle kehumaan omaa elämäm kouluansa.. Huh huh, mee nukkuun ja hae huomenna töitä avuton!

Vierailija
11/29 |
02.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="02.10.2014 klo 23:34"]

[quote author="Vierailija" time="02.10.2014 klo 23:28"]

elämäm koulu <3

[/quote]

taas tuli joku toivoton luuseri palstalle kehumaan omaa elämäm kouluansa.. Huh huh, mee nukkuun ja hae huomenna töitä avuton!

[/quote]

taitaa sulla olla itselläs työttömyys omalla tunnollas.. älä pelkää, kyllä säkin joskus töitä löydät, ehkä.

Vierailija
12/29 |
02.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikkia jotka helpottavat tämän pääsääntöisesti laiskan ihmisen elämää. Tai en varsianisesti voi sanoa että itse ammattia arvostan vaan niitä ihmisiä jotka jaksavat tehdä sitä työtään.

Erityismaininnan taidan antaa niille jotka yrittävät saada aikataulut ja työvuorolistat sujuviksi, itse varmaan kirkuisin jo viiden minuutin jälkeen.

Vierailija
13/29 |
02.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oli sitten vaikka kliseistä, mutta arvostan esim. lääkäreitä ja ylipäätäänkin ihmisiä, jotka auttavat niitä, jotka eivät siihen itse pysty tietojen/mahdollisuuksien puutteessa.

Onhan vaikka siisteys tärkeää, mutta kuka tahansa terve ihminen osaa siivota tarpeeksi hyvin, kun taas ihan kuka tahansa ei voi vaikkapa suorittaa jotain hengen pelastavaa leikkausta. En minä siivoojia väheksy, mutta heidän työnsä voi hätätilanteessa tehdä joku muukin.

Vierailija
14/29 |
02.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jännä, että lääkäreitä arvostetaan aina tämäntyyppisissä kyseilyissä, mutta ollaan muuten aina itkemässä kuinka surkeaa hoitoa ollaan saatu ja kuinka lääkäri ei ymmärrä mistään mitään ja itse löydettiin googlesta diagnoosit. Sitten kun tulee oikea hätä, niin johan sitä osataan arvostaa, kun joku osaakin oikeasti pelastaa sen hengen

Vierailija
15/29 |
02.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="02.10.2014 klo 23:42"]

Oli sitten vaikka kliseistä, mutta arvostan esim. lääkäreitä ja ylipäätäänkin ihmisiä, jotka auttavat niitä, jotka eivät siihen itse pysty tietojen/mahdollisuuksien puutteessa.

Onhan vaikka siisteys tärkeää, mutta kuka tahansa terve ihminen osaa siivota tarpeeksi hyvin, kun taas ihan kuka tahansa ei voi vaikkapa suorittaa jotain hengen pelastavaa leikkausta. En minä siivoojia väheksy, mutta heidän työnsä voi hätätilanteessa tehdä joku muukin.

[/quote]

Mistä tulee tuollainen naiivi usko lääkärien ylivertaisuuteen? Olen minäkin suorittanut hätätilanteessa leikkauksia, ja voin kertoa että se ei edelleenkään ole mitään rakettitiedettä. Mitä tahansa hommia pystyy tekemään jos ei ole aivan sivistymätön.

Vierailija
16/29 |
02.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="02.10.2014 klo 23:19"]En arvosta ammatteja.
[/quote]Niinpä. Ei se ammatti tee kenestäkään parempaa ihmistä, ihan sama onki lääkäri vai siivooja.

Vierailija
17/29 |
02.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="02.10.2014 klo 23:50"]

[/quote]

Mistä tulee tuollainen naiivi usko lääkärien ylivertaisuuteen? Olen minäkin suorittanut hätätilanteessa leikkauksia, ja voin kertoa että se ei edelleenkään ole mitään rakettitiedettä. Mitä tahansa hommia pystyy tekemään jos ei ole aivan sivistymätön.

[/quote]

mitäs leikkauksia olet suorittanut :D kerro toki?

Ja olisikohan sinusta mukavaa, kun oikeasti itse sairastut vakavasti ja tarvitset oikeasti apua, niin sieltähän se joku maallikko-Pera tulee leikkaamaan koska eihän se mitään rakettitiedettä ole? :)

Vierailija
18/29 |
02.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

No, kyllä minä arvostan lääkäreitä... En tk-lääkäreitä, mutta esim.neurokirurgeja. Eräs Suomen, jopa maailman, parhaimmista neurokirurgeista pelasti isäni hengen 2 vuotta sitten. Häntä todella arvostan ja kunnioitan.

Vierailija
19/29 |
02.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="02.10.2014 klo 23:51"]

[quote author="Vierailija" time="02.10.2014 klo 23:50"]

[/quote]

[/quote]

mitäs leikkauksia olet suorittanut :D kerro toki?

Ja olisikohan sinusta mukavaa, kun oikeasti itse sairastut vakavasti ja tarvitset oikeasti apua, niin sieltähän se joku maallikko-Pera tulee leikkaamaan koska eihän se mitään rakettitiedettä ole? :)

[/quote]

Minä en viitsi noin asenteellisten ja suoraan sanottuna tyhmien ihmisten kanssa keskustella sekuntiakaan. Pidä sinä vaan niitä lääkäreitäsi arvossa arvaamattomassa.

Vierailija
20/29 |
02.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Arvostan mm. hoitajia, jotka vaihtavat esim. halvaantuneiden vaipat. Moni turhantärkeä vain nyrpistelee sillekin työlle.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme viisi seitsemän