Lue keskustelun säännöt.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Alue: Aihe vapaa
Naurattaa nää viherpiipertäjät.
01.10.2014 |
Lapsen edessä ei muka saisi tappaa kettua tai mitään muutakaan eläintä. Ja jos tapat eläimen, niin olet raakalainen ja sinun pitäisi saada sama kohtalo kuin tappamasi eläimen.
Herätkää nyt perkele.
Kommentit (41)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Alue: Aihe vapaa
[quote author="Vierailija" time="02.10.2014 klo 18:05"][quote author="Vierailija" time="01.10.2014 klo 20:44"]
[quote author="Vierailija" time="01.10.2014 klo 20:31"][quote author="Vierailija" time="01.10.2014 klo 20:28"]Mua naurattaisi sun kaltaiset ihmiset, mutta tiedätkö, ei naurata, koska sun kaltaiset ihmiset on niitä jotka eläimiä huvikseen tappaa. Se ei naurata, siksi sinä et naurata. [/quote] Ai tuhoeläimiä pitäis sääliä? Mitäs jos vaikka jäniksiä ei tapettais ja jänisrutto lisääntyis? Tai mitä jos hirviä ei ammuttais ja hirvikolarit lisääntyis? [/quote] Mitä jos vaikka sen ketun olisi siirtänyt vaan johonkin, missä saa olla rauhassa kun ei se ketään häirinnyt (ja jos se puri sitä poliisia, niin olisin minäkin purrut jos joku työntää hampurilaista naamalle ja tulee muuten härkkimään). Ja jos se olisi ollut vaaraksi tai sairas/loukkaantunut, olisi ne lapset voinut paikalta poistaa tai vähintään varoittaa vanhempia että saavat mahdollisuuden viedä lapset pois näkemästä. Ja ampua edes kerralla oikein eikä sadistisesti kiduttaa. Jos puhutaan hirvistä ja jäniksistä, niin ensinnäkin ne on olleet täällä kauemmin kuin me, ja me ollaan rakennettu tiet ja talot niiden mestoille alunperin. Minä voisin elää niiden kanssa kyllä. Ja toisen ampuminen olis enemmän fine jos toisellakin olisi mahdollisuus ampua, nopeampi voittaa. Mutta ei tappaminen silloinkaan ole oikein. Mutta jos realistisemmin puhutaan, niin joo, ehkä se on tiettyinä aikoina ja tietyissä paikoissa ok (tai ei ok muttei niin h*lvetin väärin), kun se on parempi vaihtoehto kuin tehotuotettu ja kärsinyt eläin. Mutta en todellakaan tykkäisi, jos niitä jäniksiä ja hirviä ammutaisiin minun tai lasteni nähden varoittamatta.
[/quote]
Ei hitto miten sinisilmäistä porukkaa. Kai olet myös kasvissyöjä?
[/quote]
Joo se jänisruttokaan ei haittaa koska ne puput on niin söpöjä.