Piilottaako Tinder normaalit miehet?
Luin, että käyttäjä saa näkyvyyttä sen mukaan kuinka paljon hän tykkää ihmisistä ja kuinka paljon muut hänestä. :( Sovellus näyttää vain paljon komeita lihaskimppumiehiä, jollaiset eivät koskaan lähesty minua vaikka saattavat vilkaista. Näkemistäni miehistä 70% on komeita pelimiehiä. Tarjonta on täysin todellisuudesta irrallaan.
Kommentit (401)
Vierailija kirjoitti:
Nainen joka ajattelee tasonsa olevan korkeampi mitä on ja ansaitsevansa tietyn tasoisen miehen yleensä ei sitä löydä. Nainen joka on vaikka 5 luulee olevansa 8 etsii 8-10.. Joku 8 äijä jolla tylsä hetki hetken leikkii sen kanssa.. Vahvistaa naisen käsitystä että hän on 8. Vaikka 8 miehet etsivät jotain aivain muuta kuin häntä. Toisinpäin tämä ei edes mene. 8 nainen ei edes hetkeä leiki 5 miehen kanssa. Tässä tullaan toiseen ongelmaan. Naisten koulutus. Kun ei perhe jutut lähde sujumaan mennään kouluun ja tehdään uraa. Nainen ajattelee että arvo nousee kun on tohtori ja hyvä työpaikka.. Ei.. Nainen yleensä haluaa että mies on samanarvoinen tai parempi.. Ei halua ottaa miestä "alempaa". Ne miehet taas jotka samanarvoisia tai ylempänä katselee nuorempia naisia eivätkä välitä koulutuksesta tai työpaikasta.. Jos nainen oikeasti haluaa jonkun löytää pitää hänen katsoa peiliin ja oikeasti miettiä mitä hän haluaa ja kuinka realistiset näkemykset hänellä on. Miehet kyllä tietää todella hyvin mikä meidän taso on ja mihin realistisesti on mahkuja. Naiset sen tehnyt hyvin selväksi. Mutta koska miehet kehuvat naisia niin paljon heillä ei ole realistista näkemystä itsestään.
Täsmälleen samat huomiot olen tehnyt miehenä.
Musta korkeat kriteerit on vaan hyvä asia. Parempi yksin kuin huonossa suhteessa.
Naiset kuvittelevat miesten arvostavan samanlaisia asioita naisessa joita naiset arvostavat miehissä. Esim. koulutus tai miten paljon tienaat. Jos nainen A on kaunis, mukava, hyvät arvot ja työskentelee kaupan kassana, ei omaisuutta. Nainen B on todella älykäs tohtori, tienaa paljon ja omaisuutta löytyy, on mukava ja tavallisen näköinen. Suurin osa miehistä tykkää enemmän naisesta A. Ehkä joku harva ja harvinaisen älykäs mies tuntisi enemmän vetoa naiseen B, koska ei olisi mitään yhteistä puhuttavaa A:n kanssa. Naiset luulee että se koulutus tai varallisuus nostaa omaa arvoa, koska he arvostavat itse niitä niin paljon miehissä.
Eikä kuvitella. Kyllä me tiedetään ihan tasan mistä miehet tykkää. Me ei vaan suunnitella elämäämme sen mukaan...
Vierailija kirjoitti:
Tasoteoriasta ei sinänsä ole kauheasti käytännön hyötyä, toki se auttaa ymmärtämään miksi jokin asia tapahtuu siten kuin se tapahtuu.
Mutta siitä sen sijaan on hyötyä, että mahdollisimman realistisesti tiedät oman tasosi. Koska tällöin vältyt nöyryyttämästä itseäsi yrittämällä liian tasokasta kumppania.
Lisäksi, jos ihminen on erittäin matalatasoinen, on hänen itsensä tämä hyvä tiedostaa, koska sen jälkeen voidaan alkaa tehdä toimenpiteitä oman tason nostamiseksi.
Nöyryyttämästä itseäni?
Toki on muutaman kerran tullut saatua tylymmätkin pakit, mutta aivan mahtaviin naisiin - ja aikoinaan tyttöihin - on tullut tutustuttua, kun en tuollaisia ole pohtinut. Toisten kanssa seurustelinkin, ja ne muutkin yleensä vaihtaa muutaman sanan, jos ihmisten ilmoilla kohdataan.
