plussa vai nega?! ( kuva )
Kommentit (56)
Tee aamulla uusi, toivottavasti on voimakkaampi plussa niin ei tarvi empiä :)
[quote author="Vierailija" time="01.10.2014 klo 19:57"]
Mikä on viivanpaikka? - ap Testi oli predictor early.
[/quote]
Joskus testiin tulee näkyviin kohta, johon plussaviivan pitäisi tulla.
[quote author="Vierailija" time="01.10.2014 klo 20:00"][quote author="Vierailija" time="01.10.2014 klo 19:57"]
Mikä on viivanpaikka? - ap Testi oli predictor early.
[/quote]
Joskus testiin tulee näkyviin kohta, johon plussaviivan pitäisi tulla.
[/quote]
Aivan. Kiitos. Toivomma kovasti plussaa! Tässä mietin että juoksenko vielä apteekkiin hakemaan testiä aamuksi. :)
Mä sain varmaan kymmenen samanlaista tulosta ja sitten vihdoin yhtenä aamuna viiva oli niiiiin selvä, että suostuin uskomaan olevani raskaana. :) Olin joo hieman malttamaton. Parempihan sunkin ois odottaa pari pvää ja sitten tehdä uus testi, helpommin sanottu kuin tehty... :D
On todellakin vaikee ajatus odottaa paria päivää :D kovasti mieli tekee tepposia kaikkine oireineen.
[quote author="Vierailija" time="01.10.2014 klo 20:02"]On todellakin vaikee ajatus odottaa paria päivää :D kovasti mieli tekee tepposia kaikkine oireineen.
[/quote]
-ap
Plussa! Minulla näytti testi tuolta kun ekaa kertaa testasin raskaana ollessani.
Tuo on nega, mutta se ei tarkoita sitä etteikö muutamien päivien kuluttua tilanne olis jo toinen :) Tai ens kuussa, onko sun menkat jo myöhässä, vai oletko toiveikkaana testaillut jo vähän etukäteen?
Onnentoivotukset jokatapauksessa yrittämiseen! :)
[quote author="Vierailija" time="01.10.2014 klo 20:10"]Plussa! Minulla näytti testi tuolta kun ekaa kertaa testasin raskaana ollessani.
[/quote]
Sama
Viivanpaikka on valkoinen. Haalee plussa punertaa, tuo on plussa. Onnea! :)
Avaa testi ja katso onko siinä väriä vai kuoppa tuossa viivan kohdalla. Tuo testi on kuuluisa noista vääristä haamuista ja viivan paikoista.
Halvemmaksi tulee marketin testit, 2-3 e paketti, jossa pari kpl. Ja ihan yhtä varmoja.
plussalta näyttää. Tee vielä huomenna tai ylih uusi.
Haalee plussa :)