Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

mistä tietää onko mies pedofiili

Vierailija
01.10.2014 |

Poikaystävä siis kyseessä, puoli vuotta asuttu yhdessä ja paria kuukautta vaille vuosi oltu kimpassa. Kundin kahdella veljellä molemmilla on kaks tytärtä. Rakastaa omien sanojensa mukaan lapsia, on tosi ihana lasten kanssa ku jaksaa touhuta ja leikkiä ja vitsailla, kerran kundin veljenlapsen tullessa alasti saunasta mies vitsaili lempeästi että "menepä pukemaan, nakupelle". Ei siis yhtään mitään syytä epäillä noin kuten ajattelen, olen kysynyt mielipidettä pedoista ja miehen ääni kiihtyy, kun kertoo, kuinka niitä ihmisiä vihaa ja voisi vaikka melkein tappaa. Itsellä ei pedofiliasta tms ole kokemusta. Toivoisin vaan apua tähän mun "intuitioon", mies on suorastaan UNELMA, en vaan voi millään päästä ajatuksista eroon !!

Kommentit (68)

Vierailija
41/68 |
22.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

2

Vierailija
42/68 |
22.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko sitä miestä hyväksikäytetty lapsena?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/68 |
22.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="02.10.2014 klo 01:28"]

[quote author="Vierailija" time="02.10.2014 klo 01:09"]

Kuulostaa pelottavalta. Mikä on intuutio??

[/quote]ap tarkoitti varmaan intubaatiota?

[/quote]

inkarnaatio se on

Vierailija
44/68 |
22.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

K

Vierailija
45/68 |
22.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

2

Vierailija
46/68 |
22.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="22.01.2015 klo 15:04"]

Tunnettu turkulainen mainostoimistojohtaja on pedofiili. Hänen tiedetään ahdistelleen ja kosketelleen lapsia Uittamolla, Ispoisissa ja Katariinanlaaksossa. Varsinaisesti ei ole kiinni jäänyt koskaan. MIten moisen tyypin saisi oikeasti kiiinni, ennen kuin tekee jollekin lapselle kamluuksia?

[/quote]

Varsinaisesti ei jäänyt kiinni tarkoittaa mitä? Jos tapauksista on alaikäisten lasten kertomukset niin silloinhan hän on jo jäänyt kiinni, sillä lapsilla on mahdollisuus nostaa 28 vuotiaiksi asti syyte seksirikoksesta. Lapsia seksuaalisesti ahdistelevat ovat sellaista saastaa, että heitä ei piäd päästää pälkähästä.

Kannattaa olla hyvin varovainen mikäli tapahtumista on vain toisen käden tietoa tai huhuja. Lasten ahdistelijaksi julkisuudessa perusteetta toista syyttävä häviää armotta oikeudenkäynnin kunnianloukkauksesta ja voi päätyä maksamaan kovia korvauksia. Taisi jopa MW voittaa jonkun kunnainloukkauskäsittelyn ennenkuin varsinaiset sairaat tekonsa tulivat lopulta julkisuuteen.

Eikös teillä pedohunttersseilla ole omat sivustonne jossa näitä käsitellä.

Vierailija
47/68 |
22.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="01.10.2014 klo 23:58"]

En oikein ymmärtänyt, miksi ajattelet että mies voisi olla pedofiili jos mikään käytöksessä tai puheissa ei viittaa siihen. ?

[/quote]

Se, että kiihtyy aiheesta puhuttaessa, on aika paljastavaa.

Vierailija
48/68 |
22.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näytä sille omia lapsuuskuviasi ja kokeile samanaikaisesti kädellä, jäykistyykö sen penis. 

Tämä testi on 100% varma.

