Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Piilottaako Tinder normaalit miehet?

Vierailija
30.08.2021 |

Luin, että käyttäjä saa näkyvyyttä sen mukaan kuinka paljon hän tykkää ihmisistä ja kuinka paljon muut hänestä. :( Sovellus näyttää vain paljon komeita lihaskimppumiehiä, jollaiset eivät koskaan lähesty minua vaikka saattavat vilkaista. Näkemistäni miehistä 70% on komeita pelimiehiä. Tarjonta on täysin todellisuudesta irrallaan.

Kommentit (401)

Vierailija
301/401 |
31.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Naiset kuvittelevat miesten arvostavan samanlaisia asioita naisessa joita naiset arvostavat miehissä. Esim. koulutus tai miten paljon tienaat. Jos nainen A on kaunis, mukava, hyvät arvot ja työskentelee kaupan kassana, ei omaisuutta. Nainen B on todella älykäs tohtori, tienaa paljon ja omaisuutta löytyy, on mukava ja tavallisen näköinen. Suurin osa miehistä tykkää enemmän naisesta A. Ehkä joku harva ja harvinaisen älykäs mies tuntisi enemmän vetoa naiseen B, koska ei olisi mitään yhteistä puhuttavaa A:n kanssa. Naiset luulee että se koulutus tai varallisuus nostaa omaa arvoa, koska he arvostavat itse niitä niin paljon miehissä.

Koulutukseni kertoo siitä millainen olen ja mikä minua kiinnostaa. Ei minun tarvitse naisena nostaa omaa arvoani vaan saada edes osa täysin turhista matcheista pois, joiden kanssa ei voi kehittyä mitään.

Vierailija
302/401 |
31.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Erikoisia ongelmia.

Ehkä tämä on jokin uusi juttu Tinderissä. Olen seurustellut nyt hieman yli vuoden Tinderissä tapaamani naisen kanssa.

Olen omasta mielestä keskivertomies, mikään sen kummempi valokuvamalli jne. mitä täälläkin mainittu/haukuttu ( :D :D). 

Kun liityin viimeksi Tinderiin (silloin näkyi ainakin kuinka monta on minusta tykännyt, jotka eivät olleet vielä tulleet vastaan swaipatessa), loin tilin, mietin ja latasin kuvat itsestäni (maksimimäärä, olisiko ollut 5kpl?), ja kirjailin sopivan kirjoituksen itsestäni (olen kirjallisesti ehkä keskivertoa lahjakkaampi).

Jätin koko applikaation swaippaamatta pariksi päiväksi, sillä lähdin mökille saaristoon, ja hain vain lähialueelta (50km), enkä halunnut että sotken jonkun mielenkiintoisen naisen kiinnostuksen näyttämällä että olen, kun tulen vastaan 160+km päässä, vaikka profiilissa lukikin "Turku"

Kun palasin reissusta ja avasin tinderin sunnuntaina, minulla oli 100+ tykkäystä (siihen lukema jäi, ei näyttänyt paljonko kokonaisuudessaan). En ollut siis swaipannut kertaakaan, lisännyt vain profiilini. 

Oletin että algoritmit ja muut internetin poppakonstit väittivät vian että tykkäysten määrä oli iso, jotta alkaisin swaippaamaan, ja kiinnostus pysyisi korkeana. 

-Mutta suureksi yllätyksekseni, nämä olivat ihan oikeita tykkäyksiä, ja supertykkäyksiäkin.

Treffailin innokkaasti, ja juttelin lukuisten naisten kanssa. 

Yllätyin siitä että ehkä 2/10 ghostasi millään tasolla, oletin että määrä olisi huomattavasti suurempi.

Tinderin kautta ihanan kumppanini sitten päädyin löytämään, ja paras vuosi elämästäni onkin ollut :)

Ehkä tosiaan systeemit ovat vain muuttuneet vuoden aikana, mutta en tunnista tässä ketjussa mainittuja asioita lähes ollenkaan.

M40 (+N30)

Yli 100 tykkäystä 48 tunnissa on aivan älyttömän kova suoritus mieheltä Tinderissä. Veikkaisin tämän perusteella että kuulut aivan heittämällä komeimpaan 20 prosenttiin miehistä, jos et komeimpaan 10 prosenttiin. Onneksi olkoon.

