Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Te joilla on paperinen kalenteri! Mistä hankitte omanne?

Vierailija
29.08.2021 |

Millaisia paperikalentereita teillä on? Ovatko ne vuosi- vai lukukausikalentereita? Seinä/pöytä tms malleja? Mistä ostatte, missä on parhaat valikoimat?

Kauppasuosituksia?

Mikä olisi paras sellainen missä ostetaan vaihdettavat sivut aina vuosittain?

Kommentit (53)

Vierailija
21/53 |
29.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kärkkäiseltä seinäkalenteri kissankuvilla.

Vierailija
22/53 |
29.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on nyt kuudes Bujo. Ostin tämän Prismasta, kun en viitsinyt lähteä erikseen Suomalaiseen kirjakauppaan. Oli kyllä huono ostos, tussi näkyi läpi, tosin kuin niissä Suomalaisesta ostetuissa. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/53 |
29.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Roskakalenteri seinällä ja pöytäkalenterina liiton vuosittain lähettämä kalenteri. Yliopistoltakin saisi lukuvuosikalenterin.

Vierailija
24/53 |
29.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sain myös lahjaksi yhden taidekalenterin. Voisin ripustaa senkin.

Vierailija
25/53 |
29.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jäteyhtiö jakaa joka vuosi "ilmaiseksi" seinäkalenterin postilaatikkoon. Kirjaan siihen kaikki laskujen eräpäivät ja menot ym tärkeät. Puhelimen kalenteriin en luota alkuunkaan. Ei huvita maksaa kertakäyttöpaperista kymmeniä euroja, ei edes vitosta.

Vierailija
26/53 |
29.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tilaan yleensä yhdysvalloista, tällä hetkellä käytössä Archer&Oliven undated, seuraavaksi joko tämä sama tai ehkä Scribbles that matter.

Henkilökohtaisessa kalenterissa itselle tärkeää paperin paksuus (tässä A&O ihan lyömätön, kuin kartonkia) ja selkeät weekly layoutit, itse en ole ainakaan vielä jaksanut tehdä alusta asti bujoa. Ja kauniit kannet tietysti. Tykkään kokeilla erilaisia, mutta en jaksa sellaisia liian "ohjattuja" aloittelijafiiliksen juttuja kuten tuo linkattu Legend planner vaikutti olevan.

Vierailija
27/53 |
29.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sähköyhtiöstä ja apteekista saan seinäkalenterit

Vierailija
28/53 |
02.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mulla on Legend Planner.

https://www.amazon.co.uk/Legend-Planner-Organizer-Productivity-Aquamari…

Tämä on kyllä aika houkutteleva!

Mita ihmetta teet englanninkielisella kalenterilla? Eihan siina ole mitaan suomalaisia pyhapaivia. Vai vietatko jo USAn ja Kanadan merkkipaivia? Joissakin USAn kalentereissa on myos Meksikon juhlapyhat.

Vierailija
29/53 |
02.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Seinäkalenteri tulee ilmaiseksi postissa :D

Vierailija
30/53 |
02.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mulla on Legend Planner.

https://www.amazon.co.uk/Legend-Planner-Organizer-Productivity-Aquamari…

Tämä on kyllä aika houkutteleva!

Mita ihmetta teet englanninkielisella kalenterilla? Eihan siina ole mitaan suomalaisia pyhapaivia. Vai vietatko jo USAn ja Kanadan merkkipaivia? Joissakin USAn kalentereissa on myos Meksikon juhlapyhat.

En ole kelle vastasit, mutta itse ainakin muistan suomalaiset pyhäpäivät ilman kalenteriakin. Jotain liputuspäiviä en ehkä muistaisi, mutta niillä nyt ei olekaan mitään merkitystä.

Vierailija
31/53 |
02.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Cittarista taskukalenteri ja seinäkalenteri tulee ehkä jätehuoltofirmasta. Ei ole tosin vielä tullut. Tuleekohan tänä vuonna.

Vierailija
32/53 |
02.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pirellin tyttökalenteri tuli perinteisesti hommattua.

Vierailija
33/53 |
02.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Prismasta. Sellainen kapea vuosikalenteri, mikä roikkuu keittiön ikkunan karmissa. Yksinkertainen ja sopii sisustukseen.

Siis seinäkalenteri, piti sanomani. Tällainen:

https://www.rever.fi/images/kuvat/11887.jpg

Minulle ei sovi tuollainen pystysuuntainen kalenteri. Tykkään lukea kalenteri vaakasuunnassa.

Vierailija
34/53 |
02.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ostan joka vuosi jonkun hyväntekeväisyysseinäkalenterin. Tänä vuonna on heinolan lintutarhan kalenteri, ensi vuodeksi ostin rescuekoirayhdistyksen kalenterin. Helppo tapa tukea, mieluummin rahat menevät johonkin hyvään kuin jollekin prismalle.

Vierailija
35/53 |
02.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Filofax-merkin rengaskalenteriin saa vaihdettua sivut vuosittain. Esim Amazon myy ja Suomalainen Kirjakauppa sekä Prisma.

Vierailija
36/53 |
24.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset
Vierailija
37/53 |
24.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Perhekalenteri (5 saraketta)

Vierailija
38/53 |
24.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suomalaisesta Kirjakaupasta, sellainen kalenteri jossa on isot ruudut ja lähes kaikki nimipäivät, hinta noin 16e

Vierailija
39/53 |
24.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saa mistä tahansa kaupasta, ihan millaisia ikinä. Osta sellainen minkä tarvitset.

Ai jestas tätä avuttomuuden aikaa.

Vierailija
40/53 |
24.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taskukalenteri on tullut aina joltain diabetesliitolta tms kun ollaan oltu lahjoittajia, useina vuosina oon kuitenkin ostanut Prismasta.

Seinäkalenteri on aina jonkun rescueyhdistuksen, yleensä Rodoksen kodittomien eläinten. Ostan joulumyyjäisistä yleensä. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän seitsemän kaksi