laihtumis-ennätyksesi
Kuinka paljon olet nopeimmillaan laihtunut ja missä ajassa? Mikä oli kikkasi?
Kommentit (17)
30 kg vajaassa vuodessa. Lopetin salilla käynnin motivaatiopulan ja 'koulukiireiden' vuoksi.
Vajaa 12kg, vähän päälle puolivuotta meni, mutta kuitenkin alle vuosi. Pituus 165cm ja lähtöpainosta 52kg -> 40kg (itse kysyit! D: ). Kulutin vähemmän mitä söin, ja liikuin todella paljon.
14kg ja 2 viikkoa, olin pusutaudissa ei pystynyt syömään eikä juomaan.
Painoin 53kg menessäni erääseen suht isoon leikkaukseen.Viisi viikkoa tuon leikkauksen jälkeen kontrollikäynnille menessäni painoin 38kg.Ruokahalu katosi tyystin.join vain nesteitä ja söin jäätelöä,jugurttia.Sittemmin sain kyllä vakipainoni 53kg takaisin.Onneksi.
Noin puolessa vuodessa nyt 13 kg. 161 cm, 84,4 kg > 71,5 kg. Syön normaalimääriä ja normaaleja ruokia, paljon rehuja ja liikun paljon.
39 kg, 16 viikkoa täysnutrauksella. Poissa ovat pysyneet reilut viisi vuotta.
20kg/vuosi. 60kg -> 40kg, pituutta 170cm. Sairastuin anoreksiaan.
27kg 6kk imetyksen aikana. Ja ei ollut raskauskiloja koska raskauden aikana en saanut painoa lainkaan. Ja tiedän että imetyksen aikana ei saa laihduttaa olin vaan alun perinkin niin lihava että jättämällä roskaruoka ja alkoholi pois niin laihduin väkisinkin.
76 kg vuodessa. Kaikki tuli takaisin korkojen kera seuraavan kahden vuoden aikana.
[quote author="Vierailija" time="02.10.2014 klo 13:08"]
-5kg vuorokaudessa.
[/quote]
Ai niin se kikka jäi...synnytys
30 kg kolmessa kuukaudessa. Sairastuin syömishäiriöön.
13kg 3 kuukaudessa, tosi kovaa treeniä ja rankka ruokavalion muutos. Lenkillä 5krt viikossa ja lisäksi salitreeniä päälle. Se oli kuoleman tahti mulle ja uuvutin itteni loppuun ihan vaan sen takia, että halusin olla laihempi miellyttääkseni muita.
32 kg vuodessa. Jätin herkut pois ja kävelin viisi kertaa viikossa ja jumppasin kerran viikossa. Noin kymmenen kiloa on tullut takaisin.
42 kiloa 10 viikossa, pelkkää Nutrilettiä.