Itse sain kolmessa tunnissa 100 täyteen ja jatkuvalla syötöllä ropisee lisää. Viikon jälkeenkin näyttää tulevan vielä 5-10 tunnissa. Olen nelikymppinen mies.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
303/401 |
31.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuttu mies on ollu iät ajat tinderissä. Ihan kaiken ei voi udella mutta tosi outoa. On töissä/koulutus, ihan komea, urheilullinen. Mun mielestä ihan miellyttävä. Ja fixun oloinen.

Hän syyttää vain naisia ja tinderiä, että naiset ei vastaa ja toisaalta haukkuu niitten kuvat. Ihan käsittämätöntä miten tuollainen mies ei pääse eteenpäin. väittää että kaikki tyssää heti alkuun.

Voisin toki kritisoida hänen kuviaan, epäillä hänen olevan psyko ja naiset juoksee pakoon, ei-rakentava asenne jne. Mutta kun se ei auta koska hän ilmeisesti seilaa totaalisen väärillä vesillä. Tai kirjoittaa heti ekana jotain ääliömäistä? On siis, kuin niin moni muu, valittanut tinderiä ja naisista/treffailusta kavereilleen.

Saa siis matcheja /tykkäyksiä mutta joko ”vääriltä” naisilta, tai kiinnostuu itse niistä jotka pian häviävät. Miten voi olla?

Oisko ihan niin ettei tinderissä oo mitään vikaa vaan ihmisten asenteilla ja odotuksilla? Tai omakuva hiukan hakusessa. Muut ei voi auttaa kun ei tiedetä ihan koko totuutta. Deittailu on privaattia niin ei kerrota ihan kaikkea. Esim mihin kalakuvilla viitataan...

Vierailija
304/401 |
31.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Erikoisia ongelmia.

Ehkä tämä on jokin uusi juttu Tinderissä. Olen seurustellut nyt hieman yli vuoden Tinderissä tapaamani naisen kanssa.

Olen omasta mielestä keskivertomies, mikään sen kummempi valokuvamalli jne. mitä täälläkin mainittu/haukuttu ( :D :D). 

Kun liityin viimeksi Tinderiin (silloin näkyi ainakin kuinka monta on minusta tykännyt, jotka eivät olleet vielä tulleet vastaan swaipatessa), loin tilin, mietin ja latasin kuvat itsestäni (maksimimäärä, olisiko ollut 5kpl?), ja kirjailin sopivan kirjoituksen itsestäni (olen kirjallisesti ehkä keskivertoa lahjakkaampi).

Jätin koko applikaation swaippaamatta pariksi päiväksi, sillä lähdin mökille saaristoon, ja hain vain lähialueelta (50km), enkä halunnut että sotken jonkun mielenkiintoisen naisen kiinnostuksen näyttämällä että olen, kun tulen vastaan 160+km päässä, vaikka profiilissa lukikin "Turku"

Kun palasin reissusta ja avasin tinderin sunnuntaina, minulla oli 100+ tykkäystä (siihen lukema jäi, ei näyttänyt paljonko kokonaisuudessaan). En ollut siis swaipannut kertaakaan, lisännyt vain profiilini. 

Oletin että algoritmit ja muut internetin poppakonstit väittivät vian että tykkäysten määrä oli iso, jotta alkaisin swaippaamaan, ja kiinnostus pysyisi korkeana. 

-Mutta suureksi yllätyksekseni, nämä olivat ihan oikeita tykkäyksiä, ja supertykkäyksiäkin.

Treffailin innokkaasti, ja juttelin lukuisten naisten kanssa. 

Yllätyin siitä että ehkä 2/10 ghostasi millään tasolla, oletin että määrä olisi huomattavasti suurempi.

Tinderin kautta ihanan kumppanini sitten päädyin löytämään, ja paras vuosi elämästäni onkin ollut :)

Ehkä tosiaan systeemit ovat vain muuttuneet vuoden aikana, mutta en tunnista tässä ketjussa mainittuja asioita lähes ollenkaan.

M40 (+N30)

Yli 100 tykkäystä 48 tunnissa on aivan älyttömän kova suoritus mieheltä Tinderissä. Veikkaisin tämän perusteella että kuulut aivan heittämällä komeimpaan 20 prosenttiin miehistä, jos et komeimpaan 10 prosenttiin. Onneksi olkoon.