Vierailija
49/68 |
22.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="02.10.2014 klo 00:05"]Siitäkö sinulle on tullut se fiilis kun hän kiihtyy pedofiiliasta puhuttaessa? Se nyt ei ole mikään syy. Joskus ihmiset vain menevät vaikeaksi ja saattavat kiihtyäkin jos puhutaan jostain vähän "vaivaantuneesta" aiheesta. Oma mieheni ei pidä homoista (jep, en minäkään oikein ymmärrä tälläistä) ja jos vaikka jossakin leffassa on homoseksuaalisuutta, hän ei halua sitä katsoa ja saattaa välillä kiihtyäkin "hyi hemmetti on ällöttävää". Joskus meidän alkuaikoina alkoi minulla mielikuvitus laukkaamaan, että voisiko olla itse esim bi kun noin asiasta kiihtyy (kuullut niin usein sanottavan että homovihaajilla on itsellään jotain salattavaa) mutta nyt vuosien jälkeen voisin kyllä vakuuttaa 100% että mieheni on täysi hetero. :D
[/quote]
Kaappihomo se on :D. Ei heteromiehillä ole tarvetta kiihtyä homoista :).

Vierailija
50/68 |
22.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="22.01.2015 klo 17:05"]

Näytä sille omia lapsuuskuviasi ja kokeile samanaikaisesti kädellä, jäykistyykö sen penis. 

[/quote]

Mitä tuo testi mielestäsi todistaa?

Vierailija
51/68 |
22.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jooh en kyllä miehenä enää uskalla osoittaa lapsille hellyyttä kun näköjään ollaan luulemassa heti pedariksi. Harmi, pidän lapsista mutta oikeesti jos vaikka lepertelen niille niin on käyny mielessä että mitähän nuo musta ajattelee.

Vierailija
52/68 |
22.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="22.01.2015 klo 17:05"]

[/quote]

Naisen kädessähän penikset tosiaan harvemmin jäykistyy.

Vierailija
53/68 |
02.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kirjoitin tämän jutun yhteen toiseen keskusteluun liittyen pedofiliaan. Julkaisen sen myös tässä ketjussa, koska siinä on vinkki, mistä voi epäillä omia sukulaisia pedofiiliksi.

Aikoinaan minulla oli kurssikaveri, jolla oli kolme lasta edellisestä liitosta. Tämä äiti kehui kamalasti puolisoaan, kuinka mies saattaa tämän tästä lähettää hänet kylpylälomalle tai jopa ulkomaille ja katsoo hänen lapsiaan sillä aikaa.

Meni vuosia. Eräänä päivänä naisen siskontytär tuli luokseni. Hän kertoi, että tämä nainen on muuttanut lastensa kanssa turvakotiin. Tämä ah niin ihana mies oli käyttänyt hyväkseen kaikkia kolmea lasta. Lapsista vanhin oli kirjoittanut asioita paperille, että antaisi kirjeet äidilleen, muttei ollut uskaltanut antaa, koska isäpuoli oli uhkaillut. Äiti löysi kirjeet, kun perhe alkoi remontoida taloaan ja vuorossa oli katto. Tytär oli työntänyt kirjeet piiloon kattoruoteiden sisään. Kyseinen siskontytär tuli varoittamaan meitä pienten lasten äitejä, koska tämä mies muutti viereiseen kerrostaloon. Minusta se oli hieno ja suoraselkäinen teko, eikä mies kauaa kunnassamme asunut. Kylän juopot saivat tietää asiasta ja kun mies oli mennyt yksinhuoltajaäitien pyyntimatkalle kapakkaan, olivat juopot käyneet sanomassa, että hänellä on keskiyöhön aikaa hävitä kunnastamme, tai henki lähtee. Ja totta vieköön, mies hävisi, verhotkin jäi ikkunaan hänen lähdettyään. Tästä syystä kunnioitan suuresti kylän juoppoja, he tekivät sen, mihin virkavalta ei pystynyt. 

Joten olkaapa äidit varovaisia valitessanne uutta miestä ja ottakaa aina tämä mahdollisuus huomioon, vaikka mies olisi kuinka ihana. Mikä yllättävintä, pedofiili on yleensä sukulainen tai juuri uusi puoliso. Olkaa siis varovaisia suojellaksenne lapsianne.

Muistan vieläkin tuon miehen nimen. Se oli niin erikoinen, että kaveri on luultavasti jäänyt kiinni aikaisemmin lasten hyväksikäytöstä ja oli muuttanut nimensä. Varmaan hän on sen tehnyt nytkin, joten paitsi että nimen julkaiseminen on laitonta, se on myöskin turhaa.

