plussa vai nega?! ( kuva )
Kommentit (56)
[quote author="Vierailija" time="01.10.2014 klo 20:13"]Avaa testi ja katso onko siinä väriä vai kuoppa tuossa viivan kohdalla. Tuo testi on kuuluisa noista vääristä haamuista ja viivan paikoista.
[/quote]
Näin teen. Luinkin netistä asiadta :/- ap
Malttia! :) Tee uusi testi parin päivän päästä.
Suoraan katsomalla en näe yhtään väriä, mutta jos viistosti tihrustan, näen haaleasti vaaleanpunertavalta näyttävän testiviivan. Voi olla viivanpaikka tai heikko plussa. Minä kiertopäivänä tämä testi on tehty? Itselläni oli jokin aika sitten vähän vahvemmin vaaleanpunainen ja tila paljastui verikokeella biokemialliseksi raskaudeksi.
Jos revit sen testin auki, niin voisitko laittaa siitäkin kuvan tänne? :)
Hyvin haalea viiva, joko viivanpaikka tai haalea plussa. Kannattaa testata parin päivän päästä uudestaan. Markettitestit on hyviä, niillä olen saanut aikaisen ja varman tuloksen ilman viivanpaikkoja (eikä ees kulu paljon rahaa jos haluaa testata monta kertaa ;) ).
Nega, eihän tuossa oo mitään viivankohdalla
Onnea. Plussa tuo on ihan selvästi :)
[quote author="Vierailija" time="01.10.2014 klo 20:30"]
Onnea. Plussa tuo on ihan selvästi :)
[/quote]
Ei ole tullu testienvalmistajat ottaneeksi sitä huomioon, että ihmiset näekvät tuloksisssa mitä haluavat. Viivanpaikka on testitikussa oleva kolo johon on sivelty ainetta joka istukkahormonia kohdatessaan muuttaa väriään. Tuossa tuon pinta on vaan sen verran läpinäkyvä, että itse viivanpaikkakin näkyy. Väriä se ei ole kuitenkaan muuttanut.
Testitikun aukirepiminen voi kuitenkin valaista asiaa kun viivanpaikan väriä pääsee arvioimaan ilman tuota päällystää. Ja ennen menkkojen viivästymistä tehdyt testit voi hyvinkin olla negoja, vaikka alkio olisikin jo kiinnittynyt kohtuun, istukkahormonia ei ala erittymään heti ekasta kiinnittymispäivästä, vasta sitten kun istukka alkaa muodostua. Eli suurinpiirtein kahden viikon kuluttua ovulaatiosta, ensimmäiset viis päivää se matkustelee munanjohdinta pitkin kohtuun ja sen jälkeen asettuu limakalvolle ja menee itseasiassa sen sisään ja ottaa ravinteensa itse limakalvosta, tätä ei voi testillä vielä testata.
Onnea ap! Ei ole sellaista kuin viivanpaikka vaan ne on plussia. Selvä plussa tuo.
Miksi et osta testiä joku ilmoittaa digitaalisella näytöllä selvällä suomella "raskaana viikolla se ja se" tai "ei raskaana". Ei tarvitsisi arpoa noiden plussien kanssa.
Olen myös malttamaton ja tuolta minulla on näyttänyt, kun olen testannut pari päivää ennen, kuin menkkojen olisi pitänyt alkaa. Pari päivää myöhemmin on ollut jo ihan selkeä viiva. Odota tosiaan kaksi päivää tai tee ainakin aamuvirtsasta testi niin saat varmuuden. Raskaushormoonin määärä nousee tosi nopeasti.
Minäkin suosittelen niitä markettien testejä missä on pelkät liuskat. Paljon halvempia ja hyvin toimivat.
[quote author="Vierailija" time="01.10.2014 klo 20:47"]
Onnea ap! Ei ole sellaista kuin viivanpaikka vaan ne on plussia. Selvä plussa tuo.
[/quote]
No senhän sä voit helposti todistaa itsellesi ostamalla kaksi noita samaisia testejä, toiseen pissaat ite, toiseen pissaa sun miehesi. Sitten katsotte mitä tapahtuu :)
Kp 25/28. Onhän tämä aikaista hätäilyä mutta kai hcg:tä olisi jo tässä vaiheessa alkanut erittyä..
Tänä aamuna testi oli puhdas nega ( apteekin oma ) Tais jäädä innostus kuitenkin lyhyeksi. Ensi kiertoon sitten vain! - ap
[quote author="Vierailija" time="01.10.2014 klo 20:50"]
[quote author="Vierailija" time="01.10.2014 klo 20:47"]
[/quote]
No senhän sä voit helposti todistaa itsellesi ostamalla kaksi noita samaisia testejä, toiseen pissaat ite, toiseen pissaa sun miehesi. Sitten katsotte mitä tapahtuu :)
[/quote] Niin? Tulee kaksi negaa. Mitä siitä?
Mitkä sokeat näki tuossa selvän plussan???
Osta suoraan Se digi testi niin ei tarvi arvailla :)
[quote author="Vierailija" time="01.10.2014 klo 20:12"]Tuo on nega, mutta se ei tarkoita sitä etteikö muutamien päivien kuluttua tilanne olis jo toinen :) Tai ens kuussa, onko sun menkat jo myöhässä, vai oletko toiveikkaana testaillut jo vähän etukäteen?
Onnentoivotukset jokatapauksessa yrittämiseen! :)
[/quote]
Testasin vähän etukäteen. Kiitos. - ap