Itse sain kolmessa tunnissa 100 täyteen ja jatkuvalla syötöllä ropisee lisää. Viikon jälkeenkin näyttää tulevan vielä 5-10 tunnissa. Olen nelikymppinen mies.

Oho, ja sieltä nokitettiin vielä hurjemmalla suorituksella! Näköjään täällä on pari Dressmanin kalsarimallia tms könsikästä linjoilla 😀.

Nyt kun on top10% miehiä ketjussa, niin sopiiko kysyä: kuinka usein naiset aloittavat keskusteluja teille? Tuleeko paljonkin avauksia?

Vierailija
305/401 |
31.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Naiset kuvittelevat miesten arvostavan samanlaisia asioita naisessa joita naiset arvostavat miehissä. Esim. koulutus tai miten paljon tienaat. Jos nainen A on kaunis, mukava, hyvät arvot ja työskentelee kaupan kassana, ei omaisuutta. Nainen B on todella älykäs tohtori, tienaa paljon ja omaisuutta löytyy, on mukava ja tavallisen näköinen. Suurin osa miehistä tykkää enemmän naisesta A. Ehkä joku harva ja harvinaisen älykäs mies tuntisi enemmän vetoa naiseen B, koska ei olisi mitään yhteistä puhuttavaa A:n kanssa. Naiset luulee että se koulutus tai varallisuus nostaa omaa arvoa, koska he arvostavat itse niitä niin paljon miehissä.

Todellakin luulen että miehet funtsii rahatilannettani. Ammattia kysytään yleensä heti. Harva normaali työssäkäyvä mies haluaa naista josta voi tulla taloudellinen taakka.

Vierailija
306/401 |
31.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo ei tinderiä enää, siirryin Valoon. Nyt vihdoin normaalia juttuseuraa. Kohta varmaan sekin pilataan.

Vierailija
307/401 |
31.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos teidän mielestä ei ole mahdollista sanoa että ihmisillä olisi tasoja sen suhteen miten paljon he herättävät kiinnostusta, niin miksi mallin näköinen mies tai nainen saa hätistellä kiinnostuneita pois, kun ruma saa olla päivästä toiseen rauhassa?

Se että joku on korkealla tai matalalla tasolla ei tietenkään tarkoita, että hän jokaisen vastaantulijan mielestä sillä tasolla, se on ihmiselvä mahdottomuus. Se ns. taso tarkoittaa, että suurella otannalla hän herättää joko runsaasti tai vähän kiinnostusta. Eli se on tilastollinen keskiarvo, käppyrä, numero, epäromanttinen kaavio, mutta silti totta.

Miten tämä keskustelu taas kääntyi tämän saman jankkaamiseksi? Olen tiennyt lapsesta saakka, että toiset ovat suositumpia kuin toiset. Mitä hyötyä siitä tiedosta on ollut, kun olen kaivannut elämääni ihmistä, johon rakastua? Ei mitään. Edelleen on ollut vain kahden tasoisia miehiä: kiinnostavia ja epäkiinnostavia.

Mitä tuon pitäisi todistaa ja kenelle, että toiset ovat halutumpia kuin toiset? Miten se edistää sitä, että kohtaisitte oman rakkaan?

Olen todella hämmentynyt miksi tätä keskustelua edes tarvitsee käydä. Me kaikki kyllä tiedämme lapsuudestamme saakka että on ihmisiä joiden seuraan muut ihmiset hakeutuvat, joista pidetään ja joiden kanssa halutaan seurustella. Ja sitten on ihmisiä jotka eivät herätä muissa ihmisissä halua tutustua, ja jotka ovat sosiaalisessa hierarkiassa pohjalla.

Eli tasot, tai sanotaan vaikka sosiaalinen hierarkia, on olemassa jo tarhasta saakka. Me kaikki tiedämme tämän kyllä. Joten miksi tätä keskustelua edes käydään.

Mitä ylempänä olet sosiaalisessa hierarkiassa, sitä paremmat mahdollisuudet sinulla on löytää kumppani. Mitä alempana olet hierarkiassa, sitä vähemmän on ihmisiä jotka haluavat olla kanssasi tekemisissä romanttisesti, tai muutenkaan.

Ulkonäkösi sanelee hyvin pitkälti miten sijoitut hierarkiassa. Rumat ovat lähes aina pahnanpohjinmaisia, ns lauman omega jäseniä.