Vierailija kirjoitti:
Musta korkeat kriteerit on vaan hyvä asia. Parempi yksin kuin huonossa suhteessa.
Riippuu siitä mitä ne korkeat kriteerit ovat. Jos ne ovat ulkonäkökriteerejä, niin mitä hyötyä niistä on? Jos joku tykkää tavallisen näköisistä, jotka on luonteeltaan huipputyyppejä ja toinen tykkää vain urheilijan näköisistä, vaikka ne kohtelisivat huonosti, niin veikkaan että ensiksi mainitun elämä on pitkässä suhteessa paljon parempaa, vaikka hänellä oli tietyt kriteerit vähemmän korkealla ja sen ansiosta suurempi joukko mistä etsiä niitä luonteeltaan hyviä.
Vierailija kirjoitti:
Jos teidän mielestä ei ole mahdollista sanoa että ihmisillä olisi tasoja sen suhteen miten paljon he herättävät kiinnostusta, niin miksi mallin näköinen mies tai nainen saa hätistellä kiinnostuneita pois, kun ruma saa olla päivästä toiseen rauhassa?
Se että joku on korkealla tai matalalla tasolla ei tietenkään tarkoita, että hän jokaisen vastaantulijan mielestä sillä tasolla, se on ihmiselvä mahdottomuus. Se ns. taso tarkoittaa, että suurella otannalla hän herättää joko runsaasti tai vähän kiinnostusta. Eli se on tilastollinen keskiarvo, käppyrä, numero, epäromanttinen kaavio, mutta silti totta.
Eli yksilötasolla, esim. minulle merkitys lähestyy nollaa, koska olen tavis.
Vierailija kirjoitti:
Naiset kuvittelevat miesten arvostavan samanlaisia asioita naisessa joita naiset arvostavat miehissä. Esim. koulutus tai miten paljon tienaat. Jos nainen A on kaunis, mukava, hyvät arvot ja työskentelee kaupan kassana, ei omaisuutta. Nainen B on todella älykäs tohtori, tienaa paljon ja omaisuutta löytyy, on mukava ja tavallisen näköinen. Suurin osa miehistä tykkää enemmän naisesta A. Ehkä joku harva ja harvinaisen älykäs mies tuntisi enemmän vetoa naiseen B, koska ei olisi mitään yhteistä puhuttavaa A:n kanssa. Naiset luulee että se koulutus tai varallisuus nostaa omaa arvoa, koska he arvostavat itse niitä niin paljon miehissä.
Tiedätkös, kun minä (kuten varmasti useimmat muutkin naiset) olen kouluttautunut ihan itseni takia. En sen takia, mitä miehet arvostavat tai eivät arvosta. Kouluttauduin päästäkseni kiinnostavaan ammattiin, jossa on vapautta, vastuuta, uuden oppimista, onnistumisen kokemuksia, esiintymistä ja kohtuullinen palkka. Jos minun pitäisi tai olisi pitänyt valita joko mies tai kouluttautuminen + ura, olisin valinnut kouluttautumisen ja uran. Onneksi Suomessa voi saada molemmat.
Ei voi swaipata niitä normaaleja miehiä mihinkään päin, kun sovellus ei näytä heitä ollenkaan. Pelkästään noita selvästi kaikkein suosituimpia malli/bodarityyppejä ja heidän seassa selkeitä feikkiprofiileja jostain varastetuilla (myöskin malli-)kuvilla. Oikeita ihmisiä ei edes tule vastaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä en vaan voi tajuta, miten joku tarvii jonkun selittämään jollain hömppäteoreettisella rakennelmalla, että:
Toi ei oo kiinnostunut susta koska on niin paljon hyvännäkösempi ku sä.
Eikö jokainen intuitiivisesti tajua tän jo siitä asti kun menee kouluun ja joka luokassa on ne hyvännäköset suositut, epäviehättävät epäsuositut ja sitten suuri osa eli muut?
Ai niin, mutta ne epäviehättävät epäsuositut miehet tarvii numerotasorakennelman selittämään, että naiset on nilviäisiä, jotka huvikseen pilaa näiden miesparkojen elämän. Siihenhän se aina joka kerta menee.
Paitsi, että naisille voi käydä sellaisia vahinkoja, että joku lätkänpelaaja joskus humalassa raahaa siiderivalaan kotiinsa. Silloin naisen taso ei kuitenkaan ole lätkänpelaajissa ja ammattiurheilijoissa. Myöskään se kuka pokasi sut parikymppisenä ei ole sun taso kolmevitosena vaan se kenen kanssa olet ollut parisuhteessa.
