Poikaystäväni superraivostuttava piirre
Hänen puheensa muuttuvat jatkuvasti eikä hän edes tajua sitä tai ei ainakaan myönnä tajuavansa. Ei hän ole ilkeilevä eikä kiero, mutta on aivan käsittämätöntä, miten yhden ihmisen puheet voivat muuttua aivan toistuvasti.
Poikaystävälläni oli ennen minua eräs säätö, teinimäisesti sanottuna. Poikaystäväni on monesti kertonut kuinka rassaava se suhde oli, he eivät vain tule toimeen ja vittu sitä ja vittu tätä. Jostain kumman syystä poikaystäväni halusi kaikesta huolimatta tavata tyypin vielä kerran ja "puhua asiat halki", jos vaikka yhteinen sävel löytyisikin. Sanoin koko ajan, että tuollainen ajattelutapa on aivan älyttömän naiivi ja sinisilmäinen, mutta halusin saada jauhamisen loppumaan, joten suostuin asiaan. Tapaamisen jälkeen poikaystäväni soitti ja hoki taas vittua ja kutsui naista ämmäksi. Eihän se mihinkään ollut (haloo, tietenkään) muuttunut ja olisi kuulemma pitänyt uskoa minua koko ajan.
Sitten tänään tapahtunutta: jonkun mutkan kautta tulimme taas puhuneeksi tästä em. henkilöstä ja riitelyksihän se meni. Nyt poikaystäväni sanoi, ettei voi olla tekemisissä kyseisen henkilön kanssa, koska seurustelee kanssani eikä halua antaa minkään sotkea välejämme. Ja että asia voisi olla eri, jos emme seurustelisi. Tästä suutuin aivan superpahasti. Voiko olla todellista, et puheet muuttuvat noin radikaalisti koko ajan?! Kysyin monta, monta kertaa poikaystävältäni, että MIKSI asia oli aiemmin niin ja tänään näin ja minkä vitun takia he tulisivat taas maagisesti toimeen kaiken paskan jälkeen, jos me emme seurustelisi? Siis aivan käsittämättömän lapsellinen tapa ajatella ja sitten täytyy vielä sotkea minutkin siihen mukaan.
Tämä vituttaa vieläkin, vaikka poikaystävä on yrittänyt sovitella asiaa. En vain pääse yli tästä vitutuksesta ja jatkuvasta puheiden muuntelusta. Vituttaa!!!
Minä en ole eläissäni nähnyt kyseisen naisen naamavärkkiä, en tiedä hänestä mitään muuta kuin poikaystäväni (vaihtelevat) kertomukset, en ole huolissani "asemastani", en ole mustasukkainen, mutta olen niin järjettömän vihainen tuosta soutamisesta ja huopaamisesta. En edes tajua, mistä kaksi aikuista ihmistä keksivät niin älyttömän paljon turhanpäiväistä jauhamista kymmeneen kertaan jauhetuista asioista. En epäile pettämistä, minulla ei ole muuta ongelmaa kuin tämä poikaystäväni jatkuva pelleily, asioisen muuntelu ja niistä minulle suuttuminen.
Hänessä on enimmäkseen vain hyvää mutta tämä asia vituttaa ja rankasti. Ja jos sinä "toinen nainen" tunnistat itsesi niin kiitos, anteeks ja näkemiin, en tiedä asiasta yhtään mitään, haluan vain saada ikuisen jauhamisen loppumaan ja poikaystäväni seisomaan sanojensa takana. Huh, tulipa avautuminen!! :)
Kommentit (25)
[quote author="Vierailija" time="02.10.2014 klo 15:08"]Wat
[/quote]
Juu, en tiedä itsekään! Aivan älytöntä pelleilyä kahdelta aikuiselta ihmiseltä. Ap
Mä en ymmärtänyt ollenkaan, mikä asia oli aiemmin näin ja nyt noin...?!?!?
Sua ottaa pattiin, että poikaystävä haikailee exän perään ja haluaa vielä käydä juttelemassa ja ruotimassa asioita tämän kanssa?
