Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Yksinhuoltajien suuret luulot

Vierailija
02.10.2014 |

Minulle on nyt pari kertaa vuoden sisään käynyt niin, että tapailemani yksinhuoltaja tai yhteishuoltaja on sanonut minulle, että olen jonkinlainen hirviö, koska en ole ihastunut hänen lapsiinsa enkä halua jatkaa seurustelua tapailua pidemmälle, koska lapset tuntuvat hankaloittavan kuviota liikaa.

No, ei tässä mitään. Tunteet ovat pinnassa, kun ero koittaa. Tietynlainen röyhkeys kuitenkin ihmetyttää. Ilmeisesti jotkut kuitenkin uskovat, että minun pitäisi olla suurin piirtein kiitollinen siitä, että "pakettiin" kuuluu myös lapsia, ja että ilman muuta jokainen palaa halusta olla äiti- tai isäpuoli. Onnea vain deittailuun tämän ajatuksen kanssa. En tajua, mistä sellainen on voinut syntyä.

Tällä ei ole tarkoitus tuomita kaikkia yh:ita. Tiedän, että tästä aiheesta puhutaan paljon. Kyse on varmasti vain huonosta tuurita. Piti nyt kuitenkin päästä avautumaan.

Kommentit (78)

Vierailija
61/78 |
02.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="02.10.2014 klo 16:43"]

[quote author="Vierailija" time="02.10.2014 klo 16:38"]

Vaikeaahan  miehelle on sijoittua valmiiseen perheeseen, vai kuinka? Kuten AP:n tapauksessa. Saa vielä haukut päälle. 

[/quote]

Miksi ajattelet, että olen mies? -ap

[/quote]

Tekstissäsi voisi olla viite, että olet lesbo. Mikset ilmaissut suuntautumistasi?

Vierailija
62/78 |
02.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hahhaa! Naiset täällä vääntää kaikesta pilkusta nurinnarin + rivien välistä. Vaikeaahan  miehelle on sijoittua valmiiseen perheeseen, vai kuinka? Kuten AP:n tapauksessa. Saa vielä haukut päälle. Noooh, siitä vaan taas yksihuoltjaäippä baanalle etsimään Mr Täydellistä, siis yhtä täydellistä kuin itsekin on. Siitä vaan kretonkit heilumaan, epätoivoisesti...

Tuo Yh-Iskä sai myös päälleen skeidaa ollessaan vähemmän vaativainen. Nti, tai Rva Täydellinen kävi kimppuun. Ihastuttavaa kun Suomi on niin pullollaan näitä Täydellisiä. Koittakaas siirtyä sinne Eliittikumppanien puolelle tsekkaamaan ehdokkaiden suhdetaito- ja muut CV:t, etenkin rivien välistä!

[/quote]

Mikä vitun Täydellinen??? Kirjoitin kokemuksen omasta lapsuudestani, josta äitipuoli teki todella vaikean. Kaiken lisäksi olen lapseton, mutta avoliitossa. Olet ilmeisesti ap, joka on vaan vihainen siitä, kun hänen ajatuksiaan ei myötäillä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/78 |
02.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="02.10.2014 klo 16:48"]

Hahhaa! Naiset täällä vääntää kaikesta pilkusta nurinnarin + rivien välistä. Vaikeaahan  miehelle on sijoittua valmiiseen perheeseen, vai kuinka? Kuten AP:n tapauksessa. Saa vielä haukut päälle. Noooh, siitä vaan taas yksihuoltjaäippä baanalle etsimään Mr Täydellistä, siis yhtä täydellistä kuin itsekin on. Siitä vaan kretonkit heilumaan, epätoivoisesti...

Tuo Yh-Iskä sai myös päälleen skeidaa ollessaan vähemmän vaativainen. Nti, tai Rva Täydellinen kävi kimppuun. Ihastuttavaa kun Suomi on niin pullollaan näitä Täydellisiä. Koittakaas siirtyä sinne Eliittikumppanien puolelle tsekkaamaan ehdokkaiden suhdetaito- ja muut CV:t, etenkin rivien välistä!

