Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä koronarokotevastaiset haluavat yhteiskunnan tekevän?

Vierailija
30.08.2021 |

Mulle on jäänyt tämä vähän epäselväksi, kun täällä vaahdotaan vain rokotteiden vaaroista ja alapekutetaan kaikkia vaihtoehtoja?

Onko siis ajatuksena, että maskit, turvavälit ja rajoitteet pidetään ajasta ikuisuuteen, mutta samalla sallitaan rokottamattomien vapaa liikkuminen tapahtumiin, ravintoloihin ym?

Kommentit (337)

Vierailija
221/337 |
31.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Media lopettaa uutisoinnin koronasta ja hysteerikot viedään pakkohoitoon, siihen loppuu "epidemia"

Vierailija
222/337 |
31.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä en ole koronarokoteVASTAINEN - en esimerkiksi usko kansainvälisiin salaliittoihin - mutta itse en aio rokotetta ottaa, etenkään nyt kun siitä on näemmä tulossa loputon kierre. Harkitsen asiaa uudestaan kun laajamittaisista tuplarokotuksista on vähintään kaksi vuotta.

Ehdotan, että rokotetaan perussairaat, vanhat ja muut halukkaat ja sitten business as usual.

Minun ikäryhmästäni (20 - 29) ei Suomessa yksikään ole kuollut koronaan koko pandemian aikana.

Onko sinulla olemassa sitten voimassaolevat rokotukset jäykkäkouristusta, kurkkumätää ja poliota vastaan vai luotatko hyvään tuuriin?

https://thl.fi/fi/web/infektiotaudit-ja-rokotukset/rokotteet-a-o/jaykka…

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
223/337 |
31.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Media lopettaa uutisoinnin koronasta ja hysteerikot viedään pakkohoitoon, siihen loppuu "epidemia"

Matkusta ulkomaille, vaikka Ruotsiin aluksi.

Huomaat että on ihan oikea epidemia kyseessä.

Ei tällaista showta pistetä pystyyn pelkän huvin vuoksi.

Luonto on luonut ennenkin influenssoja, jotka ovat kiertäneet aikansa.

Vierailija
224/337 |
31.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä en ole koronarokoteVASTAINEN - en esimerkiksi usko kansainvälisiin salaliittoihin - mutta itse en aio rokotetta ottaa, etenkään nyt kun siitä on näemmä tulossa loputon kierre. Harkitsen asiaa uudestaan kun laajamittaisista tuplarokotuksista on vähintään kaksi vuotta.

Ehdotan, että rokotetaan perussairaat, vanhat ja muut halukkaat ja sitten business as usual.

Minun ikäryhmästäni (20 - 29) ei Suomessa yksikään ole kuollut koronaan koko pandemian aikana.

Olin tulossa kirjoittamaan juuri tätä samaa.

Vierailija
225/337 |
31.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nuhan varjolla maa säpissä loppuun asti. Tätähänn me halutaan, kysykää vaikka pienyrittäjiltä. Onneksi tällä pelkopandemialla josta pitää muistuttaa lehdissä/mediassa 24/7 ettei se vaan unohdu,  niin ei ole mitään lieveilmiöitä jotka sairastuttaisi tai päättäisi epäsuorasti ihmisten elämiä. Kyllä se nuhan kitkeminen on tärkeintä tässä ja siitä muistattaminen. Muistakaa lukea iltalehdestä tänään koronasta. MUISTAKAA

Vierailija
226/337 |
31.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onko sinulla olemassa sitten voimassaolevat rokotukset jäykkäkouristusta, kurkkumätää ja poliota vastaan vai luotatko hyvään tuuriin?

Mitä sinä yrität nyt tuoda esille? Yritätkö tosiaan verrata jäykkäkouristusrokotusta tähän geeniterapiapiikkiin jota virheellisesti moni rokotteeksi kutsuu? ttu mikä uuvatt1

Vierailija
227/337 |
31.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eiköhän me useimmat toivota, että yhteiskunta avataan ja me saadaan itse kantaa valitsemamme riski. Itse en käytä muutakaan lääketiedettä lainkaan. Olen valmis kuolemaan siihen tautiinn joka nyt sattuu ensimmäisenä iskemään ja on tarpeeksi vakava.

Vierailija
228/337 |
31.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Rokotevastainen naapurin mies kuoli koronaan. Piti viimeiset päivät turpansa soukemmalla, vaimonsa kertoi että oli tuskainen kuolema. Ikää tällä oli. 54v.👍

Hyvä kun ihmiset löytävät näin pientä iloa elämäänsä.... Kuitenkin, loppujen lopuksi, sama määrä ihmisiä tulee kuolemaan kuin ennenkin riippumatta siitä, mitä mieltä he ovat olleet tai kuinka monta piikkiä saaneet.

