Noudin klo 6.30 ja olen edelleen yövaatteissa. Kysyttävää?
En ole vielä pukenut päivävaatteita vaikka nousin klo 6.30.
Kommentit (31)
Nouditko lehden postilaatikosta vai paketin postista?
Yöpuku päällä noutaa jotain eikä ees kerro mitä haki. 🤣
Noutaminen on niin nykypäivää, kuka haluaa noutoruokaa, kuka noutaa pakettia, kenelle noutopalvelu on ihan addiktio.
No he hepiti olla nouSin.
Eli en ole noutanut mitään tänään. Enkä nouda.
Ap
Olinkin aamulla huomaavinani, että nyt tuli noutaja.
Menetkö samoissa yövaatteissa nukkumaan illalla? Ajattele miten paskaiset ne ovat.
Ehkä sun kannattaisi mennä takaisin nukkumaan.
Vierailija kirjoitti:
Menetkö samoissa yövaatteissa nukkumaan illalla? Ajattele miten paskaiset ne ovat.
Miksi en menis? Miten ne nyt likaantuisi siitä että olen ne päällä täällä kotona nojatuolissa?
Ap
Vierailija kirjoitti:
Miksi ne olisi paskaiset? Vai onko sinulla sellainen tapa, että päivällä voit paskoa yöasuun ja jättää jätökset housunlahkeeseen?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi en menis? Miten ne nyt likaantuisi siitä että olen ne päällä täällä kotona nojatuolissa?
Ap
Oletettavasti istut siinä nojatuolissa myös niissä arkihousuissa, joissa käyt esim. busseissa ja kahviloissa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
ApOletettavasti istut siinä nojatuolissa myös niissä arkihousuissa, joissa käyt esim. busseissa ja kahviloissa.
Ei pidä luulla, pitää tietää. En istu tässä samoilla housuilla joilla olen käynyt ulkona. En käytä julkisia enkä käy kahviloissa. Kotivaatteet erikseen.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
ApOletettavasti istut siinä nojatuolissa myös niissä arkihousuissa, joissa käyt esim. busseissa ja kahviloissa.
Ei pidä luulla, pitää tietää. En istu tässä samoilla housuilla joilla olen käynyt ulkona. En käytä julkisia enkä käy kahviloissa. Kotivaatteet erikseen.
Ap
Hyvä. Käykö sulla koskaan vieraita?
Vierailija kirjoitti:
No he hepiti olla nouSin.
Eli en ole noutanut mitään tänään. Enkä nouda.
Ap
He hepiti? Yritätkö tehdä lastenlaulua?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
ApHyvä. Käykö sulla koskaan vieraita?
Käy, mutta ei ne nojatuolissa istu.
Ap
Mullakin on yövaatteet vielä päällä ja teen töitä, mikäs tässä.
Joo, mitä sä noudit ja mistä?