Te joilla on paperinen kalenteri! Mistä hankitte omanne?
Millaisia paperikalentereita teillä on? Ovatko ne vuosi- vai lukukausikalentereita? Seinä/pöytä tms malleja? Mistä ostatte, missä on parhaat valikoimat?
Kauppasuosituksia?
Mikä olisi paras sellainen missä ostetaan vaihdettavat sivut aina vuosittain?
Kommentit (53)
Prismasta. Sellainen kapea vuosikalenteri, mikä roikkuu keittiön ikkunan karmissa. Yksinkertainen ja sopii sisustukseen.
prismasta ostin heti kun tulivat. muuta ei olekaan käytössä.
Vierailija kirjoitti:
Prismasta. Sellainen kapea vuosikalenteri, mikä roikkuu keittiön ikkunan karmissa. Yksinkertainen ja sopii sisustukseen.
Siis seinäkalenteri, piti sanomani. Tällainen:
Putinkissa on parhaat pöytäkalenterit.
Seinäkalenterin tilaan netistä (ebay-myyjältä).
Käteen sopiva kalenteri on korvaantunut puhelimella.
Mulla on Legend Planner.
https://www.amazon.co.uk/Legend-Planner-Organizer-Productivity-Aquamari…
Olen opettaja ja minulla on opettajan päiväkirja, johon merkkaan muutakin kuin työasioita.
Kirjakauppa, Tokmanni, automarketit, niitä nyt löytyy vuodenvaihteen tienoilla ihan pienestä lähi-Salestakin.
Personal Planner! Saa itse suunnitella juuri sellaisen kuin haluaa (ulkoasu, päivät pystyyn vai vaakaan, kellonajat vai ei, mihin vapaata muistiinpanotilaa...) Tyyriimpi ja täytyy tilata, mutta aivan huippu.
Kiitos vinkeistä, lisää saa laittaa!
Tutkailen myös japanilaisia kalentereita parhaillaan, mutta ne on jotenkin niin monimutkaisia..
Tilaan seinäkalenrerin ifolorilta omilla kuvilla. On jo useamman vuoden perinne, kunkin kuukauden kuva on edeltävän vuoden aikana kyseisenä kuukautena otettu luontokuva (jos sellainen otos löytyy).
Mulla on varmaan viimeiset 10 vuotta ollut Suomen Luonnonsuojeluliiton paperinen seinäkalenteri. Toimii myös koko perheen tiedotusalustana, kirjataan menot ja muistettavat siihen ylös.
Minulle lähettää joku Tekniikan Akateemiset Kalenteri, ja toinen tulee aina OAJ Tool ja vielä Kiinteistöliiton kalenteri, Isännöitsijöille. Pidän siis paperialmanakkaa jo yli 40 vuotta olen kirjoittanut päivittäin. Siitä on helppo tarkastaa myöhemminn asiat.. Olen nainen jaisoäiti. Myös neissä on aika paljon samaa asiaa.
Suomalainen kirjakauppa, Akateeminen, Yliopistolta saa ilmaisia taskukalentereita, kun kaikki opiskelijat eivät ota, Prisma, Cittari, Tokmanni
ET-lehdellä on tosi hyvä, myy muillekin ja tilaajille lähettää ilmaiseksi, Amazonista saa ihania.
Tämänhetkinen kalenteri on löydetty kirjaston kierrätyshyllystä. Toki käyttämättömänä, vuoden alussa.
Vierailija kirjoitti:
Mulla on Legend Planner.
https://www.amazon.co.uk/Legend-Planner-Organizer-Productivity-Aquamari…
Tämä on kyllä aika houkutteleva!
Paikallisen eläinsuojeluyhdistyksen kalenteri sekä tutun luontokuvaajan kalenteri + ammattiliiton kalenteri.
Tokmannilta!
En löytänyt mistään muualta