Missä ammatissa koulukiusaajasi on tällä hetkellä?
Kommentit (264)
Tekee punikkiräppiä vaikka on pankkiirin poika
.
Alkaa Pale...
Sosiaalihoitaja, vakinaisessa virassa valitettavasti. Tulee sääli asiakkaita, mutta minkäs teet.
Vierailija kirjoitti:
Sosiaalialalla, lastensuojelussa.. voitteko kuvitella.
Voin oikein hyvin!
Vierailija kirjoitti:
Nuoriso-ohjaaja. Että silleen.
Ehkä oppija katui tekoaan ja haluaa nyt osaltaa estää kiusaamista..
Vierailija kirjoitti:
Entinen Suomen pääministeri
Tosi juttu
Yksi on sairaanhoitaja, psykopaatti ja patologinen valehtelija edelleen, toinen on psykiatri.
Vierailija kirjoitti:
Tekee punikkiräppiä vaikka on pankkiirin poika
.
Alkaa Pale...
Ok, arvaan varmaan oikein. Kaunissuumies, joka uhkuu aggressiivisuutta toisinajattelijoita kohtaan esittäessään umpihumanistia. Puukko vyöllä.
Ei yllätä todellakaan!!!!!
En tiedä. Eikä kiinnosta. Miksi ihmeessä haluaisin tietää hänestä mitään tai edes noteerata koko ihmisen olemassa oloa? Ehkä hän on jo kuollut? En tiedä sitäkään.
Kalastaja, jos ei oo hukkunu ...
Vierailija kirjoitti:
Tämä tyttö joka oli liian hyvä ja ylhäinen leikkimään kanssani on tarjoilija. Itse olen korkeakoulutettu.
Hirvittävimpiä olentoja, joita olen koskaan opettanut, oli tarjoilijalinjalla amiksessa. Sairas! Olisi ollut kunnianloukkauksen arvoinen rosisjuttu, jos olisin lähtenyt. Vähän kyllä kaduttaakin, etten ...
Vierailija kirjoitti:
Pappi, täysi mulkku nykyäänkin huhut kertovat.
Onko Pohjanmaalla rullahiihtävä pappi, vittuilee vainajasta omaisille hautajaisissa.
Etsivä nuorisotyöntekijä. Vai mikä se oli. Siis sellainen joka auttaa nuoria syrjääntymästä. Itse tätä harjoitti mua kohtaan koko ala-asteen. Syrji minua, haukkuu muille ym ym.
Entinen Suomen pääministeri