Kyllä, on ihmisiä joiden seuraan hakeudutaan ja jotka löytävät helposti seurustelukumppanin. Mikään yksioikoinen ulkonäköasia se ei kuitenkaan ole. Kyse on paljon paljon enemmän sosiaalisuudesta, miten juttu luistaa muiden kanssa. Yleensä ne ihmiset on suosittuja kummankin sukupuolen kanssa. Heillä on paljon myös kavereita. He ovat ihmisiä jotka ovat sosiaalisesti lahjakkaita. Tällainen ihminen myös jostain syystä näyttää paremmalta kuin oikeasti on. Siitä on kyse siinäkin kun jotkut sanoo että saavat seuraa livenä mutta eivät tinderissä. Kun se valokuva ei vaan pysty imemään sitä ihmisen energiaa ja esittämään kokonaan sitä millainen hän on olemukseltaan.

Vierailija
308/401 |
31.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos teidän mielestä ei ole mahdollista sanoa että ihmisillä olisi tasoja sen suhteen miten paljon he herättävät kiinnostusta, niin miksi mallin näköinen mies tai nainen saa hätistellä kiinnostuneita pois, kun ruma saa olla päivästä toiseen rauhassa?

Se että joku on korkealla tai matalalla tasolla ei tietenkään tarkoita, että hän jokaisen vastaantulijan mielestä sillä tasolla, se on ihmiselvä mahdottomuus. Se ns. taso tarkoittaa, että suurella otannalla hän herättää joko runsaasti tai vähän kiinnostusta. Eli se on tilastollinen keskiarvo, käppyrä, numero, epäromanttinen kaavio, mutta silti totta.

Miten tämä keskustelu taas kääntyi tämän saman jankkaamiseksi? Olen tiennyt lapsesta saakka, että toiset ovat suositumpia kuin toiset. Mitä hyötyä siitä tiedosta on ollut, kun olen kaivannut elämääni ihmistä, johon rakastua? Ei mitään. Edelleen on ollut vain kahden tasoisia miehiä: kiinnostavia ja epäkiinnostavia.

Mitä tuon pitäisi todistaa ja kenelle, että toiset ovat halutumpia kuin toiset? Miten se edistää sitä, että kohtaisitte oman rakkaan?

Olen todella hämmentynyt miksi tätä keskustelua edes tarvitsee käydä. Me kaikki kyllä tiedämme lapsuudestamme saakka että on ihmisiä joiden seuraan muut ihmiset hakeutuvat, joista pidetään ja joiden kanssa halutaan seurustella. Ja sitten on ihmisiä jotka eivät herätä muissa ihmisissä halua tutustua, ja jotka ovat sosiaalisessa hierarkiassa pohjalla.

Eli tasot, tai sanotaan vaikka sosiaalinen hierarkia, on olemassa jo tarhasta saakka. Me kaikki tiedämme tämän kyllä. Joten miksi tätä keskustelua edes käydään.

Mitä ylempänä olet sosiaalisessa hierarkiassa, sitä paremmat mahdollisuudet sinulla on löytää kumppani. Mitä alempana olet hierarkiassa, sitä vähemmän on ihmisiä jotka haluavat olla kanssasi tekemisissä romanttisesti, tai muutenkaan.

Ulkonäkösi sanelee hyvin pitkälti miten sijoitut hierarkiassa. Rumat ovat lähes aina pahnanpohjinmaisia, ns lauman omega jäseniä.

Kyllä, on ihmisiä joiden seuraan hakeudutaan ja jotka löytävät helposti seurustelukumppanin. Mikään yksioikoinen ulkonäköasia se ei kuitenkaan ole. Kyse on paljon paljon enemmän sosiaalisuudesta, miten juttu luistaa muiden kanssa. Yleensä ne ihmiset on suosittuja kummankin sukupuolen kanssa. Heillä on paljon myös kavereita. He ovat ihmisiä jotka ovat sosiaalisesti lahjakkaita. Tällainen ihminen myös jostain syystä näyttää paremmalta kuin oikeasti on. Siitä on kyse siinäkin kun jotkut sanoo että saavat seuraa livenä mutta eivät tinderissä. Kun se valokuva ei vaan pysty imemään sitä ihmisen energiaa ja esittämään kokonaan sitä millainen hän on olemukseltaan.

