Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Vaikea masennus ja abortti

Vierailija
12.10.2014 |

Voi itku kanssani! Ehkäisy petti.

Olen kärsinyt vuosia enemmän ja vähemmän hankalasta masennuksesta. Pahimmissa vaiheissa lapset ovat taatusti kärsineet apatiastani.
Ovat jo isoja, joten sinänsä helpolla pääsen.
Kävi siis niin, että tulin raskaaksi. Minut valtasi jäätävä paniikki ja epätoivo, etten tule raskaudesta saati pikkulapsiajasta selviämään. Mies oli positiivisempi ja vakuutti, että pärjäämme, vaikka suhteemme on ollut todella kriisissä viimeiset pari vuotta. En uskonut vaan olin suorastaan kauhun lamauttama. En kyennyt töihin, en saanut nukutuksi, olin valmis hyppäämään jyrkänteeltä.
Päädyimme siis aborttiin.
Nyt mietin, entä jos... Olisiko joku taho voinut auttaa :(
Aluksi näin painajaisia lapsen pitämisestä. Viime yönä näin unta jossa abortti epäonnistui ja tunsin valtavaa helpotusta.
Kivittäkää. Tuntuu aivan kamalalta. Olisinko toisin voinut nousta tästä suosta :(

Kommentit (2)

Vierailija
1/2 |
12.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

:( Ehkä nyt ei ollut vauvan aika. Masennuksesta paraneminen on kovaa työtä. Itse olen ollut samanlaisessa tilanteessa kuin sinä ja päädyin myös aborttiin. Tsemppiä sulle!

Vierailija
2/2 |
13.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos 2.
Ehkä olisin ollut lapsen synnyttyä siinä pisteessä, että mies ja kaksi kouluikäistä olisivat joutuneet liian koville. Mutta silti jossittelen :( ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kahdeksan kaksi