Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Itsetehdyt joululahjat

Vierailija
02.10.2014 |

Antakaa ideoita itsetehdyiksi joululahjoiksi! Vauvasta vaariin -ikähaitarille pitäisi kehitellä lahjaa. Myös ekologisia paketointivinkkejä saa antaa!

Kommentit (65)

Vierailija
61/65 |
18.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itsetehty/koristeltu heijastin. Avainnauha. Ystäväni sai lahjaksi pilttipurkin, jonka sisällä oli pieni piparkakkutalo. En nähnyt itse sitä, mutta ystäväni tykkäsi siitä kovasti.

Vierailija
62/65 |
18.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä en haluaisi mitään muuta itsetehtyä kuin korkeentaan villasukat.

Te käsityö-väkertäjä-ihmiset ette ymmärrä että ihmisillä on täysin eri maku ruokien, ja vaatteiden suhteen. On lähes mahdotonta osata tehdä juuri sellainen lahja, josta saaja varmasti pitää. Varsinkin nuo ruokalahjat mitä luettelette; hyh hyh. Jos itse olette ruokafriikkejä, se EI tarkoita että kaikki muut ovat....

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/65 |
18.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Saippuat on helppoja tehdä.

Saippua ei vaan ehdi enää täksi jouluksi. Ihan perus oliiviöljysaippuakin pitäisi kypsyä puolisen vuotta ennenkuin on hyvää. 

Vierailija
64/65 |
22.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

up

Vierailija
65/65 |
30.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kukaan ei halua teidän "Säästin rahaa" väkerryksiänne.

Jotain kananmunakennosytykkeitä kerrostaloihmiselle?

"Wau! Pirjolta tuli itse tehtyä saippuaa!. Me annettiin sille vaan 100e lahjakortti...".

Ensijouluna Pirjo saa maalattuja männynkäpyjä.

Ensinnäkin Anonyymi: KAIKILLA EI OLE VARAA YLI 50€ LAHJOIHIN! Ja ajatus on tärkein. JA kukaan ei ole niin tyhmä(paitsi ehkä sinä) että antaa SYTYKERUUSUJA kerrostalossa asuvalle tai takattomalle.

Toiseksi kaikille "en halua aivottomia räpellyksiänne" anonyymeille: Moni (kuten minä) tykkää tehdä lahjoja itse. Ja moni nuori/opiskelija saa täältä vinkkejä lahjoihin, joissa on pieni budjetti. Ja tuohon Pirjo-esimerkkiin vielä! Oletetaan nyt että Pirjo on aikuinen(koska muuten olet aika lapsellinen, suutut koska lapsi antaa sinulle lahjan joka ei ole yhtä hieno kuin hänelle antamasi) Aikusilla ei yleensä ole tapaa antaa toisilleen(jos oletetaan että olet aikuinen, vaikka käytöksesi ei ole kyllä sen mukaista) yli 20€ lahjoja ellei olla tosi läheisiä. Ja saippua esim. sukulaiselta on aika ok lahja, varsinkin itse tehty sellainen. Että Sellaista anonyymi! Taidat olla kiukuteleva teini.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä neljä kaksi