Jatkan, että olen liikuntaa harrastava eronnut perusinsinööri ilman riippuvuuksia. Huolehdin lapsistani ja läheisistäni. Asun omistusasunnossa ja olen kiinnostunut asioista ja koitan kehittää itseäni monilla tavoilla. Minusta mun tasoni olisi vastaavanlainen nainen, koska sellaisen kanssa olen seurustellut ja ollut naimisissakin. Tinderin mielestä mun taso on mielialalääkkeistä turvonnut 5 vuotta vanhempi, kunnan suurtalouskeittiöön osa-aikaiseksi jätemyllyksi työllistämä naisoletettu, joka kuvien perusteella ei tykkää suihkuista, mutta syö tupakkaa.
Tämä on niin totta. Perushyvät miehet eivät kohtaa tinderissä perushyviä naisia, koska siellä on naisille niin paljon näennäistä valinnanvaraa että he päätyvät mätsäämään liian komeiden tai muuten omasta tasostaan liian ylös. Vastaavasti samasta syystä ne suhteet eivät etene pitkiksi ja kestäviksi parisuhteiksi tinderissä, koska ne miehet eivät missään vaiheessa olleet tosissaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä en vaan voi tajuta, miten joku tarvii jonkun selittämään jollain hömppäteoreettisella rakennelmalla, että:
Eikö jokainen intuitiivisesti tajua tän jo siitä asti kun menee kouluun ja joka luokassa on ne hyvännäköset suositut, epäviehättävät epäsuositut ja sitten suuri osa eli muut?
Ai niin, mutta ne epäviehättävät epäsuositut miehet tarvii numerotasorakennelman selittämään, että naiset on nilviäisiä, jotka huvikseen pilaa näiden miesparkojen elämän. Siihenhän se aina joka kerta menee.
Paitsi, että naisille voi käydä sellaisia vahinkoja, että joku lätkänpelaaja joskus humalassa raahaa siiderivalaan kotiinsa. Silloin naisen taso ei kuitenkaan ole lätkänpelaajissa ja ammattiurheilijoissa. Myöskään se kuka pokasi sut parikymppisenä ei ole sun taso kolmevitosena vaan se kenen kanssa olet ollut parisuhteessa.
Jatkan, että olen liikuntaa harrastava eronnut perusinsinööri ilman riippuvuuksia. Huolehdin lapsistani ja läheisistäni. Asun omistusasunnossa ja olen kiinnostunut asioista ja koitan kehittää itseäni monilla tavoilla. Minusta mun tasoni olisi vastaavanlainen nainen, koska sellaisen kanssa olen seurustellut ja ollut naimisissakin. Tinderin mielestä mun taso on mielialalääkkeistä turvonnut 5 vuotta vanhempi, kunnan suurtalouskeittiöön osa-aikaiseksi jätemyllyksi työllistämä naisoletettu, joka kuvien perusteella ei tykkää suihkuista, mutta syö tupakkaa.
Tämä on niin totta. Perushyvät miehet eivät kohtaa tinderissä perushyviä naisia, koska siellä on naisille niin paljon näennäistä valinnanvaraa että he päätyvät mätsäämään liian komeiden tai muuten omasta tasostaan liian ylös. Vastaavasti samasta syystä ne suhteet eivät etene pitkiksi ja kestäviksi parisuhteiksi tinderissä, koska ne miehet eivät missään vaiheessa olleet tosissaan.
Ok. No, miten tämä tieto vaikuttaa teidän tinder-käytökseenne, sinun ja tuon miehen, jolle vastasit? Mitä johtopäätöksiä olette vetäneet ja miten toimineet?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ok. No, miten tämä tieto vaikuttaa teidän tinder-käytökseenne, sinun ja tuon miehen, jolle vastasit? Mitä johtopäätöksiä olette vetäneet ja miten toimineet?
Eiköhän se sillä tavalla vaikuta, että sen on todennut ajanhukaksi ja sovellus menee poistoon. Ehkä se on syy siihen miksi "tinder piilottaa normaalit miehet".
Vierailija kirjoitti:
A ja B nainen arvostaa miehissä eri asioita. Tuskin B:lle kelpaa komeinkaan duunarimies, ei vaikka olisi varakas. Vaikka tuollainen mies kuvittelee olevansa 10 ja kelpaavansa kaikille.