Mun kaverini tekee exänsä kanssa tuota samaa. Toinen jo uudessa suhteessa. En ymmärrä, koko aja pitäisi puhua asiat halki, puhuneet sataan kertaan. Mielipide exästä vaihtelee koko ajan. Miksi vaan ei anna asioiden olla, ne kun on jo selvitetty niin täytyykö sitä soutaa ja huopaa koko ajan.
Ehkä se suhde jäi poikakaverisi mielestä kesken ja häntä on jäänyt asia vaivaamaan...Itse olen sen verran jyrkkä että varmaan sanoisin tuossa tilanteessa, ettei parisuhteeseen kuulu exät, ( jos ei ole yhteisiä lapsia tai yhteistä kaveripiiriä) vaan jos mies haluaa lämmitellä suhdetta exään, niin on parempi erota jotta mies on kokonaan vapaa menemään. Mä en halua olla mikään kakkosvaihtoehto tai laastarisuhde kenellekään. Jotenkin tuntuisi, että jos poikakaveri ei ole päässyt exästä yli, niin suhteemme ei olsisi kovin vakaalla pohjalla.
Tuollaisen tuuliviirin kanssa eläessä oma elämäkin alkaa olla yhtä karusellia, aivot käy ylikierroksilla ja alkaa kyseenalaistamaan omaa mielenterveyttä, vaikka syynä on toisen ailahtelut. Näethän itsekin, analysoit ja pyrit ymmärtämään jätkän käytöstä etkä tule yhtään viisaammaksi, tuollaisista saippuapaloista kun ei saa otetta. Jätä se, ennen kuin sulla lähtee järki sen kanssa.
[quote author="Vierailija" time="02.10.2014 klo 15:17"]Mun kaverini tekee exänsä kanssa tuota samaa. Toinen jo uudessa suhteessa. En ymmärrä, koko aja pitäisi puhua asiat halki, puhuneet sataan kertaan. Mielipide exästä vaihtelee koko ajan. Miksi vaan ei anna asioiden olla, ne kun on jo selvitetty niin täytyykö sitä soutaa ja huopaa koko ajan.
[/quote]
Jep!!! Nimenomaan tämä. En epäile mitään "haikailua", poikaystäväni on vähän tällainen liian hempeilevästi ajatteleva henkilö eikä kykene käsittämään, että jos asia on kymmenen kertaa todettu täksi niin se ei muutu tuoksi ja aivan vitun turha jahkailla ja jaaritella sen enempää.
Mä en suhtautuisi noin tyynesti. Ap, hei, sähän oot tässä se kaakkosvaihtoehto, jota pidetään paremman puutteessa.
[quote author="Vierailija" time="02.10.2014 klo 15:20"]Ehkä se suhde jäi poikakaverisi mielestä kesken ja häntä on jäänyt asia vaivaamaan...Itse olen sen verran jyrkkä että varmaan sanoisin tuossa tilanteessa, ettei parisuhteeseen kuulu exät, ( jos ei ole yhteisiä lapsia tai yhteistä kaveripiiriä) vaan jos mies haluaa lämmitellä suhdetta exään, niin on parempi erota jotta mies on kokonaan vapaa menemään. Mä en halua olla mikään kakkosvaihtoehto tai laastarisuhde kenellekään. Jotenkin tuntuisi, että jos poikakaveri ei ole päässyt exästä yli, niin suhteemme ei olsisi kovin vakaalla pohjalla.
[/quote]
Äh, en epäile mitään kakkosvaihtoehtoja ja laastarijuttuja. Olen seurustellut täydellisen tyrannin kanssa ja tiedän, ettei nykyinen ole sellainen. Hän vain ymmärtää liikaa ihmisiä, joita ei tarvitsisi ymmärtää. Hän poisti nyt tyypin yhteystiedot ja viestit ja lupasi olla jauhamatta. Olen edelleen vihainen ja vittuuntunut. Mutta jos jauhaminen jatkuu edelleen, niin onhan minullakin entisiä, joista voin kertoilla kaikenlaiata mukavaa. Muistellaan yhdessä sitten. Ap
Ja aina väitetään, että miehet ovat suoraviivaisia, järkeviä ja loogisia. No eivät ole!