[/quote]

Mikä vitun Täydellinen??? Kirjoitin kokemuksen omasta lapsuudestani, josta äitipuoli teki todella vaikean. Kaiken lisäksi olen lapseton, mutta avoliitossa. Olet ilmeisesti ap, joka on vaan vihainen siitä, kun hänen ajatuksiaan ei myötäillä.

[/quote]

En ole AP. Enkä kirjoittanut Sinulle yhtään mitään! Voisit siivota suusi ja miettiä alatyylisiä ilmauksiasi. 

Tämä on juuri sitä rivien välistä lukemista. Koetaan niinkuin luullaan. Pistäs päälle jonkinmoinen itsehillintämoodi ennenkuin suollat tekstiä tunnekuohun vallassa!

Vierailija
64/78 |
02.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="02.10.2014 klo 16:46"]

Vaikeaahan  miehelle on sijoittua valmiiseen perheeseen, vai kuinka? Kuten AP:n tapauksessa. Saa vielä haukut päälle. 

[/quote]

[/quote]

Tekstissäsi voisi olla viite, että olet lesbo. Mikset ilmaissut suuntautumistasi?

[/quote]

Miksi oletat, että nämä yh:t ovat naisia?

Ehkä sinun pitäisi itse ilmaista ennakkoluulosi.

Aivan, teitkin sen jo. -ap

Vierailija
65/78 |
02.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen sattunut muutaman kerran kuulemaan yh:n pohdintoja uuden suhteen äärellä ja saanut käsityksen, että jotkut naisyh:t etsivät ennemminkin lapselleen puuttuvaa vanhempaa kuin itselleen kumppania. Kriteerit ovat epäinhimillisen kovat. Salamarakastuminen tulevaan lapsipuolen olisi suotavaa kuin synnytyssalissa oltaisiin.

voiko sillä olla merkitystä, että näillä kyseisellä tavalla suhtautuvilla ihmisillä on totaaliyksinhuoltajuus? Äidillä on valtavat paineet täyttää lapsensa isänkaipuu. Saattaa olla vaikeaa erottaa parisuhde ja vanhemmuus toisistaan. Upeaahan ja satumaista se olisi, jos molemmat saisi yhdellä iskulla. Todellisessa elämässä ei tod itsestäänselvää.

Kuinka usein olette kuulleet jonkun miehen etsivän naista päästäkseen isäpuoleksi?

Vierailija
66/78 |
02.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="02.10.2014 klo 17:08"]

[/quote]

[/quote]

[/quote]

[/quote]

Niin olenkin! Olet siis joko homo, tai lesbo. Tai oikeammin provo! Ja onhan se toki niin hienoa, kun ei ole persumaisen ennakkoluuloinen, eikö? 

Ps. Vieläkö jäi jäljelle jokin variaatio sukupuolista? Ai niin. Sosiaalinen kostruktio. Tapailet sosiaalista konstruktiota ja saat pakit, kun et pidä hänen nuorista sosiaalisista konstruktioistaan. Oletko itsekin jollain tasolla ahdasmielinen?

Vierailija
67/78 |
02.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="02.10.2014 klo 16:09"][quote author="Vierailija" time="02.10.2014 klo 15:37"]

[quote author="Vierailija" time="02.10.2014 klo 15:30"]

Huono tuuri todellakin, en myöskään tunne ensimmäistäkään joka voisi ajatella noin..Meitä on moneen junaan ja puolet jää asemallekin..Toisaalta yksinhuoltajalla on todennäköisesti vähemmän mahdollisuuksia jatkaa suhdetta pidemmän päällä ilman lapsia, lapset on harvemmin hoidossa yms.

[/quote]Minä ilmoitan kyllä heti suhteen alussa että kaikki tai ei mitään. Yksi otti kaikki ja nyt naimisissa.

[/quote]

Saat tämän kyllä kuulostamaan siltä, että sinä otit ensimmäisen joka suostui ottamaan kaikki. Kriteerihän se on puolison valinnalle tuokin... ohis.
[/quote]

Ja sinäkin sille, että harva kelpuuttaisi tuollaisen, edes ilman lapsia...

