Poikaystäväni superraivostuttava piirre
Hänen puheensa muuttuvat jatkuvasti eikä hän edes tajua sitä tai ei ainakaan myönnä tajuavansa. Ei hän ole ilkeilevä eikä kiero, mutta on aivan käsittämätöntä, miten yhden ihmisen puheet voivat muuttua aivan toistuvasti.
Poikaystävälläni oli ennen minua eräs säätö, teinimäisesti sanottuna. Poikaystäväni on monesti kertonut kuinka rassaava se suhde oli, he eivät vain tule toimeen ja vittu sitä ja vittu tätä. Jostain kumman syystä poikaystäväni halusi kaikesta huolimatta tavata tyypin vielä kerran ja "puhua asiat halki", jos vaikka yhteinen sävel löytyisikin. Sanoin koko ajan, että tuollainen ajattelutapa on aivan älyttömän naiivi ja sinisilmäinen, mutta halusin saada jauhamisen loppumaan, joten suostuin asiaan. Tapaamisen jälkeen poikaystäväni soitti ja hoki taas vittua ja kutsui naista ämmäksi. Eihän se mihinkään ollut (haloo, tietenkään) muuttunut ja olisi kuulemma pitänyt uskoa minua koko ajan.
Sitten tänään tapahtunutta: jonkun mutkan kautta tulimme taas puhuneeksi tästä em. henkilöstä ja riitelyksihän se meni. Nyt poikaystäväni sanoi, ettei voi olla tekemisissä kyseisen henkilön kanssa, koska seurustelee kanssani eikä halua antaa minkään sotkea välejämme. Ja että asia voisi olla eri, jos emme seurustelisi. Tästä suutuin aivan superpahasti. Voiko olla todellista, et puheet muuttuvat noin radikaalisti koko ajan?! Kysyin monta, monta kertaa poikaystävältäni, että MIKSI asia oli aiemmin niin ja tänään näin ja minkä vitun takia he tulisivat taas maagisesti toimeen kaiken paskan jälkeen, jos me emme seurustelisi? Siis aivan käsittämättömän lapsellinen tapa ajatella ja sitten täytyy vielä sotkea minutkin siihen mukaan.
Tämä vituttaa vieläkin, vaikka poikaystävä on yrittänyt sovitella asiaa. En vain pääse yli tästä vitutuksesta ja jatkuvasta puheiden muuntelusta. Vituttaa!!!
Minä en ole eläissäni nähnyt kyseisen naisen naamavärkkiä, en tiedä hänestä mitään muuta kuin poikaystäväni (vaihtelevat) kertomukset, en ole huolissani "asemastani", en ole mustasukkainen, mutta olen niin järjettömän vihainen tuosta soutamisesta ja huopaamisesta. En edes tajua, mistä kaksi aikuista ihmistä keksivät niin älyttömän paljon turhanpäiväistä jauhamista kymmeneen kertaan jauhetuista asioista. En epäile pettämistä, minulla ei ole muuta ongelmaa kuin tämä poikaystäväni jatkuva pelleily, asioisen muuntelu ja niistä minulle suuttuminen.
Hänessä on enimmäkseen vain hyvää mutta tämä asia vituttaa ja rankasti. Ja jos sinä "toinen nainen" tunnistat itsesi niin kiitos, anteeks ja näkemiin, en tiedä asiasta yhtään mitään, haluan vain saada ikuisen jauhamisen loppumaan ja poikaystäväni seisomaan sanojensa takana. Huh, tulipa avautuminen!! :)
Kommentit (25)
[quote author="Vierailija" time="02.10.2014 klo 17:20"]Kyllä pettää. Sitähän sä kysyit?
[/quote]
Joo sitähän mää! Ap
Nyt on pakko sanoa että tl;dr. Kappalejako!
[quote author="Vierailija" time="02.10.2014 klo 17:49"]Nyt on pakko sanoa että tl;dr. Kappalejako!
[/quote]
Ääääääää!! Ap
Kuulostaa äkkiseltään että mies haluaisi sekä syödä että säästää kakun. Ehkä seksi toimi exän kanssa loistavasti mut jokin muu taas ei, josta syystä he erosivat?
Kyllä pettää. Sitähän sä kysyit?