Tuo viimeinen juttu lähinnä pitää paikkansa. Muuten tuossa on tuollaisen yleishössötyksen yliarvostusta, mikä nyt ole mikään yleinen totuus. Sosiaalinen lahjakkuus ja sensitiivisyys toki auttavat, mutta ulkonäkö luo rajat oikeastaan kaikelle. Ei ruma, mutta sosiaalisesti lahjakas kaunottarien kanssa seurustele ilman statusta. Hyvä jos tavallisten näköisten. Komealle pökkelölle taas riittää jopa kaunista seuraa.

Sosiaalinen lahjakkuus ei myöskään ole mikään synonyymi sosiaalisesti vireälle elämälle, vaikka näillä voi monesti ollakin melko yleinen yhteys.

Vierailija
309/401 |
31.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kunnolliset kmiehet eivät paljon deittisovelluksissa juhli :(

No mun kaveripiirissä on tosiaan kahdeksan naista jotka on löytäneet Tinderistä normaalin, kunnollisen miehen, että en tiedä missä vika jos palstamiehellä ei natsaa?

Ainakin täällä näkyy usein miehiltä niin ilkeää settiä, että en ihmettele jos naiset karttaa.

Hei, millaisista naisista on kyse? Itse asun Helsingissä eikä mulla ole lapsia. Lähinnä liikunnalliset nuoremmat muslimimiehet tykkää musta. Suomalaisten kanssa ei synny senkään vertaa viestittelyä, että treffeille selvittäisiin. Olen siis itse aktiivinen, mutta odotan toiseltakin kommunikointikykyä... Ikähaarukka on 30-40.

Vierailija
310/401 |
31.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itsekin Tinderiä reilu vuosi sitten käyttäneenä, valikoin noin sadasta tykkäyksestä (gold versio) viitisen profiilia, joiden kanssa match. Muut oli liian kaukana, tyhjä profiili, huonot kuvat tai etsittiin eri asiaa. Kahden kanssa juttu lähti luistamaan. Ekan kanssa treffit, en kiinnostunut. Toisen kanssa seurustelen edelleen. Minä olin tämän miehen eka match

Mulla oli jatkuvasti joku lähemmäs 600 tykkäystä. Niiden seulominen oli tosi työlästä. Olis kiva kun nuo lapselliset voisi edes rajata pois. Löysin fiksun miehen jonka kanssa harrastan seksiä säännöllisesti. Profiilini on hyllyllä toistaiseksi.

Jostain syystä suomalaiset olivat todella huonoja vastaamaan viesteihin. Alkoivat jankkaamaan kuvista ja pituudesta jos ehdotin treffejä. Tämä vaan kokemusta näin yksittäisenä naisena. Mulla on pituutta siis huikeat 167cm.

Vierailija
311/401 |
31.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kari ketonen on muuten siellä. En ymmärrä miten voi olla sinkkuna. Vaikka onkin pätkä..

Vierailija
312/401 |
31.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jännä ristiriita siinä, että naiset väittää kunnollisen miehen löytämisen olevan vaikeaa, mutta oma kokemus on ettei naiset edes yritä tehdä oikein mitään treffisovelluksissa, vaan ovat tosi passiivisia niin että miehen pitää tehdä työt tutustumiseen. Tai sitten naiset yrittää vain niitä joihin en kuulu ja jotka eivät heitä ilmeisesti ota vakavasti.

Täsmälleen sama pätee miehiin. Hirveä valitus naisenpuutteesta mutta heti matchin jälkeen kaikki vetovastuu jätetään naiselle. Ei puhettakaan että valtaosa miehistä viitsisi yhtään keskustella, tai olla aidosti naisesta kiinnostunut.

Hyvin hyvin tyypillistä on että mies lähettää "moi" viestin ja kun siihen vastaa "moi", jää se siihen. Eli nämä vain odottaa että se moikattu nainen alkaa vetää keskustelua. Ihan sama lopputulos jos naisena yritän parin viestin verran jatkaa keskustelua, vastauksena enintään jokin "he he" tai kysymääni asiaan parin sanan vastaus eikä mitään mistä voisi juttua jatkaa. Eiköhän 95% KUMMASTAKIN SUKUPUOLESTA ole vain luokattoman tylsiä.

Tällöin mies on joko varattu tai pitää.sinua varalla. Ei kannata tuhlata aikaa.

