Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Jos mies on aikomassa maksaa molempien ruoat treffien päätteeksi niin yritätkö estää vai kiität kohteliaasti?

Vierailija
29.08.2021 |

Miten toimit treffien maksutapauksissa? Sanotko että älä maksa ja maksatte molemmat oman osuutenne vai kiitätkö kohteliaasti kun mies tarjoaa?

Kommentit (82)

Vierailija
21/82 |
29.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En lähde (lähtenyt) ensitreffeillä syömään. Aivan liian suuri riski, että tulee vain kiusallinen tilanne puolin ja/tai toisin.

Väitän myös, että 99 % tähän provoketjuun osallistuvista ei koskaan ole edes ollut siinä tilanteessa, että olisi menty syömään ensitapaamisella.

Ensitapaaminen ja ensitreffit ei ole sama asia. Sitä paitsi avauksessa ei puhuta mitään ensitreffeistä, yleensä vaan treffeistä.

Vierailija
22/82 |
29.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos on ekat treffit niin sanon heti että maksan itse oman sapuskani. Toisilla treffeillä mies voi tarjota, jos niitä toisia treffejä edes tulee : D

Toisia treffejä ei tule jos maksat omasi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/82 |
29.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kiitän kohteliaasti vaikka tiedänkin että todellisuudessa mies maksaa laskun minun rahoistani.

Sinun rahoista? Yhteiset massit?

Niin miten sen nyt ottaa, kyllä meillä ihan omat tulot on molemmilla, taloutta tosin hoidetaan yhteisesti.

Nyt jo, treffailuvaiheessa? Erikoista.

Vai onko kuitenkin niin, että sietää ymmärrä lukemaasi, tollo.

Myös keskenään parisuhteessa olevat ihmiset voivat käydä keskenään "treffeillä". Olen eri, mutta eiköhän tässä alkuperäinen kirjoittaja vaan vähän halunnut hämmentää.

Vierailija
24/82 |
29.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies joka on kiinnostunut naisesta pitempiaikaiseen tutustumiseen, ja muuten kuin lyhytaikaiseen viihteeseen, luontaisesti haluaa naisen hyvinvointia ja antaa myös hyvän kuvan itsestään.

Mies joka ei välitä naisesta, eikä kunnioita naista, ei myöskään välitä millaisen kuvan hän antaa itsestään, ei maksa ja antaa naisen maksaa.

Mies jossa on ainesta jatkoon maksaa treffeillä. 

Nainen kiittää tietysti, mutta aterian maksaminen tms ei edellytä yhtään mitään naiselta. Riittää että nainen on naisellinen oma itsensä ja aidosti mukana treffeillä ja osoittaa kiinnostusta mieheen. Jos ei ole kiinnostusta ei tietenkään kannata lähteä treffeille.

Vierailija
25/82 |
29.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kiitän kohteliaasti vaikka tiedänkin että todellisuudessa mies maksaa laskun minun rahoistani.

Niin miten sen nyt ottaa, kyllä meillä ihan omat tulot on molemmilla, taloutta tosin hoidetaan yhteisesti.

Mikä on treffailuvaihe tai mihin sen tulee loppua? Nyt jo? Olemme tutustuneet lähes 30 vuotta sitten.

Vierailija
26/82 |
29.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä me aviosiipan kanssa käymme edelleenkin treffeillä. Asutaan viikot eri paikkakunnilla, niin vähän olosuhteiden pakostakin, mutta miksei muutenkin.

Olet aika moukka, kun nimittelet muita keskustelijoita.

-eri

Vierailija
27/82 |
29.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ruokailu ei tule kysymykseen ensitreffeillä. Eikä kyllä toisillakaan, koska silloin mennään jo sänkyyn. Kahvittelun maksan itse menemällä jonoon ensimmäisenä, en jaksa nykyään enää testata miehen maksuvalmiutta, kun ei se mitään merkitse loppupeleissä kuitenkaan.