Vierailija
54/68 |
02.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tee palvelus ap ja eroa niin ei tarvii miettiä. Jos paljastat miehellesi tälläiset ajatukset hän varmasti jättää sinut. Minä en ikinä antaisi anteeksi tällästä. Olette edenneet mielestäni liian nopeasti jos asutte jo yhdessäkin ja olette vuoden ollut. Mikä kiire on muuttaa yhteen? Kun itse olen lukenut tätä palstaa niin en ikinä enää ala seurustelemaan yh äidin kanssa.pahimmassa tapauksessa menetät maineen loppuelämäksi aiheetta.

Vierailija
55/68 |
02.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="02.10.2014 klo 11:24"]Tee palvelus ap ja eroa niin ei tarvii miettiä. Jos paljastat miehellesi tälläiset ajatukset hän varmasti jättää sinut. Minä en ikinä antaisi anteeksi tällästä. Olette edenneet mielestäni liian nopeasti jos asutte jo yhdessäkin ja olette vuoden ollut. Mikä kiire on muuttaa yhteen? Kun itse olen lukenut tätä palstaa niin en ikinä enää ala seurustelemaan yh äidin kanssa.pahimmassa tapauksessa menetät maineen loppuelämäksi aiheetta.
[/quote]

??? Ei ap ole yksinhuoltaja, mistähän sen tähän vedit? Ja miten liittyy asiaan? Tarkoitat varmaan tuota edellistä pitkää viestiä. Se nyt vaan on tosiasia, että useat pedofiilit nimenomaan etsivät yh-äitejä, joilla olisi mahdollisesti hyväksikäytettäviä lapsia. Olet kyllä typerä, jos luulet että jokaista yksinhuoltajan kanssa seurustelevaa luullaan pedofiiliksi ja maine on sitten mennyttä. Kyllä sellaiset sairaat miehet ovat kuitenkin vähemmistöä. Tietysti, jos tuntee voimakasta vetoa lapsia kohtaan, kannattaakin pysyä kauempana lapsiperheistä.

Vierailija
56/68 |
02.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kysy häneltä suoraan

Vierailija
57/68 |
06.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan selkeästi bedofiili

Vierailija
58/68 |
06.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ex-mieheni on pedofiili.

Hän näytti tavalliselta mieheltä, juro ja pienikokoinen.

Jutteli mielellään tarhaikäisten tyttöjen kanssa ja vei välillä heitä luokseen kylään kahdenkesken. Pidin sitä silloin ihan normaalina.

Kerran puhuimme porukalla Jammu-sedästä, siitä lastenmurhaajasta, tämä mies "vitsaili", että Jammu ei ole tehnyt koskaan mitään pahaa.

Mies muutti minun luokseni, kotonani oli myös tyttövauva. Kerran kesken kylvetyksen hän hyppäsi alasti lapsen kylpyammeeseen lasta vastapäätä!

Se näytti siltä, että hän halusi esitellä itseään lapselle. Kun nostin rauhallisesti lapsen pois ja laitoin suihkuun, hän suuttui ja huusi.

Kerran menin olohuoneeseen, kun mies luuli että olen keittiössä,

ja eteeni avautui hämmentävä näky: 2-vuotias lapsi oli pelkissä vaipoissa sohvalla, mies piti häntä ranteista kiinni ja hieroi polveaan tämän jalkoväliin. Huusin: -Mitä sinä teet! jolloin mies päästi irti.

Taas hän reagoi suuttumalla ja raivoamalla. Hän uhitteli ja huusi,

etten tule koskaan saamaan häntä ulos kotoani, hän ei muuta ikinä pois. Hän kieltäytyi muuttamasta ja teki lastensuojeluilmoituksia minun "juomisestani" ja keksi jopa,

että muka katoan välillä kotoa ja hän joutuu hoitamaan yksin vauvaa.

Öisin hän halusi, että lapsi nukkuu omassa sängyssään - ja tarkasti iltaisin, ettei lapsella vain ole vaippaa. Kerran yöllä heräsin lapsen itkuun, syöksyin lastenhuoneeseen ja siellä tämä mies seisoskeli mitään tekemättä kädet lanteilla, oli sytyttänyt valot lastenhuoneeseen ja oli juuri kävellyt pois lapsen sängyn luota, tämä huusi paniikissa.

