Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Voisko vanhat äijät jättää meidät parikymppiset rauhaan?

Vierailija
02.10.2014 |

Ällöttävää kun joku oman isän ikäinen tai vanhempi lähestyy.

Kommentit (29)

Vierailija
21/29 |
02.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="02.10.2014 klo 07:56"]

Ymmärrän sua ap. 40-50v äijiin on iskenyt nykyään joku ihme nuoruuden ihannointi. Ja valitettavasti kohdistavat sen nuoriin naisiin :( Eikö ne tatuoinnit ja sporttiauto riittäisi niille??

[/quote]

Nykyään? Ilmiölle on niin vankka biologinen pohja, että eiköhän se ole ollut olemassa kautta koko ihmiskunnan historian. Jos jotain, niin naisten tasa-arvoistuminen on ehkä sitä vähän viime aikoina hillinnyt.

Vierailija
22/29 |
02.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä sitten, kun parikymppiset naiset ei enää lähde vanhojen äijien matkaan. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/29 |
02.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei - kyllä tiukka ja ihana nuori kiinteä nainen kiinnostaa nyt ja aina...

Vierailija
24/29 |
02.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="02.10.2014 klo 07:28"]

Oi, mulla pyörii aina sukat jalassa kun vanhempi karismaattinen mies lähestyy hyvin käyttäytyen. Ja olen parikymppinen.

[/quote]

No itse olen kohta 35 ja ikäistäni nuoremman näköinen. Minua lähestyvät miehet ovat yleensä itseäni huomattavasti vanhempia ja päihtyneitä. Kunpa joku karismaattinen ja kohtelias 45-vuotias lähestyisikin. Mutta ei, minua lähestyvät vain vanhat spurgut.

Vierailija
25/29 |
02.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="02.10.2014 klo 12:17"]ei - kyllä tiukka ja ihana nuori kiinteä nainen kiinnostaa nyt ja aina...
[/quote]
No voisitteko ymmärtää häipyä kun tehdään selväksi ettei ikälopun seura kiinnosta?

Vierailija
26/29 |
02.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä se aikanaan loppuu. Joillakin jo kolmenkympin paremmalla puolella mutta viimeistään neljänkympin jälkeen kaikki miehet jättävät ihan rauhaan. Ole huoleti, kaikille käy niin. ; )

Sinuna nauttisin huomiosta nyt kun sitä saa ihan suvereenisti kaiken ikäisiltä miehiltä.

Vierailija
27/29 |
02.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä karismaattista ehdottelijassa on? Etoo, kun jotain kulttuuri-pukuäijää pidetään puoleensavetävänä, vaikka on ihan limaista tyyppiä. Fiksut naiset katsovat hyväksikin saaliiksi ja suhtautuvat erittäin aggressiivisesti pieneenkin vihjaukseen. Kannattaisi vain jaksaa odottaa ja valita nykyisellään harvinaislaatuinen kunnon mies. En tarkoita mitään kieroja räkäpoikia, jotka sinkkupalstoilla mainostavat kunnollisuuttaan. Kyllä sen sitten tietää, kun näkee ja kattelee pidempään.

Vierailija
28/29 |
02.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="02.10.2014 klo 12:17"]ei - kyllä tiukka ja ihana nuori kiinteä nainen kiinnostaa nyt ja aina...
[/quote]

Jokainen nuori, kiinteä nainen ei välttämättä ole tiukka. Nimim. minulla oli jo 16-vuotiaana poikaystävä, jonka kalulla riitti pituutta 20cm (itse mittasin), ja oli yhtä paksu mun ranteen kanssa (tämänkin mittasin itse, 14cm) :) Sama poikaystävä toisin löytyy vieläkin, vuoden parin jälkeen.

Vierailija
29/29 |
03.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin jo reilusti yli viisikymppinen ukko kun lähikaupan ehkä parikymppinen kassaneiti alkoi käydä turhan tuttavalliseksi. Jonkin aikaa mietin mitä tehdä, olihan tilanne hämmentävä ja kieltmättä myös houkutteleva. Ratkaisin asian niin, että vaihdoin vähin äänin kauppaa.