Mutta näitä moikkaajia ja muuten tuppisuita on valtaosa. Mä laitan aina aloitusviestin, jos match tulee mun tykkäyksen jälkeen. Tsekkaan vielä profiilin uudestaan ja laitan sitten jonkinlaisen avauksen, jossa ehkä viitataan profiilissa ilmi käyvään asiaan. Noin 1/10 vastaa ylipäätään mitään.

Näistä vastaajista noin puolet ei jatka juttua enää, kun minä kerron jotain itsestäni ja kysyn jatkokysymyksen (tai vastaavat joo/ei -tyylisesti). 

Suurin osa matcheista, jotka tulevat miehen tykkäyksen jälkeen, ei laita mitään avausviestiä. Ehkä 1/20-30 laittaa jotain, ja se jotain saa oikeasti olla ihan tavallista. Se voi olla se "moi, mites viikonloppu sujuu", tai jotain ihan hullua, "hei tykkäätkö keltaisista kumiankoista" - vastaan kaikille jo siitä ilosta että ylipäätään olen saanut siellä viestin. 

Mutta käytännössä itse joudun sen vetovastuun ottamaan. Vain yksi mies tulee mieleen, joka otti ensin itse yhteyttä, sitten kyseli sopivasti, kertoi itsestään myös, piti viestiyhteyttä yllä ja lopulta ehdotti treffejä. Tasan 1. Hän ei sitten ollut kiinnostunut jatkamaan tutustumista, mutta minä olisin ollut. Hän erottui kaikessa niin selkeästi edukseen, kirjoitti älykkäästi ja asiallisesti, mutta huumoriakin oli. Mutta tosiaan tähän mennessä hän on ollut ainut...

Tämä! Suomalaiset miehet eivät viitsi pahemmin viestitellä. Ovat myös hermostuneita tuppisuita treffeillä. Olen sitten käynyt hauskoja keskusteluja viestein mutta myös livenä ulkkisten kanssa. Mä etsin miestä, joka osaa keskustella. Mulla on jo se hiljainen lemmikki...

Vierailija
313/401 |
31.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä latasin Tinderin tossa pari viikkoa sitten ja maksoin sen Gold paketin.

Olen 30-vuotias nainen, treenattu ja ihan ok näkönen omasta mielestäni.

Ensimmäisen viikon sisällä tuli 10000 tykkäystä. Olen koittanut sieltä perkaa pois niitä, jotka ei missään nimessä ole minun tyylisiä, kuten juuri ne sixpack miehet ja muut heruttelijat. Uusia tykkäyksiä tulee sitä tahtia, etten ikinä pääse näkemään kaikkia miehiä jotka ovat tykkäyksen antaneet.

Jos koitan plärätä "normi tyylillä"kaikkia miehiä, tulee samoja naamoja vastaan koko ajan. Esim yksi äijä, jolla kuvana stondis. Olen ehkä 10krt laittanut jo vasemmalle. Täältä puolelta ei myöskään tule vastaan yhtään varteenotettavia miehiä. Suurin osa todella todella epäilyttäviä hiippareita.

Missä ne normaalit komeat miehet on! EN halua jotain vaippoihin pukeutunutta lima äijää, tai stondista esittelevää hullua!

Oikealle olen pyyhkäissyt nyt 16 miestä ja 2 kanssa käynyt treffeillä.

Ensinnäkin ne 14 miestä vain katosivat, kun tajusivat etten halua yhden illan juttua tai kirjoittivat pelkästään "moi  mitä kuuluu" ja keskustely hyytyi hyvin äkkiä.

Nämä 2 sankaria, joiden kanssa päädyin treffeille... toinen ei ollut sama mies mikä kuvassa! Oli aivan kamala ja ahdistava tyyppi. Jouduin soittamaan siskolleni, että tulee hakemaan minut pois sieltä. Toinen oli valehdellut pituutensa ja oli minua päätä lyhyempi. Tämä samainen tyyppi sanoi treffien loppupuolella "nyt kun me seurustellaan, ni voidaanko poistaa tinderit?".

Eli jos löytyisi NORMAALI mies, olisin kovin iloinen. Ei tunnu löytyvän ei.

No en olisi huolissani, eiköhän tuosta määrästä ainakin se yksi kunnollinen löydy kun jaksaa plärätä.  Jos tämä pitää kerran elämässä suorittaa niin voinee vähän aikaakin uhrata. Mies näkökulmasta kun tykkääjiä on se muutama on tietysti paljon helpompi valkata kelle alkaa tsättäillä. Varmaan kannattaa etsiä tekstistä kuinka vakavaa suhdetta on vailla ja antaa anteeksi jos ei osaa ottaa kunnon kuvia.