Sen jälkeen nukuin aina lapsen vieressä. 4-vuotiaana lapsi alkoi tuhria, eli kakkasi housuunsa papana kerrallaan, välillä oli pitkä ummetus. Aina kun aloin järjestellä eroa,

mies torppasi sen, teki lastensuojeluilmoituksia ja valehteli minusta kaikkea hävytöntä,

nauroi sitten minulle, miten ne uskovat kaikki hänen puheensa ja epäilevät minua väkivaltaiseksi hulluksi.

Kerran löysin hänen puhelimestaan kuvan lapsestani ilman housuja, vain vyötäröstä alaspäin. Lapsi oli jo 5-vuotias kun pääsin pois. Tuhriminen johtui hyväksikäytöstä, lapsi itse kertoi,

että isäpuoli oli kosketellut häntä. Hän vihasi tätä miestä kiihkeästi.

Tein rikosilmoituksen, turhaan. Poliisit väittivät, ettei noin pientä lasta kannata uskoa,

eikä minun puheillani ole painoa, koska kukaan muu ei nähnyt mitään. Pääsin vihdoin kasvattamaan lastani rauhassa, ilman pedofiili-isäpuolta.

Vein lasta vuosikausia psykiatrille ja terapeuteille, hän oli mutistinen kouluikään asti, tuhri 8-vuotiaaksi asti ja piirsi paljon kuvia isäpuolen "pahasta sormesta". Isäpuoli on kuvattu näissä piirroksissa paholaiseksi. Puhuin taas poliisille ja jopa oikeuspsykiatrille. Vastaanotto oli tyly: "Lapsi ei voi muistaa." "Mikä on sinun oma diagnoosisi?" ja "Ei kukaan hipelöi sentään niin pientä lasta."

Nyt lapsi on jo teini,

terapiat on loppuneet, tyttö on iloinen ja itsetunto kohdillaan.

Pedofiilin kynsissä jäi ikuisesti mieleen, miten kaikki viranomaiset olivat isän puolella,

äitiä ei kuunneltu, lapsen kärsimys ignoorattiin kokonaan.

Silloin lastensuojelu ja poliisi suojelivat vain isän kunniaa ja tanssivat hänen pillinsä mukaan.

Vastaus kysymykseesi:

hyväksikäyttö näkyy lapsen läheisyyden hakemisena, nimenomaan kahdenkeskisen läheisyyden,

pedofiili saunoo mielellään lapsen kanssa kahdestaan, nukkuu kahdestaan, ajelee niin ettei ole muita kyydissä, kännykässä saattaa olla alastonkuvia lapsesta.

Pedofiili väheksyy ja puolustelee julkisuuden pedofiilitapauksia.

Lapsesta se näkyy masentuneisuutena, yksinäisyytenä ja lannistuneisuutena ja etenkin tuhrimisena.

Vierailija
59/68 |
06.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ex-mieheni on pedofiili.

Jutteli mielellään tarhaikäisten tyttöjen kanssa ja vei välillä heitä luokseen kylään kahdenkesken. Pidin sitä silloin ihan normaalina.

Kerran puhuimme porukalla Jammu-sedästä, siitä lastenmurhaajasta, tämä mies "vitsaili", että Jammu ei ole tehnyt koskaan mitään pahaa.

Mies muutti minun luokseni, kotonani oli myös tyttövauva. Kerran kesken kylvetyksen hän hyppäsi alasti lapsen kylpyammeeseen lasta vastapäätä!

Se näytti siltä, että hän halusi esitellä itseään lapselle. Kun nostin rauhallisesti lapsen pois ja laitoin suihkuun, hän suuttui ja huusi.

ja eteeni avautui hämmentävä näky: 2-vuotias lapsi oli pelkissä vaipoissa sohvalla, mies piti häntä ranteista kiinni ja hieroi polveaan tämän jalkoväliin. Huusin: -Mitä sinä teet! jolloin mies päästi irti.

etten tule koskaan saamaan häntä ulos kotoani, hän ei muuta ikinä pois. Hän kieltäytyi muuttamasta ja teki lastensuojeluilmoituksia minun "juomisestani" ja keksi jopa,

Öisin hän halusi, että lapsi nukkuu omassa sängyssään - ja tarkasti iltaisin, ettei lapsella vain ole vaippaa. Kerran yöllä heräsin lapsen itkuun, syöksyin lastenhuoneeseen ja siellä tämä mies seisoskeli mitään tekemättä kädet lanteilla, oli sytyttänyt valot lastenhuoneeseen ja oli juuri kävellyt pois lapsen sängyn luota, tämä huusi paniikissa.

