Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

mistä tietää onko mies pedofiili

Vierailija
01.10.2014 |

Poikaystävä siis kyseessä, puoli vuotta asuttu yhdessä ja paria kuukautta vaille vuosi oltu kimpassa. Kundin kahdella veljellä molemmilla on kaks tytärtä. Rakastaa omien sanojensa mukaan lapsia, on tosi ihana lasten kanssa ku jaksaa touhuta ja leikkiä ja vitsailla, kerran kundin veljenlapsen tullessa alasti saunasta mies vitsaili lempeästi että "menepä pukemaan, nakupelle". Ei siis yhtään mitään syytä epäillä noin kuten ajattelen, olen kysynyt mielipidettä pedoista ja miehen ääni kiihtyy, kun kertoo, kuinka niitä ihmisiä vihaa ja voisi vaikka melkein tappaa. Itsellä ei pedofiliasta tms ole kokemusta. Toivoisin vaan apua tähän mun "intuitioon", mies on suorastaan UNELMA, en vaan voi millään päästä ajatuksista eroon !!

Kommentit (68)

Vierailija
61/68 |
06.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ex-mieheni on pedofiili.

Hän näytti tavalliselta mieheltä, juro ja pienikokoinen.

Jutteli mielellään tarhaikäisten tyttöjen kanssa ja vei välillä heitä luokseen kylään kahdenkesken. Pidin sitä silloin ihan normaalina.

Kerran puhuimme porukalla Jammu-sedästä, siitä lastenmurhaajasta, tämä mies "vitsaili", että Jammu ei ole tehnyt koskaan mitään pahaa.

Mies muutti minun luokseni, kotonani oli myös tyttövauva. Kerran kesken kylvetyksen hän hyppäsi alasti lapsen kylpyammeeseen lasta vastapäätä!

Se näytti siltä, että hän halusi esitellä itseään lapselle. Kun nostin rauhallisesti lapsen pois ja laitoin suihkuun, hän suuttui ja huusi.

Kerran menin olohuoneeseen, kun mies luuli että olen keittiössä,

ja eteeni avautui hämmentävä näky: 2-vuotias lapsi oli pelkissä vaipoissa sohvalla, mies piti häntä ranteista kiinni ja hieroi polveaan tämän jalkoväliin. Huusin: -Mitä sinä teet! jolloin mies päästi irti.

Taas hän reagoi suuttumalla ja raivoamalla. Hän uhitteli ja huusi,

etten tule koskaan saamaan häntä ulos kotoani, hän ei muuta ikinä pois. Hän kieltäytyi muuttamasta ja teki lastensuojeluilmoituksia minun "juomisestani" ja keksi jopa,

että muka katoan välillä kotoa ja hän joutuu hoitamaan yksin vauvaa.

Öisin hän halusi, että lapsi nukkuu omassa sängyssään - ja tarkasti iltaisin, ettei lapsella vain ole vaippaa. Kerran yöllä heräsin lapsen itkuun, syöksyin lastenhuoneeseen ja siellä tämä mies seisoskeli mitään tekemättä kädet lanteilla, oli sytyttänyt valot lastenhuoneeseen ja oli juuri kävellyt pois lapsen sängyn luota, tämä huusi paniikissa.

Sen jälkeen nukuin aina lapsen vieressä. 4-vuotiaana lapsi alkoi tuhria, eli kakkasi housuunsa papana kerrallaan, välillä oli pitkä ummetus. Aina kun aloin järjestellä eroa,

mies torppasi sen, teki lastensuojeluilmoituksia ja valehteli minusta kaikkea hävytöntä,

nauroi sitten minulle, miten ne uskovat kaikki hänen puheensa ja epäilevät minua väkivaltaiseksi hulluksi.

Kerran löysin hänen puhelimestaan kuvan lapsestani ilman housuja, vain vyötäröstä alaspäin. Lapsi oli jo 5-vuotias kun pääsin pois. Tuhriminen johtui hyväksikäytöstä, lapsi itse kertoi,

että isäpuoli oli kosketellut häntä. Hän vihasi tätä miestä kiihkeästi.

Tein rikosilmoituksen, turhaan. Poliisit väittivät, ettei noin pientä lasta kannata uskoa,

eikä minun puheillani ole painoa, koska kukaan muu ei nähnyt mitään. Pääsin vihdoin kasvattamaan lastani rauhassa, ilman pedofiili-isäpuolta.