Vierailija
68/78 |
02.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="02.10.2014 klo 17:25"]

Vieläkö jäi jäljelle jokin variaatio sukupuolista?

[/quote]

Se, että olen nainen ja olen tapaillut miehiä.

Juttusi ovat todella outoja. -ap

Vierailija
69/78 |
02.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap, minä haluaisin tietää kuka tässä kuviossa on nainen ja kuka mies, vai onko kukaan. Kiinnostaisi tietää kumpi sukupuoli katsoo sinun olevan pakko pitää lapsistaan.

minun miesystäväni ei oleta, että minä pitäisin hänen lapsistaan. Hän pelkää jatkuvasti, että lapsensa karkottaa minut pois - ja ne lapset ovat aika harvoin hänen luonaan. Hän ei myöskään odota, että kannan minkäänlaista vastuuta lapsista. Toki lienee luonnollista odottaa, etten kuitenkaan vihaa lapsia.

siksi minäkin oletusarvoisesti odotin, että kyse on tässä naisista, jotka kiukuttelevat aloitusviestissä.

Vierailija
70/78 |
02.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="02.10.2014 klo 15:35"]

[quote author="Vierailija" time="02.10.2014 klo 15:31"]

[quote author="Vierailija" time="02.10.2014 klo 15:25"]

Miksi alat alunperinkään tapailemaan henkilöä, jolla on lapsia, jos tiedät, että lapset on joka tapauksessa este suhteelle?

[/quote]

Ei sitä voi etukäteen tietää. Haluan antaa jokaiselle suhteelle mahdollisuuden; aloittaa tapailemalla ja katsoa, mihin se johtaa. Näiden parin kokemuksen jälkeen kieltämättä tekisi mieli olla kategorisesti sopimatta deittejä yksinhuoltajien kanssa, mutta en halua tuomita kokonaista ihmisryhmää yksittäistapausten vuoksi. -ap

[/quote]

Älä välitä, tuomitseehan naisetkin kokonaisen sukupuolen oikein helposti, ilman mitään tunnontuskia, parin mädän tapauksen vuoksi :D

[/quote]

Niin, ja miehethän eivät tätä tee... Pieni vinkki: alkaa tavulla las ja loppuu erääseen jalkaan vedettävään vaatekappaleeseen.

Vierailija
71/78 |
02.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi tapailet yksinhuoltajaa jos et halua lapsia samaan pakettiin? En minä oleta että jokainen mies on ihan fine mun lapsen kanssa mutta haluan tapailla vain niitä jotka ovat, joten itse ainakin yh:na toivoisin että mies ilmaisisi jo ensitreffeillä/tapaamisella jos ei ole valmis isäpuoleksi! Teen kyllä myös asian selväksi että lapsi on iso osa mun elämää, joten epäselvyyksiä ei mun puolelta ainakaan pitäisi jäädä

Vierailija
72/78 |
02.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

AP:n teksti on sisälöltään niin miehekästä, ettei tulisi mieleenkään hänen olevan nainen. Näitä ceissejä on ollut tusinoittain, aloittajana aina mies. Että joku mies sanoisi hirviöksi tjsp. Mielenkiintoista. Tuntuu kuitenkin juttu hieman muuttuvan edetessään. Aloittaessa mieluiten faktat esiin, ettei tule harhakäsityksiä. Vai että nainen. Jospa kuitenkin provo..

Vierailija
73/78 |
02.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="02.10.2014 klo 15:56"]

[quote author="Vierailija" time="02.10.2014 klo 15:52"]

Tuota... mitä oikeastaan odotat suhteelta yh:n kanssa? Ne lapset kuitenkin kuuluvat pakettiin, tavalla tai toisella. Ei sinun varmasti tarvitse heittäytyä isä- tai äitipuoleksi riemunkiljahduksin, mutta vaikeapa lapsia on näkymättömiksi taikoa. Saati suhteen syventyessä passittaa aina mummolaan, kun tapaatte deittisi kanssa. 