Vierailija
28/82 |
29.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En lähde minkään uuden tuttavuuden kanssa ravintolatreffeille ollenkaan. Pitäkää miehet tunkkinne.

Vierailija
29/82 |
29.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ennen olisin estänyt mutta kokemuksesta tiedän että mies tulee sata kertaa kalliimmaksi suhteessa. Siinä ei muutamat kahvit ja lounaat ole kuin pikkuhiluja.

Vierailija
30/82 |
29.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Otan tarjouksen vastaan, mutta ehdotan, että mä saan maksaa seuraavalla kerralla. Siitäpähän näkee miten mies reagoi ;D

Miksi haluat maksaa? En koskaan anna naisen maksaa ja jos nainen edes ehdottaa moista pidän kummallisena ja loukkaavana. Haluan tarjota ja pitää naisestani huolta.

”Naisestasi”? Kuvitteletko ostavasi omistusoikeuden naiseen? Aika halvalla menee, jos noin menee.

Vierailija
31/82 |
29.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Antaisin maksaa jos olisin kiinnostunut miehestä.

Vierailija
32/82 |
29.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos treffikumppani on niin köyhä että hänelle yksi ateria on jotenkin merkittävä taloudellinen panostus, hän saa mielihyvin siirtyä treffailemaan jotakuta saman taloudellisen statuksen jakavaa ihmistä.

Samanlaiset lapset leikkivät keskenään sopuisimmin. Toisin sanoen olen tottunut siihen että mies maksaa ravintolalaskun. Kyse ei todellakaan ole siitä etteikö minulla olisi itselläni siihen varaa. Olisi vain tosi noloa ryhtyä riitelemään jostain mitättömästä laskusta treffeillä.

Mummillani oli tapana sanoa, että jotkut ihmiset eivät osaa ottaa tyylikkäästi vastaan mitään, ei kohteliaisuuksia eikä lahjoja, ja siitä yleensä tunnistaa ne, jotka eivät ole tottuneet omistamaan mitään tai jotka eivät koe olevansa sen arvoisia että he saisivat jotakin mukavaa.

Vierailija
33/82 |
29.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Otan tarjouksen vastaan, mutta ehdotan, että mä saan maksaa seuraavalla kerralla. Siitäpähän näkee miten mies reagoi ;D

Miksi haluat maksaa? En koskaan anna naisen maksaa ja jos nainen edes ehdottaa moista pidän kummallisena ja loukkaavana. Haluan tarjota ja pitää naisestani huolta.

Tämä!

Huomatkaa naiset että todelliset miehet pitävät kunnia-asiana huolehtia naisen hyvinvoinnista.

Muualla maailmalla miehet maksavat ja huolehtivat luonnostaan ja kuten tämä mies pitää naista joka haluaa maksaa kummallisena ja naisen halukkuutta maksaa loukkaavana miehen kunniantuntoa kohtaan.

Vierailija
34/82 |
29.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En lähde (lähtenyt) ensitreffeillä syömään. Aivan liian suuri riski, että tulee vain kiusallinen tilanne puolin ja/tai toisin.

Väitän myös, että 99 % tähän provoketjuun osallistuvista ei koskaan ole edes ollut siinä tilanteessa, että olisi menty syömään ensitapaamisella.

Ensitapaaminen ja ensitreffit ei ole sama asia. Sitä paitsi avauksessa ei puhuta mitään ensitreffeistä, yleensä vaan treffeistä.

Minun maailmassani treffeillä maksetaan vuorotellen. Ainoa tilanne, missä avauksen kaltainen kysymys voisi herätä, olisi ensitreffit. Ja kuten sanottu, en lähtisi ensitreffeillä eli ensitapaamisella syömään. Jos tunnetaan jo ennestään niin silloin molemminpuolinen kiinnostus on jo olemassa eli siihen pätee vuorotellen maksaminen; jos toinen ehdottaa ravintolassa syömistä niin hän maksaa, ja sen jälkeen toinen ehdottaa jatkodrinkkejä ja maksaa ne.