Jätä se ja sano että voit ehkä palata asiaan kun hän on päässyt yli exästään. Typerää jäädä tuommoiseen suhteeseen, poikaystäväsihän ajattelee nyt koko ajan sitä exäänsä vaikka on sun kanssa. Luultavasti olet sille vain joku pelinappula sen ja sen exän valtataistelussa. Vähän itsekunnioitusta sulta!
[quote author="Vierailija" time="02.10.2014 klo 15:25"]Mä en suhtautuisi noin tyynesti. Ap, hei, sähän oot tässä se kaakkosvaihtoehto, jota pidetään paremman puutteessa.
[/quote]
Äh, kyllä poikaystäväni näyttää välittävänsä minusta eikä ole kyse tuollaisesta! Tai aiis en epäile tuollaista. Yhdessäolomme on niin vilpitöntä. Tuo jatkuva yliampuva ystävällisyys kaikkia kohtaan raivostuttaa.
Kopsasin yhden kommentin poikaystävälleni ja hän hermostui siitäkin. "Tosi kypsää puida meidän välisiä asioita jossain vauvapalstalla." Ja alkoi vittuilemaan asiaan kuulumattomistakin asioista. Huoh, olen raivona ja väsynyt... tarvitsen nyt omaa tilaa.
Tämä on näistä vituttavista asioista isoin. Poikaystävälläni on tapana ihan pienissäkin asioissa sanoa jotain ja tehdä ihan muuta. Aikataulut vaihtelevat jatkuvasti ja vaikka minäkin olen surkea aikatauluissa niin olen paljon täsmällisempi kuin hän. Muutenkin asioista täytyy jauhaa jatkuvasti, mutta äijä jatkaa ajelehtimistaan. Viime tipassa hän tarttuu toimeen ja näin ollen sitten viivästyttää minunkin aikataulujani. Hän sanoo ymmärtävänsä, että minua vituttaa, ja pahoittelee, mutta toistaa saman asian uudestaan ja uudestaan. Meillä on samanlainen vrk-rytmi ja olen iloinen siitä, ettei poikaystäväni ole minuutintarkka nipottaja. Mutta sen kerran, kun minulla on asiat hoidettavana ja tiukka aikataulu olisi kovin mukavaa, jos poikaystävän takia kaikki ei menisi vituiksi.
VIERAILIJA 02.10.2014 klo 15:14 7/19
Mä en ymmärtänyt ollenkaan, mikä asia oli aiemmin näin ja nyt noin...?!?!?
Se, että aiemmin poikayatävä sanoi, ettei ole tekemisissä tyypin kanssa siksi, että he eivät tule toimeen vaikka kaikkea on yritetty. Aika looginen syy olla olematta tekemisissä. Nyt sitten syy olikin vaihtunut. Eli että koska me seurustelemme, ei poikaystäväni voi ollatekemisissä kyseisen henkilön kanssa ja jos emme seurustelisi, niin asia voisi olla toisin. TÄSTÄ suutuin. miksikö? Koska poikaystävä veivasi asiaa eestaas eikä pysynyt sanojensa takana. Homma on nyt sovittu, anteeksi pyydetty ja poikaystäväni on sanonut ymmärtävänsä, että hän on joskus aivan liian kiltti. Ex-säädön numero ja viestit on poistettu ja asian pitäisi olla lopullisesti pois päiväjärjestyksestä. Aika näyttää, onko tosiaan näin. Taidan kuitenkim ottaa vähänlomaa poikaystävästä, sen verran hiillyin tästä episodista. Kyseessä ei ole mustasukkaisuus, vaan armoton vitutus siitä, että asiat muuttuvat jatkuvasti ja lyllähän sellainen luo epäluottamuksen tunteen. Mustasukkainen en silti ole. Ajattelen vähän niin, että menköön jos on mennäkseen. Olen minä ennenkim löytänyt uuden miehen edellisen tilalle, enkä varmaan kauheasti kaipaa petollista paskaa. Tämän asian pitäisi nyt kuitenkin olla jo over & done. Täytyyhän asiat jättää taakse, jotta voi nähdä, että pitääkö lupaukset vai toistaako historia itseään. Ap
*asioiden