Vierailija kirjoitti:
En ole käyttänyt Tinderiä, mutta eikö siellä kuitenkin anneta itsestä jotain tietoja, joiden perusteella sovellus yrittää mätsätä sopivia pareja? Eli eikö teillä pitäisi olla jotain yhteisiä arvoja tai kiinnostuksen kohteita? Vai ihanko iän ja kuvan perusteella se heittelee ihmisiä tyrkylle?
Harkitsin kokeilevani Tinderiä, mutta tätä ketjua silmäillessäni menetin mielenkiintoni siihen. Mulle tulis kuitenkin paha mieli, kun kukaan ei huolisi :D Oletan, että sieltä näkee, moniko on nakannut mut roskikseen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Juuri nyt en meinaa tehdä mitään, koska olen juuri eronnut. Kun olen koonnut itseni ja jos tuntuu siltä, että pystyn kohtaamaan myös pettymyksiä löytääkseni sen yhden hyvän niin ehkä minä annan Tinderille mahdollisuuden sietokykyni mukaan. Mä en edelleenkään tarvitse kuin yhden hyvän, joka näkee minussa saman. En tiedä, mitä toi kertoo minusta, mutta en ole siellä hakemassa lohdutusta, koska en käytä ihmisiä hyväkseni oman mielipahan poistoon. Saan kai silti tuntea ajoittaista turhautumista.
Erikoisia ongelmia.
Ehkä tämä on jokin uusi juttu Tinderissä. Olen seurustellut nyt hieman yli vuoden Tinderissä tapaamani naisen kanssa.
Olen omasta mielestä keskivertomies, mikään sen kummempi valokuvamalli jne. mitä täälläkin mainittu/haukuttu ( :D :D).
Kun liityin viimeksi Tinderiin (silloin näkyi ainakin kuinka monta on minusta tykännyt, jotka eivät olleet vielä tulleet vastaan swaipatessa), loin tilin, mietin ja latasin kuvat itsestäni (maksimimäärä, olisiko ollut 5kpl?), ja kirjailin sopivan kirjoituksen itsestäni (olen kirjallisesti ehkä keskivertoa lahjakkaampi).
Jätin koko applikaation swaippaamatta pariksi päiväksi, sillä lähdin mökille saaristoon, ja hain vain lähialueelta (50km), enkä halunnut että sotken jonkun mielenkiintoisen naisen kiinnostuksen näyttämällä että olen, kun tulen vastaan 160+km päässä, vaikka profiilissa lukikin "Turku"
Kun palasin reissusta ja avasin tinderin sunnuntaina, minulla oli 100+ tykkäystä (siihen lukema jäi, ei näyttänyt paljonko kokonaisuudessaan). En ollut siis swaipannut kertaakaan, lisännyt vain profiilini.
Oletin että algoritmit ja muut internetin poppakonstit väittivät vian että tykkäysten määrä oli iso, jotta alkaisin swaippaamaan, ja kiinnostus pysyisi korkeana.
-Mutta suureksi yllätyksekseni, nämä olivat ihan oikeita tykkäyksiä, ja supertykkäyksiäkin.
Treffailin innokkaasti, ja juttelin lukuisten naisten kanssa.
Yllätyin siitä että ehkä 2/10 ghostasi millään tasolla, oletin että määrä olisi huomattavasti suurempi.
Tinderin kautta ihanan kumppanini sitten päädyin löytämään, ja paras vuosi elämästäni onkin ollut :)
Ehkä tosiaan systeemit ovat vain muuttuneet vuoden aikana, mutta en tunnista tässä ketjussa mainittuja asioita lähes ollenkaan.
