Te joilla on paperinen kalenteri! Mistä hankitte omanne?
Millaisia paperikalentereita teillä on? Ovatko ne vuosi- vai lukukausikalentereita? Seinä/pöytä tms malleja? Mistä ostatte, missä on parhaat valikoimat?
Kauppasuosituksia?
Mikä olisi paras sellainen missä ostetaan vaihdettavat sivut aina vuosittain?
Kommentit (53)
Apteekista olen saanut ilmaiseksi. Jääkaapin oveen laitan. Muutoin kalenteri puhelimessa.
Vuosikalenteri Kärkkäiseltä. Oli paljon vaihtoehtoja ja edulliset hinnat.
No tietenkin temusta niitä saa edulliseen hintaan.
Eläinsuojeluyhdistyksiltä ostettu viimeiset. Hankkija lähettää myös jos ostaa tarpeeksi rehuja.
Vierailija kirjoitti:
Eläinsuojeluyhdistyksiltä ostettu viimeiset. Hankkija lähettää myös jos ostaa tarpeeksi rehuja.
Hankkijan kalenterissa oli ihania poikakuvia, traktoreita ja kuskeja :) vähän huumoria mukana.
Joko Prismasta tai kirjakaupasta.Olen viime vuosina ostanut Roosa-nauhakalenterin
Minulle tulee vuosittain paperisena Kirkon ulkomaanavun seinäkalenteri, kun lahjoitan pienen summan joka kuukausi.
Ensi vuoden olkalaukkuun mahtuvan kalenterin löysin R-kioskista.
Vierailija kirjoitti:
Ostin S-marketista seinäkalenterin jossa myös tasku papereille. Kuvat maisemakuvia. Maksoi 4,95e.
Meillä saa S-ryhmältä ilmaiseksi S kortilla taskukalenterin. On vaan merkattu bonuspäivä vihreällä, muuten normaali maisemakuvat. Liitolta tulee tasku kalenteri.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ostin S-marketista seinäkalenterin jossa myös tasku papereille. Kuvat maisemakuvia. Maksoi 4,95e.
Meillä saa S-ryhmältä ilmaiseksi S kortilla taskukalenterin. On vaan merkattu bonuspäivä vihreällä, muuten normaali maisemakuvat. Liitolta tulee tasku kalenteri.
Tasku...laskutasku seinäkalenterin
Vierailija kirjoitti:
Siinä sulle: