Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Apua saanko mitenkään lapsen polvesta kiviä pois? Mies töissä eikä autoa käytössä? PIKA!

Vierailija
29.08.2021 |

Kaatui pihalla ja ihon alla pieniä kiviä. Itkee kovasti ei anna mun edes putsata haavaa. Ei uskalla tehdä sitä itsekään. Nyt pikaisesti, mitä hittoa teen?

Kommentit (25)

Vierailija
21/25 |
29.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pinseteillä ja kyllä ne sieltä itsekseenki tulevat, tosin se mätii samalla.

Tätä yritin mutta itkee että sattuu.. ap

Sattuuhan se, mutta se pitää nyt vain kestää.

Vierailija
22/25 |
29.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pinseteillä ja kyllä ne sieltä itsekseenki tulevat, tosin se mätii samalla.

Tätä yritin mutta itkee että sattuu.. ap

Tietenkin hän itkee, että sattuu, koska sehän sattuu. Mutta voit lohduttaa häntä, että sattuminen vähenee, kun kivet saadaan pois, ja polvi pääsee paranemaan. Vähimmällä kivulla hän pääsee, mitä nopeammin kivi/kivet poistetaan.

Omalla lapsellani oli kivi polvessa monta päivää, koska en huomannut sitä, kun puhdistin haavan ensimmäisen kerran. Hän tuli itse sanomaan, että katsopa, onko siinä jotain. Katsoin, ja huomasin kiven. Teräväkärkisillä pinseteillä, samoilla, millä poistan punkitkin ihosta, poistin kiven. Kun olin saanut kiven pois, hän sanoi, että ei satu enää niin paljon. Puhdistin sen jälkeen vielä haavan, ja kaikki oli sen jälkeen OK.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/25 |
29.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan uskomatonta avuttomuutta. Toki riippuu, minkä ikäisestä lapsesta on kyse mutta ei nyt kuulosta ihan taaperolta kuitenkaan.

Tuollaiset nirhaumat hoidin itse suunnilleen viisivuotiaasta alkaen. Samoin kuin lukuisat viiltohaavat sormissa, kun puukko veistellessä lipsahti. Bonusta oli, jos huushollista löytyi vetyperoksidia, joka ei kirvellyt.

Mutta että taksilla päivystykseen :) :)

Vierailija
24/25 |
29.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yhesti itse kaaduin ja kiviä tuli aika paljon polveen. Huuhtelin, ja luulin saaneeni kaikki kivet pois, vaan ei... Parin päivän päästä piti mennä terveyskeskukseen puhdistamaan se kun meni niin nastyn näköiseksi kyseinen polvi.

Vierailija
25/25 |
29.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihmettelen eniten sitä, millä tavalla autosta on apua niiden kivien poistamisessa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kuusi seitsemän