mika kultaisennoutajan urospennulle nimeksi?
Kommentit (25)
Kyselläänkö näitä ihan tosissaan? Eikö olisi kiva ihan itse keksiä ja antaa se nimi omalle koiralle.
Mutta jos oikeasti kyselet, niin haluatko että se on joku yleinen vai vähän omaperäisempi?
Oman uroskoirani nimeä en halua kertoa, on jo 8-vuotias eikä samannimistä ole vielä tullut vastaan (vaikka ihan yksinkertainen nimi).
Hmmm, no Rollo, Rocky, Roope, Rasmus (mikä r-fiksaatio mulle nyt tuli), Dima, Taavi, Zorro, oisko joku kirjain millä itse haluaisit sen alkavan?
Vaikee keksii. Kaks viikkoo oon jo miettiny ja viikon paasta pentu jo tulee :)
Ap
[quote author="Vierailija" time="01.10.2014 klo 20:21"]
Vinkkii kehiin!
[/quote]
Juu Mika on ihan hyvä nimi.
[quote author="Vierailija" time="01.10.2014 klo 20:27"]
Bella
[/quote]
Tai jos välttämättä haluat miespuolisen nimen, Bello.
Mika on hyvä ja yllättävä. Hyvä, ap!
[quote author="Vierailija" time="01.10.2014 klo 20:27"]
Vaikee keksii. Kaks viikkoo oon jo miettiny ja viikon paasta pentu jo tulee :) Ap
[/quote]Mut jos annat sit kun se on jo teillä? Mäkin olin päättänyt että meidän uroskoirasta tulee se Rollo mut ei se sit ollutkaan rollomainen. Eikä se itse halunnut, kutsuin sitä eikä se reagoinut mitenkään mut sit kun sanoin sen toisen vaihtoehdon niin tuli heti häntä heiluen luo :)
Ja meidän tyttökoiran kanssa sama juttu, olin päättänyt nimen joka vaihtui heti kun pentu tuli meille.
Ehkä säkin vaan tiedät sen sitten?
Mut onnea sulle uuden vauvelin kanssa, on ne vaan niin hellusen suloisia!
Mikä vaan, kunhan ei ole ihmisen nimi, pliis!!
Tarmo (kultsu on tarmokas rotu)
Eppu (ne on ihan epun näköisiä)
Tait sitten väännät kasvattajan antamasta nimestä jotakin kivaa.
Mikä koiran virallinen nimi on? Saiskos siitä jotain väännettyä? Millä nimellä koiraa kasvattajan luona kutsutaan?
Onko sillä kennelnimi mistä vois vääntää sopivan käyttönimen?
Gesar,Uljas,Hannibal,Roy,tässä muutamia "miehekkäitä" nimiä.
Kyrpä.