M40 (+N30)
Loppuyhteenveto tinderistä siis yksinkertaisesti on... Vain hyvän näköisille miehille jotka etsivät seksi seuraa ja kaikki naiset jotka he kelpuuttavat tylsänäkin päivänä. Siinä se sitten 99% onkin. Naiset ennemmin jakavat yhden "hyvän" miehen keskenään kuin laskisivat tasoaan ja ottaisivat ei niin hyvän miehen heidän silmissään. Paljon yksinäisiä naisia tulossa tulevaisuudessa. Realiteetit tulee hyvin esiin kun yli 40.. Se olisi kiva kun on joku auttamassa ja jakamassa tätä mailmaa kun on yli 50 mut ei... Ei mitään kukin tavallaan.. Itse haluan vain promota sellaista elämää että ollaan yhdessä kauan lapsilla on molemmat vanhemmat samankaton alla eikä olisi niin paljon yksinäisiä vanhoja. Tulee ihan sääli kun ne menee sairaalaan pelkästään sen takia että voivat jutella jollekkin tai kaupan kassa se pari minuuttia.. En pidä että ydinperhe ollaan tuhottu. Naiset saavat päättää mitkä osat tasa arvosta haluavat ja heillä saa olla pitkä vaatimus lista minkä mihen pitää täyttää. Mies jos edes vähän vaatii naiselta jotain sovinisti sika naista orjuuttava nilviäinen.. Mutta jos se mies on tarpeeksi hyvän näköinen niin sitten se on ihan ok. Jos mies on tarpeeksi hyvän näköinen niin naiset ei välitä vaikka olisi ollut jossain vaiheessa sarja raiskari sekä pedofiili. Kaikki menneet annetaan anteeksi jos vain tarpeeksi hyvän näköinen.. Avioerot lisääntyy koko ajan avioerot yleensä on nainen aloittanut ja kun miehet katsonut tätä sirkusta vähemmän mennään naimisiin. Naiset ovat ennemmin yksinhuoltajia kuin heidän mielestään heidän tason alittavan miehen kanssa. Paitsi jos rikas.. Rumaa rikasta miestä ei ole.. Kun tarpeeksi rahaa niin taas kaikki kelpaa :) Kyl tää meininki muuttuu jossain vaiheessa. Mikä sen laukaisee on sitten ihan toinen asia.
Miehet luulee, että heissä ulkonäkö on tärkein ja toiseksi varakkuus. Mutta ei. Ne on toki plussaa, mutta ei todellakaan riitä parisuhteeseen!
Vierailija kirjoitti:
Erikoisia ongelmia.
Ehkä tämä on jokin uusi juttu Tinderissä. Olen seurustellut nyt hieman yli vuoden Tinderissä tapaamani naisen kanssa.
Olen omasta mielestä keskivertomies, mikään sen kummempi valokuvamalli jne. mitä täälläkin mainittu/haukuttu ( :D :D).
Kun liityin viimeksi Tinderiin (silloin näkyi ainakin kuinka monta on minusta tykännyt, jotka eivät olleet vielä tulleet vastaan swaipatessa), loin tilin, mietin ja latasin kuvat itsestäni (maksimimäärä, olisiko ollut 5kpl?), ja kirjailin sopivan kirjoituksen itsestäni (olen kirjallisesti ehkä keskivertoa lahjakkaampi).
Jätin koko applikaation swaippaamatta pariksi päiväksi, sillä lähdin mökille saaristoon, ja hain vain lähialueelta (50km), enkä halunnut että sotken jonkun mielenkiintoisen naisen kiinnostuksen näyttämällä että olen, kun tulen vastaan 160+km päässä, vaikka profiilissa lukikin "Turku"
Kun palasin reissusta ja avasin tinderin sunnuntaina, minulla oli 100+ tykkäystä (siihen lukema jäi, ei näyttänyt paljonko kokonaisuudessaan). En ollut siis swaipannut kertaakaan, lisännyt vain profiilini.
Oletin että algoritmit ja muut internetin poppakonstit väittivät vian että tykkäysten määrä oli iso, jotta alkaisin swaippaamaan, ja kiinnostus pysyisi korkeana.
-Mutta suureksi yllätyksekseni, nämä olivat ihan oikeita tykkäyksiä, ja supertykkäyksiäkin.
Treffailin innokkaasti, ja juttelin lukuisten naisten kanssa.
Yllätyin siitä että ehkä 2/10 ghostasi millään tasolla, oletin että määrä olisi huomattavasti suurempi.
Tinderin kautta ihanan kumppanini sitten päädyin löytämään, ja paras vuosi elämästäni onkin ollut :)
Ehkä tosiaan systeemit ovat vain muuttuneet vuoden aikana, mutta en tunnista tässä ketjussa mainittuja asioita lähes ollenkaan.
M40 (+N30)
Yli 100 tykkäystä 48 tunnissa on aivan älyttömän kova suoritus mieheltä Tinderissä. Veikkaisin tämän perusteella että kuulut aivan heittämällä komeimpaan 20 prosenttiin miehistä, jos et komeimpaan 10 prosenttiin. Onneksi olkoon.