plussa vai nega?! ( kuva )
Kommentit (56)
Tee aamulla uusi, toivottavasti on voimakkaampi plussa niin ei tarvi empiä :)
Mikä on viivanpaikka? - ap
Testi oli predictor early.
[quote author="Vierailija" time="01.10.2014 klo 19:57"]
Mikä on viivanpaikka? - ap Testi oli predictor early.
[/quote]
Joskus testiin tulee näkyviin kohta, johon plussaviivan pitäisi tulla.
[quote author="Vierailija" time="01.10.2014 klo 20:00"][quote author="Vierailija" time="01.10.2014 klo 19:57"]
Mikä on viivanpaikka? - ap Testi oli predictor early.
[/quote]
Joskus testiin tulee näkyviin kohta, johon plussaviivan pitäisi tulla.
[/quote]
Aivan. Kiitos. Toivomma kovasti plussaa! Tässä mietin että juoksenko vielä apteekkiin hakemaan testiä aamuksi. :)
Mä sain varmaan kymmenen samanlaista tulosta ja sitten vihdoin yhtenä aamuna viiva oli niiiiin selvä, että suostuin uskomaan olevani raskaana. :) Olin joo hieman malttamaton. Parempihan sunkin ois odottaa pari pvää ja sitten tehdä uus testi, helpommin sanottu kuin tehty... :D
On todellakin vaikee ajatus odottaa paria päivää :D kovasti mieli tekee tepposia kaikkine oireineen.
[quote author="Vierailija" time="01.10.2014 klo 20:02"]On todellakin vaikee ajatus odottaa paria päivää :D kovasti mieli tekee tepposia kaikkine oireineen.
[/quote]
-ap
nega toi on....tule kertomaan aamulla uusiks!
Plussa! Minulla näytti testi tuolta kun ekaa kertaa testasin raskaana ollessani.
Tuo on nega, mutta se ei tarkoita sitä etteikö muutamien päivien kuluttua tilanne olis jo toinen :) Tai ens kuussa, onko sun menkat jo myöhässä, vai oletko toiveikkaana testaillut jo vähän etukäteen?
Onnentoivotukset jokatapauksessa yrittämiseen! :)
[quote author="Vierailija" time="01.10.2014 klo 20:10"]Plussa! Minulla näytti testi tuolta kun ekaa kertaa testasin raskaana ollessani.
[/quote]
Sama
Viivanpaikka on valkoinen. Haalee plussa punertaa, tuo on plussa. Onnea! :)
Avaa testi ja katso onko siinä väriä vai kuoppa tuossa viivan kohdalla. Tuo testi on kuuluisa noista vääristä haamuista ja viivan paikoista.
Halvemmaksi tulee marketin testit, 2-3 e paketti, jossa pari kpl. Ja ihan yhtä varmoja.
plussalta näyttää. Tee vielä huomenna tai ylih uusi.
Haalee plussa :)