Vierailija
314/401 |
31.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkäpä rumimmat tuntemani naiset löytäneet partnerin tinderissä. Vaikkakin heillä ollut jopa kovasti muokattu kuva, niin kyllähän se mies on sittemmin nähnyt miltä näyttää irl. En ihan usko tähän rumuus-teoriaan.

Vierailija
315/401 |
31.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mulla jää matchäämättä kunnolliset tavismiehet, jos asuvat yli 50km päässä, en halua etäsuhdetta. Lähempänä asuessaan kiinnostaisi kyllä.

"Etäsuhdetta"? Kehä III on 46 km pitkä, eikä se ole pääkaupunkiseudulla matka eikä mikään. Etäsuhteesta puhutaan vasta, kun välimatkaa on satoja kilometrejä.

Mutta siitä vaan karsimaan tällä perusteella ihmisiä pois...

Sehän on oikein näppärää körötellä sieltä kymmenien kilometrien päästä aina tapaamaan :-D

50 km on monelle ihan päivittäinen työmatka suuntaansa. Mutta ei siinä mitään, jos kerran lähempääkin löytyy.

Entä jos haluaa parisuhteen, missä asutaan yhdessä, jossain vaiheessa. Eikä ole valmis muuttamaan.

Vierailija
316/401 |
31.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tavismiehet voisi yrittää panostaa kuviinsa ja edes yrittää vähän hymyillä. Vakava 'rikosrekisterikuva' ei herätä kiinnostusta.

Mikäs vika gangstereissa on? Elokuvissahan ne on naisten ihastuksia. "ooh, voih. Kuuma ja tulinen Corleone" :-)

Vierailija
317/401 |
31.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Moi mitä kuuluu. Näitä on välillä haussa lukea. Kun on tullu vastaan.

Laitan Miehelle avauksen. Syvä hiljaisuus.

Vuoden päästä mies: naiset ovat tyhmiä kun eivät vastaa.

No shit serlokki, niin metsä vastaa... ja tästä tulikin mieleen, onko niin ettei niittää voi siitä, mihin koskaan ei kylvötty, mikä on kun ei taidot riitä mikä on kun ei onnistu?

Exäni ovat kaikki kusipäitä, mutta he ovat silti aina saaneet naisia, juttua ihan netinkin välityksellä luistamaan. 12 points. Tinderin onnettomat voi nyt hiukan mennä itseensä.

Vierailija
318/401 |
31.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mulla jää matchäämättä kunnolliset tavismiehet, jos asuvat yli 50km päässä, en halua etäsuhdetta. Lähempänä asuessaan kiinnostaisi kyllä.

"Etäsuhdetta"? Kehä III on 46 km pitkä, eikä se ole pääkaupunkiseudulla matka eikä mikään. Etäsuhteesta puhutaan vasta, kun välimatkaa on satoja kilometrejä.

Sehän on oikein näppärää körötellä sieltä kymmenien kilometrien päästä aina tapaamaan :-D

50 km on monelle ihan päivittäinen työmatka suuntaansa. Mutta ei siinä mitään, jos kerran lähempääkin löytyy.

Entä jos haluaa parisuhteen, missä asutaan yhdessä, jossain vaiheessa. Eikä ole valmis muuttamaan.

Niin? 50 km on ihan normaali työmatka suuntaansa. Ja paljon pitempikin. Itse muutin puolisoni luo, vaikka työmatkaan meni sen jälkeen reilut 1,5 h suuntaansa. Sittemmin löysin uuden työpaikan lähempää, nyt menee vain vähän yli puoli tuntia.

Vierailija
319/401 |
31.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Asun kaupungissa ja täältä 50km päässä on pelkkää metsää ja sitä kauempana on sitten jo eri kaupunki. En ole valmis muuttamaan metsään, enkä toiseen kaupunkiin.

Vierailija
320/401 |
31.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Asun kaupungissa ja täältä 50km päässä on pelkkää metsää ja sitä kauempana on sitten jo eri kaupunki. En ole valmis muuttamaan metsään, enkä toiseen kaupunkiin.

Silloin täytyy toivoa, että omasta kaupungista löytyy se ainutlaatuinen ihminen, johon rakastut.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kuusi kahdeksan