Vierailija
35/82 |
29.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos treffikumppani on niin köyhä että hänelle yksi ateria on jotenkin merkittävä taloudellinen panostus, hän saa mielihyvin siirtyä treffailemaan jotakuta saman taloudellisen statuksen jakavaa ihmistä.

Samanlaiset lapset leikkivät keskenään sopuisimmin. Toisin sanoen olen tottunut siihen että mies maksaa ravintolalaskun. Kyse ei todellakaan ole siitä etteikö minulla olisi itselläni siihen varaa. Olisi vain tosi noloa ryhtyä riitelemään jostain mitättömästä laskusta treffeillä.

Mummillani oli tapana sanoa, että jotkut ihmiset eivät osaa ottaa tyylikkäästi vastaan mitään, ei kohteliaisuuksia eikä lahjoja, ja siitä yleensä tunnistaa ne, jotka eivät ole tottuneet omistamaan mitään tai jotka eivät koe olevansa sen arvoisia että he saisivat jotakin mukavaa.

Niin tai mummisi ei ymmärrä että monelle miehelle ruuan maksaminen on merkki että nainen kuittaa oman osuutensa seksillä. Itse olen pitänyt huolen että minä maksan omani, voin maksaa miehenkin niin eipähän pidä ilotyttönä.

Vierailija
36/82 |
29.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitän kauniisti. Olen vähävarainen opiskelija, niin auttaa paljon, jos mies tarjoaa.

Vierailija
37/82 |
29.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sekä että. Kiitän tarjouksesta ja sanon, että maksan kuitenkin mieluummin itse.

Vierailija
38/82 |
29.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerran olen erehtynyt viemään daamin ravintolaan ensitreffeillä. Rahasta viis, mutta kokemuksena se oli melko outo, koska melko pian huomasin että homma ei tule kunnolla toimimaan oikein millään tasolla.

Siinähän sitten keksin jutun juurta kolmen ruokalajin ajaksi tuntemattoman ihmisen kanssa joka ei ollut puoliksikaan samalla aaltopituudella. 

Tästä viisastuneena olen jatkossa sopinut ensitreffit hyvätasoiseen kahvilaan.

Kahvilassa on luontevaa tilata vähän kerrallaan ja lisää saa jos seura on mieluista.

Miehenä itseäni ei haittaa vaikka maksankin molempien tarjoilut riippumatta siitä miten juttu jatkossa etenee. Pikkuisen olen taipuvainen ajattelemaan että jos niistä summista miehelle tulee suru puseroon, pitäisi ehkä olla tekemässä jotakin muuta kuin käydä treffeillä, jotta tilanne lompakossa parantuisi.

Vierailija
39/82 |
29.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täytyy tunnustaa, etten edes kiittänyt. En muista että maksamisesta olisi ollut edes mitään puhetta muuten kuin miehen ja tarjoilijan välillä. Tietenkin olin iloinen, että mies herrasmiehenä maksoi. Mutta se oli sitä aikaa kun ei juostu treffeillä solkenaan eikä ollut mitenkään tavatonta, että ensitreffit oli paremmassa ruokaravintolassa. Tinderöinti vissiin tehnyt sen, että väännetään jo jostain kahvikupista, että kuka sen maksaa o_O

Vierailija
40/82 |
29.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Huomatkaa naiset että todelliset miehet pitävät kunnia-asiana huolehtia naisen hyvinvoinnista.

Muualla maailmalla miehet maksavat ja huolehtivat luonnostaan ja kuten tämä mies pitää naista joka haluaa maksaa kummallisena ja naisen halukkuutta maksaa loukkaavana miehen kunniantuntoa kohtaan.

Miehisen kunniantunnon maaimassa naiset eivät myöskään käy kodin ulkopuolella ansiotöissä, ainakaan sen jälkeen kun perheeseen on syntynyt lapsia. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kahdeksan seitsemän