Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Suomessa ollaan tilanteessa jossa yhä useampi nainen on koulutetumpi ja tienaa paremmin kuin mies

Vierailija
02.08.2025 |

Hyväksyttekö naiset miehen alemman koulutustason ja tienestit vai vaaditko samaa tasoa vai jopa parempaa koulutusta ja tienestejä jos parisuhteen kannalta ajattelee?

Kun fakta on että kaikilla ei riitä rahkeet ammattikoulua parempaan koulutukseen vaan tehtävä sitä missä on hyvä vaikka se tarkoittaisi alempaa koulutusta ja palkkaa.

Kommentit (15)

Vierailija
1/15 |
03.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

1) Se on tienistit eikä tienestit. Opettele suomea.

2) Rahkeet eivät riitä? Siis ovatko miehet tyhmempiä? Vaikka tulevat samoista perheistä, joiden tyttäret lähtevät lukion kautta yliopistoon?

3) Vakka kantensa valitsee. Miksi kukaan (mies tai nainen) haluaisi puolisokseen jonkun vähemmän fiksun? Okei: joskus ennen miehet ovat etsineet hyvää kotirouva-ainesta jotta työn jälkeen olisi vastassa siisti koti, lämmin ruoka, hoidetut lapset, pesty pyykki . . . mutta miksi ihmeessä enää tänään? 

Vierailija
2/15 |
03.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyväksyn, mitä koulutetumpi nainen, sitä enemmän hän tiedostaa, etteivät kaikki vain voi olla yhtä hyvin palkattuja ja koulutettuja kuin he itse.

Näkisin tämän olevan enemmän vähemmän koulutettujen naisten asiaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/15 |
03.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hyväksyn, mitä koulutetumpi nainen, sitä enemmän hän tiedostaa, etteivät kaikki vain voi olla yhtä hyvin palkattuja ja koulutettuja kuin he itse.

PS. Itse en näe ammattikoulua sellaisena kouluna, jonne mennään, kun rahkeet eivät riitä parempaan. Arvostan käden taitoja korkealle, useimmiten amiksen käyneillä työelämässä olevilla on niitä. Ja on amiksen käyneissä varmasti hyvin monenlaisia miehiä, osa on sivistyneitä, kiinnostuneita monista asioista jne.

Olet ap tasan oikeassa siinä, että kannattaa tehdä ammatikseen niitä asioita, joissa on hyvä ja jotka kiinnostavat. Se joka arvostaa ihmistä työn ja rahan mukaan, on minusta moukka.

Vierailija
4/15 |
03.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

1) Se on tienistit eikä tienestit. Opettele suomea.

2) Rahkeet eivät riitä? Siis ovatko miehet tyhmempiä? Vaikka tulevat samoista perheistä, joiden tyttäret lähtevät lukion kautta yliopistoon?

3) Vakka kantensa valitsee. Miksi kukaan (mies tai nainen) haluaisi puolisokseen jonkun vähemmän fiksun? Okei: joskus ennen miehet ovat etsineet hyvää kotirouva-ainesta jotta työn jälkeen olisi vastassa siisti koti, lämmin ruoka, hoidetut lapset, pesty pyykki . . . mutta miksi ihmeessä enää tänään? 

Mikä on tienisti? Onko se koditon nisti? Koskaan kuullutkaan. 

Vierailija
5/15 |
03.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä,  kyllä  ja vaaleanpunaiset elefantit osaavat lentää.

Tällaista Femakkopaskaa sitten tänään.

Vierailija
6/15 |
03.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

PS. Itse en näe ammattikoulua sellaisena kouluna, jonne mennään, kun rahkeet eivät riitä parempaan. Arvostan käden taitoja korkealle, useimmiten amiksen käyneillä työelämässä olevilla on niitä. Ja on amiksen käyneissä varmasti hyvin monenlaisia miehiä, osa on sivistyneitä, kiinnostuneita monista asioista jne.

Olet ap tasan oikeassa siinä, että kannattaa tehdä ammatikseen niitä asioita, joissa on hyvä ja jotka kiinnostavat. Se joka arvostaa ihmistä työn ja rahan mukaan, on minusta moukka.