Ainut ero on, että meiltä idiooteilta on viety rahat tuonne eliitin taskuun.

Minkä eliitin? Sairauden uhka koskee kaikkia, rokotteen kehittäminen ja valmistus maksaa ja koronan talousvaikutukset ne tuleekin kalliiksi.

Vierailija
229/337 |
31.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nuhan varjolla maa säpissä loppuun asti. Tätähänn me halutaan, kysykää vaikka pienyrittäjiltä. Onneksi tällä pelkopandemialla josta pitää muistuttaa lehdissä/mediassa 24/7 ettei se vaan unohdu,  niin ei ole mitään lieveilmiöitä jotka sairastuttaisi tai päättäisi epäsuorasti ihmisten elämiä. Kyllä se nuhan kitkeminen on tärkeintä tässä ja siitä muistattaminen. Muistakaa lukea iltalehdestä tänään koronasta. MUISTAKAA

Kerro, kuka tästä hyötyy? Miten?

Ei kukaan.

Vierailija
230/337 |
31.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miten koronarokotetta voi verrata perusrokotteisiin? Nämä on muutenkin eri asia, koska kyseisillä rokotteilla on mahdollisuus saada laumasuoja, koronarokotteella tällaista mahdollisuutta ei ole ennen kuin kehittävät rokotteen, joka myös estää tartunnan sekä levittämisen.

Vierailija
231/337 |
31.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei kukaan.

Ainakin rokotteita kehittäneet lääkeyhtiöt ja se on kiistaton fakta.

Vierailija
232/337 |
31.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ajatuksena on se, että ihmiset ja päättäjät heräävät ja kohtelevat koronaa sinä mikä se on, flunssa. Se ei ole mikään vaarallisen tappava kulkutauti, joka tappaa kaikki, jotka siihen sairastuvat. Jos kerran on paljon oireettomia kantajia, jotka eivät tiedä tartunnasta mitään, niin miksi sitä hysterisoidaan.

Toiset sairastuu, toiset ei. Kun korona alkoi, sanottiin, että tavoitteena ei ole nollakuolemat, vaan pandemian hallittu hoito. Missä vaiheessa on käännetty asia sitten niin, että kuolemia ei saa tulla yhtään?

Kuka on sanonut että tavoite olisi ettei kuolemia tule yhtään? Edelleen tavoite on pandemian hallinta. Tää hysterisointihan ei pidä paikkaansa. Se on hokema, jolla ei ole mitään pohjaa. Sinä vain pidät pandemian hallintaa hysteriana. Pandemian määritelmä ei liity kuolemiin, olet ymmärtänyt täysin väärin. Eipä se kyllä ole ihme, kun vertaat flunssaa koronapandemiaan, että sikäli. Sit, jos flunssa olisi pandemia, sun jutuissa olisi järkeä.

Pandemia on edelleen päällä, se, että rajoitukset ja hallinta sua ahdistaa, ei poista tosiasioita.

Kerropa sitten miksi rajoituksia ei ole jo poistettu? Kun keväällä sanottiin, että kunhan riskiryhmät on rokotettu, niin rajoitukset voi poistaa. Onko esim nyt tilanne pahempi sairaaloissa kuin keväällä? Eipä taida olla.

Mutta nyt poistun elämään pientä eristettyä elämääni. 😘

Koska ulkomailta on tullut uutta viruskantaa, kyllä sinäkin tiedät kuka toi ja miten.

Pelokkaita jäykkiksiä risoo, kun taudista ei pystytä tietämään tarpeeksi. Sitä ei saa häviämään sillä, että joku kertoisi heti kaiken ja virus häviäisi historiaansa myöten.

Vierailija
233/337 |
31.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tyypillistä rokotevastaista ei kiinnosta mikään muu kuin se, että hänen elämänsä olisi mahdollisimman helppoa eli ei mitään rajoituksia ym. Jos joku kuolee niin se on voivoi ja heikompaa hiihtokenkää, mutta miksi sen pitäisi muka liikuttaa?

Vierailija
234/337 |
31.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei kukaan.

Ainakin rokotteita kehittäneet lääkeyhtiöt ja se on kiistaton fakta.

Luuletko, että lääkettä vain tehdään? Ettei siihen tarvita:tarpeeksi oikeita asiantuntijoita?