Sen jälkeen nukuin aina lapsen vieressä. 4-vuotiaana lapsi alkoi tuhria, eli kakkasi housuunsa papana kerrallaan, välillä oli pitkä ummetus. Aina kun aloin järjestellä eroa,

mies torppasi sen, teki lastensuojeluilmoituksia ja valehteli minusta kaikkea hävytöntä,

nauroi sitten minulle, miten ne uskovat kaikki hänen puheensa ja epäilevät minua väkivaltaiseksi hulluksi.

Kerran löysin hänen puhelimestaan kuvan lapsestani ilman housuja, vain vyötäröstä alaspäin. Lapsi oli jo 5-vuotias kun pääsin pois. Tuhriminen johtui hyväksikäytöstä, lapsi itse kertoi,

Tein rikosilmoituksen, turhaan. Poliisit väittivät, ettei noin pientä lasta kannata uskoa,

eikä minun puheillani ole painoa, koska kukaan muu ei nähnyt mitään. Pääsin vihdoin kasvattamaan lastani rauhassa, ilman pedofiili-isäpuolta.

Vein lasta vuosikausia psykiatrille ja terapeuteille, hän oli mutistinen kouluikään asti, tuhri 8-vuotiaaksi asti ja piirsi paljon kuvia isäpuolen "pahasta sormesta". Isäpuoli on kuvattu näissä piirroksissa paholaiseksi. Puhuin taas poliisille ja jopa oikeuspsykiatrille. Vastaanotto oli tyly: "Lapsi ei voi muistaa." "Mikä on sinun oma diagnoosisi?" ja "Ei kukaan hipelöi sentään niin pientä lasta."

Nyt lapsi on jo teini,

Pedofiilin kynsissä jäi ikuisesti mieleen, miten kaikki viranomaiset olivat isän puolella,

Silloin lastensuojelu ja poliisi suojelivat vain isän kunniaa ja tanssivat hänen pillinsä mukaan.

Vastaus kysymykseesi:

hyväksikäyttö näkyy lapsen läheisyyden hakemisena, nimenomaan kahdenkeskisen läheisyyden,

pedofiili saunoo mielellään lapsen kanssa kahdestaan, nukkuu kahdestaan, ajelee niin ettei ole muita kyydissä, kännykässä saattaa olla alastonkuvia lapsesta.

Lapsesta se näkyy masentuneisuutena, yksinäisyytenä ja lannistuneisuutena ja etenkin tuhrimisena.

Sinulla ollut näyttöä alusta lähtien ja silti altistit lasta 5 vuotta pedarin haluille!!! Olet yhtä syyllinen tapahtumiin kuin itse pedarikin. En osaa kuvitella niin saamatonta äitiä että antaa pedarin käyttää hyväksi lastaan vain koska mies torppaa eron. Sinullahan oli lapsen kuvakin todisteena.

Vierailija
60/68 |
06.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ex-mieheni on pedofiili.

Nyt lapsi on jo teini,

Vastaus kysymykseesi:

Lisäys: mies oli impotentti, jos sillä nyt on merkitystä.

Olimme ilmeisesti tyypillisiä pedofiilin uhreja: pieni lapsi ja yh-äiti.

Se oli kovaa aikaa, kun oli pakko asua pahan miehen kansaa. Ikävä kyllä turvaverkko puuttui,

ystävät ja suku pakenee, jos jollain on jotain on pahoja ongelmia.

Tässä vielä tuo isäpuolen harjoittama viranomaisilla kiusaaminen - viranomaiset olivat silloin meidän vihollisiamme.

Tietääkö joku, voiko tällaisesta nostaa juttua, kun tapahtumista on jo yli 10 vuotta?

Saako tyttöni koskaan oikeutta?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kolme yhdeksän