mistä tietää onko mies pedofiili
Poikaystävä siis kyseessä, puoli vuotta asuttu yhdessä ja paria kuukautta vaille vuosi oltu kimpassa. Kundin kahdella veljellä molemmilla on kaks tytärtä. Rakastaa omien sanojensa mukaan lapsia, on tosi ihana lasten kanssa ku jaksaa touhuta ja leikkiä ja vitsailla, kerran kundin veljenlapsen tullessa alasti saunasta mies vitsaili lempeästi että "menepä pukemaan, nakupelle". Ei siis yhtään mitään syytä epäillä noin kuten ajattelen, olen kysynyt mielipidettä pedoista ja miehen ääni kiihtyy, kun kertoo, kuinka niitä ihmisiä vihaa ja voisi vaikka melkein tappaa. Itsellä ei pedofiliasta tms ole kokemusta. Toivoisin vaan apua tähän mun "intuitioon", mies on suorastaan UNELMA, en vaan voi millään päästä ajatuksista eroon !!
Kommentit (68)
Mä epäilen et mun ex kaveri ja sen mies on pedofiileja. Mies tykkää suihkutella tyttärensä kanssa ja monesti rehvasteleekin suihkuleikellä sosiaalisessa mediassa. Lapsi oireilee mm ettei pidä siitä häntä koskettaa. Kerran ojensin kättäni tälle lapselle että mennään suoja tien yli niin sanoi että vain isä saa koskettaa. Äitinsä on lasta monesti pahoin pidellyt, muutenkin riuhtoo yms kaupassa. Kerran olin kylässä niin tämä lapsi oli tullut suihkusta, niin tämä äiti tunki sormen tämän takapuoleen ja sanoi että eikö tunnukkin hyvältä.
Muutenki ovat opettaneet lapsen poseeraamaan viehättävästi kuvissa yms. Ja pukeevat tosi tiukkoihin vaatteisiin. Lapsi on 6v
Et voi olla tosissasi?!!
Jos ikinä tuollaista näkee tai saa tietää, niin heti ilmoitukset viranomaisille!!!!!!!! Pliis, tehkää aina heti! Näiden lasten elämä on tuhoutunut jo! Jos edes vähän voisi auttaa tai pelastaa!
Ehdottomasti aina heti pitää toimia. Heti ota yhteyttä ja nosta oikeusjuttu, ellei aiemmin onnistunut!
Vierailija kirjoitti:
Todella sairas ap, huomaa ettei mtn kokemusta lapsista tai ylipäätään välittävästä perheestä. Varmaan ainut lapsi itse ollut perheessään. Mies kuulostaa todella normaalilta.
Mutta onko mies jopa epäilyttävän normaali...
Vahdin kyllä lastani 24/7 koko sen ajan, kun mies viranomaisten avustuksella asui väkipakolla minun kotonani.
En antanut hänen koskaan hoitaa lastani, en hetkeäkään.
Jos olisin saanut asianmukaista apua lastensuojelusta,
olisin ajanut ukon heti ulos.
Naiset ovat tosiaan avuttomia miesten kynsissä - nytkö sen vasta huomaat?