Niin, tämä "rahkeet eivät riitä" alkaa olla vähän vanhahtavaa ajattelua, moniin ammatillisiin linjoihin on todella vaikea päästä.

Vierailija
7/15 |
03.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uusi Amatsonia on täällä.

Vierailija
8/15 |
03.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naiset ovat gold diggereitä ja statuksen perässä, ei mitään rakkautta ole olemassakaan. Onneksi rupsahtavat, eivätkä kelpaa vanhana edes halveksimilleen duunareille. Turha niitä on sääliä.

Vierailija
9/15 |
03.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehen tienestit (e:llä, tiedoksi yhdelle kommentoijalle...) eivät ole minulle kovin tärkeitä, tärkeämpää on, että mies on fiksu, mukava luonne ja komea.

T. Nainen, joka on korkeammin koulutettu ja tienaa enemmän kuin mies

Vierailija
10/15 |
03.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi joillakin naisilla on jatkuva tarve nostaa itseään ja muita naisia jalustalle ja yrittää tehdä heistä jotenkin miehiä parempia? Minusta se miehenä kertoo lähinnä heikosta itsetunnosta. Itsetunnoltaan vahvat naiset tietävät ja tuntevat oman arvonsa ilman, että sitä pitää jatkuvasti korostaa. Ei kai älykkäätkään ihmiset koko ajan julista omaa älykkyyttään muiden kustannuksella? Pikemminkin he ovat hiljaa, kun ne tyhmemmät nostelevat omaa häntäänsä.

Vierailija
11/15 |
03.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vuosituhannen vaihteessa sinkkuna mua ei kiinnostanut miehen tulot eikä työ, kunhan niitä oli. Isommaksi ongelmaksi osottautui miesten itsetunnon puute, nainen miesvaltaiselta alalta oli kai jotain hirmu pelottavaa, tai sitten ne laskeskelivat päissään tulevia tienestejä ja totesivat etteivät pääse samaan...

Nyt ollaan tilanteessa että tienaan tuplat mieheen verrattuna ja perintöäkin on tullut 6x enemmän. Ei se arjessa näy, kumpikin hoitaa oman osansa yhteisestä taloudesta ja omat kulunsa. Elättiä en katsoisi, pl. sairastuminen pitkän yhdessäolon jälkeen.

Vierailija
12/15 |
03.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen koulutetumpi kuin kukaan miesystäväni tsm. on ollut ja aina olen tienannut vähemmän...

Vierailija
13/15 |
03.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi joillakin naisilla on jatkuva tarve nostaa itseään ja muita naisia jalustalle ja yrittää tehdä heistä jotenkin miehiä parempia? Minusta se miehenä kertoo lähinnä heikosta itsetunnosta. Itsetunnoltaan vahvat naiset tietävät ja tuntevat oman arvonsa ilman, että sitä pitää jatkuvasti korostaa. Ei kai älykkäätkään ihmiset koko ajan julista omaa älykkyyttään muiden kustannuksella? Pikemminkin he ovat hiljaa, kun ne tyhmemmät nostelevat omaa häntäänsä.

Se johtuu heikosta itsetunnosta ja kovista kokemuksista. Samasta syystä miehet haukkuvat naisia täällä.Ja nämä kaksi ryhmittymää ovat eniten äänessä palstalla.

Vierailija
14/15 |
03.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itke lisää. Nykynainen ei ole enää miehestä riippuvainen nyhverö kodissa orjana lapsia tekemässä.,  vaan on itsenäinen oman tilipussin kanssa ja tekee mitä itse päättävät.    😂😂😂😂😂😂😂😂😂

Vierailija
15/15 |
03.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Itke lisää. Nykynainen ei ole enää miehestä riippuvainen nyhverö kodissa orjana lapsia tekemässä.,  vaan on itsenäinen oman tilipussin kanssa ja tekee mitä itse päättävät.    😂😂😂😂😂😂😂😂😂

Tästä ne moukkamiehet ovat huuli pyöreenä että miten tässä näin kävi.  🤭🤭🤭