Ettei kehittäminen maksa, tuotanto ei maksa eikä sekään tunnu missään, että muitakin lääkkeitä pitäisi samalla kehittää ja tuottaa?

Eihän rokotetta ensin pystytty edes valmistamaan riittävästi.

Ei kukaan kääri puhdasta tuottoa mistään, ellei satu löytämään omalta maaltaan timanttiesiintymää tms.

Vierailija
235/337 |
31.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eiköhän me useimmat toivota, että yhteiskunta avataan ja me saadaan itse kantaa valitsemamme riski. Itse en käytä muutakaan lääketiedettä lainkaan. Olen valmis kuolemaan siihen tautiinn joka nyt sattuu ensimmäisenä iskemään ja on tarpeeksi vakava.

Oletko valmis siihen, että joku muukin kuolee tautiisi?

Panetko paljaalla menemään?

Vierailija
236/337 |
31.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Just kävin. Ei maskeja kenelläkään, paitsi suomea puhuvilla. Kaikki auki. Kaikki hyvin. Sama juttu Ahvenanmaalla.

Vierailija
237/337 |
31.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ajatuksena on se, että ihmiset ja päättäjät heräävät ja kohtelevat koronaa sinä mikä se on, flunssa. Se ei ole mikään vaarallisen tappava kulkutauti, joka tappaa kaikki, jotka siihen sairastuvat. Jos kerran on paljon oireettomia kantajia, jotka eivät tiedä tartunnasta mitään, niin miksi sitä hysterisoidaan.

Toiset sairastuu, toiset ei. Kun korona alkoi, sanottiin, että tavoitteena ei ole nollakuolemat, vaan pandemian hallittu hoito. Missä vaiheessa on käännetty asia sitten niin, että kuolemia ei saa tulla yhtään?

Kuka on sanonut että tavoite olisi ettei kuolemia tule yhtään? Edelleen tavoite on pandemian hallinta. Tää hysterisointihan ei pidä paikkaansa. Se on hokema, jolla ei ole mitään pohjaa. Sinä vain pidät pandemian hallintaa hysteriana. Pandemian määritelmä ei liity kuolemiin, olet ymmärtänyt täysin väärin. Eipä se kyllä ole ihme, kun vertaat flunssaa koronapandemiaan, että sikäli. Sit, jos flunssa olisi pandemia, sun jutuissa olisi järkeä.

Pandemia on edelleen päällä, se, että rajoitukset ja hallinta sua ahdistaa, ei poista tosiasioita.

Kerropa sitten miksi rajoituksia ei ole jo poistettu? Kun keväällä sanottiin, että kunhan riskiryhmät on rokotettu, niin rajoitukset voi poistaa. Onko esim nyt tilanne pahempi sairaaloissa kuin keväällä? Eipä taida olla.

Mutta nyt poistun elämään pientä eristettyä elämääni. 😘

Minäpäs kerron. Siksi, että tartuntoja pyritään pitämään kurissa, ihan niin kuin koko ajan. Keväällä ei sanottu, että rajoitulset voidaan poistaa, kun riskiryhmät on saatu rokotettua JA sen lisäksi tieto rokotekattavuuden riittävyydestä on lisääntynyt. Tiöanne ei ole sairaaloissa pahempi kuin keväällä, sitä ei enää halutakaan. Miksi haluttaisiin? Sieltä pienestä eristetystä elämästään, kun tekee analyysejä koko maailmaa koskevasta asiasta, niin voisiko olla, että katsantokanta on pikkasen kapea?

Vierailija
238/337 |
31.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitä sinä yrität nyt tuoda esille? Yritätkö tosiaan verrata jäykkäkouristusrokotusta tähän geeniterapiapiikkiin jota virheellisesti moni rokotteeksi kutsuu? ttu mikä uuvatt1

Sä puhuta geeniterapiapiikistä ja sit sanot toista uuvatiksi. 😅

Vierailija
239/337 |
31.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Just kävin. Ei maskeja kenelläkään, paitsi suomea puhuvilla. Kaikki auki. Kaikki hyvin. Sama juttu Ahvenanmaalla.

Jaa jaa. Jännä, kun mulla on yksi asunto Tukholmassa ja sieltä tilanne näyttää pikkasen eriltä. Jos sulle turistina siellä riittää, että baarit on auki ja ihmiset ei käytä maskeja, niin tosi kiva. Tervetuloa ensi kerralla katsomaan sitä arkea mitä siellä eletään.

Vierailija
240/337 |
31.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ruotsissa ei todellakaan huomaa mitään koko taudista.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kuusi viisi