Missä ammatissa koulukiusaajasi on tällä hetkellä?
Kommentit (264)
Jonkinsorttinen esimies. Monesti olen miettinyt, että mahtaa olla kovat olot hänen alaisillaan, ainakin niillä, jotka eivät ole suosikeiksi päätyneet. Koulukiusaajilla kun on tapana jatkaa kiusaamista työelämässä työpaikkakiusaajina.
Ei ole löytynyt mitään tietoja mistään, joten joko pahasti syrjäytynyt tai kuollut.
Ortopedi, poliisi, kokki, sosiaalityöntekijä. Lisäksi pari muuta, joista ei löydy tietoja netin kautta.
Aikamoista p*skaa. Tulipa kurja fiilis.
Juopporemmissä kulkee pitkin katuja.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Yksi hirtti itsensä putkaan kun selvisi että henkilökuntaan kuului kiusattu.
Pari muuta ovat olleet poliisin kanssa tekemisissä.
Toivottavasti potki pitkään.
No en olisi sellaista toivonut, sen verran oli säälittävä tapaus. Koko lapsuus hakattu kotona.
Lähti vaan vähän turhan herkästi muiden kusipäiden typeryyksiin mukaan kiusaamaan.
No tämä muuttaa hieman asiaa. Toivottavasti ei potkinut pitkään ja erittäin kurja tuo lapsuuden hakkaaminen.
Hän on psykologi. Hänellä tosin diagnosoitiin ADHD ja hän pyysi anteeksi tekemisiään. Ollaan nykyään kavereita. :) Annoin anteeksi kun ei täällä kenelläkään helppoa ole.
Ei mitään köyhiä ja kipeitä, vaan korkeissa asemissa olevia johtajia omilla aloillaan. Vain yksi syrjäytynyt mielenterveyspotilas on entisten kiusaajieni joukossa, mutta hänen kanssaan meillä tuli sanaton sovinto jo kouluaikoina. Meidän luokalla ei ollut yhtään kaupan kassalle/lähihoitajaksi/tehtaaseen/syrjäkylän baariin yms päätynyttä väkeä.
3 sairaanhoitaja, 1 fysioterapeutti + 1 esimies vakuutusyhtiössä. Kaikki naisia.
Vierailija kirjoitti:
Muutaman tiedän. IG:stä löytänyt. Molemmat Insinöörejä. Menestyneitä ja onnellisia kuvien perusteella
Tästä tuli hyvä mieli, tärkeä ammatti!
Laulaa ja näyttelee musikaaleissa. Itse olen media-alalla ja ollaan osuttu samoihin tapahtumiin pari kertaa. Vaikuttaa olevan edelleen yhtä ylimielinen ja ilkeä ihminen.
Taksikuskeja, kotirouvia ja muita perusduunareita tai työttömiä. Itse korkeatuloinen tohtori.
Toinen suoraan sanottuna kenkkumainen sähköasentaja tms. ja toinen akkamaisen liukas sihteerimies.
Kuoli työttömänä 15 vuotta sitten.
Duunariyrittäjä. Tekee siis persvakohommia omassa firmassaan, kun ei sopeutunut olemaan kenekään palkollinen/käskettävä, vaan riitaantui pomojen kanssa. Muutama vaihtuva vähän säälittävä alainen hommissaan, joita potkii päähän pomon roolissa. Vaikuttaa pärjäävän ja olevan tyytyväinen.
Minua ei voisi vähempää kiinnostaa vaikka koulukiusaajani olisivat jo haudassa.
Kaksi terveysalalla, kaksi lastenhoitoalalla, yksi joku sosiaalialan. Hmm... Alistajat näköjään pakkautuu aloille, missä voi alistaa heikoimmassa tilassa olevia. Sairaita, köyhiä, lapsia...eipä yllätä kyllä.
No en olisi sellaista toivonut, sen verran oli säälittävä tapaus. Koko lapsuus hakattu kotona.
Lähti vaan vähän turhan herkästi muiden kusipäiden typeryyksiin mukaan kiusaamaan.