Syöttekö pelkkää keittoa lounaaksi? Miten selviätte sillä?
Minä söin pinaattikeiton ja on jo nyt tunnin päästä nälkä. Täytyy syödä kinkkujuustosämpylä.
Kommentit (28)
Hyvin pärjää keitolla kun ottaa palan leipää kyytipojaksi :)
Juuri söin juustokeiton kanaviipaleilla höystettynä. Hyvin pärjää.
Mössää leipää kirjoitti:
Pärjää kun syö leipää sen kanssa ja juo kotikaljaa . 😃😅😂
Niin, kotikalja. Joko työmaabuffetit ovat toiminnassa?
Hyvin pärjään. Ei se ole päivän ainoa ruoka.
Bortskeittoa söin juuri. Syödään sitten 5mais päivällistä.
Ei pieni nälkä ole vaarallista.
Minä syön aina töissä jonkun pussikeiton ja yhden riisikakun tai näkkileivän (ei levitettä). Hyvin pärjää kun totuttaa itsensä pienempään ruokamäärään. Olen normaalipainoinen, mutta en lähelläkään laihaa. Ihmiset on nykyään lihavia, kun syövät vaan liikaa.
Pinaattikeittoon pitää laittaa kananmuna joukkoon, sitten sillä pärjää.
Syön keittoja, mutta joku proteiininlähde niissä pitää olla mukana. Syön vielä annoksen salaattia keiton kanssa, niin pärjään ihan kivasti.
Syön päivittäin töissä klo 14 jonkun saarioisen valmiskeiton (joku 150 kaloria/kippo) ja kaksi ruisleipää. Tuolla jaksan iltapalaan (klo 17) asti.
Vierailija kirjoitti:
Minä syön aina töissä jonkun pussikeiton ja yhden riisikakun tai näkkileivän (ei levitettä). Hyvin pärjää kun totuttaa itsensä pienempään ruokamäärään. Olen normaalipainoinen, mutta en lähelläkään laihaa. Ihmiset on nykyään lihavia, kun syövät vaan liikaa.
Ihmiset ovat lihavia, kun juovat liikaa alkoholia ja syövät sokeria. Olisivat laihempia, jos söisivät vain oikeaa ruokaa eikä tarttisi mitään pussikeittoja syödä. Lounaasi ei kuulosta erityisen maukkaalta.
Syön aina töissä jotain missä on proteiinia mukana, lihaa, kanaa tai kalaa. Muuten en pärjää. Annoksen ei tarvitse olla iso tai raskas, mutta millään sosesopalla ei nälkä lähde.
Laitan usein kevyen keiton joukkoon jotain pientä lisuketta, esimerkiksi juuri kananmunan pinaattikeittoon. Tomaattikeittoon laitan fetaa tai raejuustoa ja maitoisempiin keittoihin krutonkeja.
Syön kerran päivässä ja pärjään 🤷🏻♀️
Ruoka yleensä työpäivän päätyttyä n.klo 17-20
Syön paljon keittoja, mutta sekaan laitan kananmunaa, kana- ja lihasuikaleita tai kalaa. Pelkällä keitolla ei jaksa.
Söin 4dl kasvissosekeittoa (joka valmistettu kasvisten ja veden lisäksi sulatejuustosta ja runsaahkosta määrästä voita). Päällä pekonisilppua ja raejuustoa. Jälkkärinä omena. Tuolla pärjää noin viiteen asti, jolloin on päivällinen.
Keittojen kanssa on vähän sama kuin kaurapuuron kanssa. Jos yrittää pärjätä veteen keitetyllä kaurahiutalepuurolla, huonosti käy. Siihen pitää laittaa yhtä ja toista lisuketta, että nälkä pysyisi poissa pitempään kuin pari tuntia.
Vierailija kirjoitti:
Syön paljon keittoja, mutta sekaan laitan kananmunaa, kana- ja lihasuikaleita tai kalaa. Pelkällä keitolla ei jaksa.
Eikö makkarakeitollakaan pärjää?
Protskua mukaan niin jaksaa. Pinaattikeittoon pari keitettyä munaa.
Miksi keitolla ei selviäisi muutamaa tuntia? Ihminen voi olla syömättä vuorokausia. Nykyihmisen tappaa lihavuus, ei nälkä.
Keiton kanssa syödään ruisleipää ja / tai moniviljaleipää juustoviipaleella. Jaksaa taas painaa ...
Paljon te syötte päivän aikana, joilla tulee nälkä heti keittolounaan jälkeen?
Itse syön kaksi kertaa päivässä, eikä ole edes näläntunnetta.
Pärjää kun syö leipää sen kanssa ja juo kotikaljaa . 😃😅😂