Vein lasta vuosikausia psykiatrille ja terapeuteille, hän oli mutistinen kouluikään asti, tuhri 8-vuotiaaksi asti ja piirsi paljon kuvia isäpuolen "pahasta sormesta". Isäpuoli on kuvattu näissä piirroksissa paholaiseksi. Puhuin taas poliisille ja jopa oikeuspsykiatrille. Vastaanotto oli tyly: "Lapsi ei voi muistaa." "Mikä on sinun oma diagnoosisi?" ja "Ei kukaan hipelöi sentään niin pientä lasta."

Nyt lapsi on jo teini,

terapiat on loppuneet, tyttö on iloinen ja itsetunto kohdillaan.

Pedofiilin kynsissä jäi ikuisesti mieleen, miten kaikki viranomaiset olivat isän puolella,

äitiä ei kuunneltu, lapsen kärsimys ignoorattiin kokonaan.

Silloin lastensuojelu ja poliisi suojelivat vain isän kunniaa ja tanssivat hänen pillinsä mukaan.

Vastaus kysymykseesi:

hyväksikäyttö näkyy lapsen läheisyyden hakemisena, nimenomaan kahdenkeskisen läheisyyden,

pedofiili saunoo mielellään lapsen kanssa kahdestaan, nukkuu kahdestaan, ajelee niin ettei ole muita kyydissä, kännykässä saattaa olla alastonkuvia lapsesta.

Pedofiili väheksyy ja puolustelee julkisuuden pedofiilitapauksia.

Lapsesta se näkyy masentuneisuutena, yksinäisyytenä ja lannistuneisuutena ja etenkin tuhrimisena.

Sinulla ollut näyttöä alusta lähtien ja silti altistit lasta 5 vuotta pedarin haluille!!! Olet yhtä syyllinen tapahtumiin kuin itse pedarikin. En osaa kuvitella niin saamatonta äitiä että antaa pedarin käyttää hyväksi lastaan vain koska mies torppaa eron. Sinullahan oli lapsen kuvakin todisteena.

Vahdin kyllä lastani 24/7 koko sen ajan, kun mies viranomaisten avustuksella asui väkipakolla minun kotonani.

En antanut hänen koskaan hoitaa lastani, en hetkeäkään.

Jos olisin saanut asianmukaista apua lastensuojelusta,

olisin ajanut ukon heti ulos.

Naiset ovat tosiaan avuttomia miesten kynsissä - nytkö sen vasta huomaat?

Vierailija
62/68 |
14.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä epäilen et mun ex kaveri ja sen mies on pedofiileja. Mies tykkää suihkutella tyttärensä kanssa ja monesti rehvasteleekin suihkuleikellä sosiaalisessa mediassa. Lapsi oireilee mm ettei pidä siitä häntä koskettaa. Kerran ojensin kättäni tälle lapselle että mennään suoja tien yli niin sanoi että vain isä saa koskettaa. Äitinsä on lasta monesti pahoin pidellyt, muutenkin riuhtoo yms kaupassa. Kerran olin kylässä niin tämä lapsi oli tullut suihkusta, niin tämä äiti tunki sormen tämän takapuoleen ja sanoi että eikö tunnukkin hyvältä.

Muutenki ovat opettaneet lapsen poseeraamaan viehättävästi kuvissa yms. Ja pukeevat tosi tiukkoihin vaatteisiin. Lapsi on 6v

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/68 |
29.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et voi olla tosissasi?!!

Jos ikinä tuollaista näkee tai saa tietää, niin heti ilmoitukset viranomaisille!!!!!!!! Pliis, tehkää aina heti! Näiden lasten elämä on tuhoutunut jo! Jos edes vähän voisi auttaa tai pelastaa!

Vierailija
64/68 |
29.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tätä minäkin mietin...

Vierailija
65/68 |
29.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehdottomasti aina heti pitää toimia. Heti ota yhteyttä ja nosta oikeusjuttu, ellei aiemmin onnistunut!

Vierailija
66/68 |
29.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Todella sairas ap, huomaa ettei mtn kokemusta lapsista tai ylipäätään välittävästä perheestä. Varmaan ainut lapsi itse ollut perheessään. Mies kuulostaa todella normaalilta. 

Mutta onko mies jopa epäilyttävän normaali...

Vierailija
67/68 |
22.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

up

Vierailija
68/68 |
23.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme yhdeksän kuusi