[/quote]

Jos oikeasti rakastaa, niin asettaa kumppanin lasten etusijalle. Mun mieheni päätti heti, että meidän suhde menee hänen lapsen edelle (lapsi edellisestä avioliitosta). Hän ei ole tavannut lasta koko meidän yhdessä olon aikana ja yhdessä on oltu kohta 6 v. Olen aika varma siitä, että jos lapsi ois ollut tässä mukana, niin suhteemme ei olisi niin onnellinen, kuin on.

Ap, laita kumppanisi valitsemaan jo heti alussa, se on joko lapsi tai sinä. Jos ihminen on susta aidosti kiinnostunut, niin se valitsee sut!

[/quote]

Miten kukaan voi huolia ihmistä joka hylkää oman lapsensa. Ei tainnut hylätä sinun takia, vaan että ei itse jaksanut muutenkaan, itsekäs, laiska vastuunpakoilija, olit vain tekosyy.

Hei tiedät ainakin mitä tekee jos sinusta tulee taakka, sairastut vaikka, hei hei vaan.

Vierailija
74/78 |
02.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="02.10.2014 klo 16:55"]

[/quote]

[/quote]

En ole AP. Enkä kirjoittanut Sinulle yhtään mitään! Voisit siivota suusi ja miettiä alatyylisiä ilmauksiasi. 

Tämä on juuri sitä rivien välistä lukemista. Koetaan niinkuin luullaan. Pistäs päälle jonkinmoinen itsehillintämoodi ennenkuin suollat tekstiä tunnekuohun vallassa!

[/quote]

no sulla nyt ainakaan ei ole varaa syyttää ketään itsehillinnän menettämisestä :D 

Vierailija
75/78 |
02.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="02.10.2014 klo 17:25"]

[quote author="Vierailija" time="02.10.2014 klo 17:08"]

[/quote]

[/quote]

[/quote]

[/quote]

Niin olenkin! Olet siis joko homo, tai lesbo. Tai oikeammin provo! Ja onhan se toki niin hienoa, kun ei ole persumaisen ennakkoluuloinen, eikö? 

Ps. Vieläkö jäi jäljelle jokin variaatio sukupuolista? Ai niin. Sosiaalinen kostruktio. Tapailet sosiaalista konstruktiota ja saat pakit, kun et pidä hänen nuorista sosiaalisista konstruktioistaan. Oletko itsekin jollain tasolla ahdasmielinen?

[/quote]

Vaikutat aika sairaalta. Ei muuta lisättävää.

Vierailija
76/78 |
02.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="02.10.2014 klo 16:55"]

[/quote]

[/quote]

[/quote]

Loistava klassinen projektio :'D

Vierailija
77/78 |
02.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="02.10.2014 klo 18:29"]

Ap, minä haluaisin tietää kuka tässä kuviossa on nainen ja kuka mies, vai onko kukaan. Kiinnostaisi tietää kumpi sukupuoli katsoo sinun olevan pakko pitää lapsistaan

[/quote]

Ei tässä ole osapuolina ketään sukupuolia, vaan ihan yksilöistä on kysymys. Häivytin sukupuolet tarkoituksella, jottei tämäkin ketju menisi joutavaksi miehet vastaan naiset -väittelyksi. Minulle on hyvin vierasta katsella asioita sukupuolisilmälasien läpi. -ap

Vierailija
78/78 |
02.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="02.10.2014 klo 19:20"]

AP:n teksti on sisälöltään niin miehekästä, ettei tulisi mieleenkään hänen olevan nainen. Näitä ceissejä on ollut tusinoittain, aloittajana aina mies. Että joku mies sanoisi hirviöksi tjsp. Mielenkiintoista. Tuntuu kuitenkin juttu hieman muuttuvan edetessään. Aloittaessa mieluiten faktat esiin, ettei tule harhakäsityksiä. Vai että nainen. Jospa kuitenkin provo..

[/quote]

Ehkä sinulle ei tule, mutta kaikki eivät ole yhtä tynnyrissäkasvaneita. Ihan hyvin voi nainen, joka ei varauksetta rakastu jokaiseen lapseen, tulla nimitellyksi hoivavietittömäksi hirviöksi.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kuusi viisi