mie son tyhmä
Mies laitto että seksiviestejä vaan että ei laita mitän mutt a kuin sekisä ja olen surullinen koska olen rakastunut ja miesä kiinnostaa vain seksi.
Kommentit (25)
Vierailija kirjoitti:
Opettele kirjoittamaan ensin.
Mitä kärkeä nähdä vaiaa kirjoittamiseen, kun olen surullinen? ymmärttätkö että mies vei elämäni tarkoiteuksen ? mies laittaa vaan seksiviestej' eik' mitään muuta nykään ja on kiinnostunut van siitä.
Joku muukin vaiva näyttää olevan, kun ei kirjoittaminenkaan suju.
kysymys ei ole ett en osasi kirjoittaa mut en jaksa nähdä vaiva kun nopeasti kirjoitan
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä kärkeä nähdä vaiaa kirjoittamiseen, kun olen surullinen? ymmärttätkö että mies vei elämäni tarkoiteuksen ? mies laittaa vaan seksiviestej' eik' mitään muuta nykään ja on kiinnostunut van siitä.
Tsiisus kraist. Ymmärrän kyllä ettei mies ole muusta kiinnostunut kuin seksistä. Ehkä hänkin on huomannut ettei sinusta ole muuhun.
Vierailija kirjoitti:
kysymys ei ole ett en osasi kirjoittaa mut en jaksa nähdä vaiva kun nopeasti kirjoitan
Tyhmä taidat tosiaan olla kun ei edes tekstin tuottaminen onnistu.
Vierailija kirjoitti:
Joku muukin vaiva näyttää olevan, kun ei kirjoittaminenkaan suju.
ymmärrätkö kujinka mies rikkoa sydämeni=? en jaks keskittyy kun mies vaan hyväksikäyttää seksi' minusta ja minä rakastna miestä ja ikten niin ei jaks a keskityyy
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tsiisus kraist. Ymmärrän kyllä ettei mies ole muusta kiinnostunut kuin seksistä. Ehkä hänkin on huomannut ettei sinusta ole muuhun.
Miksei minust ole muuhu ? Min psytyy kyllä yviin jos jaksa keskityy. Mie s ensin hijaa rakautta mutta sitren nyt tulee vaan seksiä.
mutt naissrt omkei että teitä vaan seksii kytetään
Vierailija kirjoitti:
AP.n ongelma, hän on Romani.
it e olet tooman pakveija
Älä välitä noisa jotka haukkuu kirjoitustaitoa. Ne on kiusaajaa.
Vierailija kirjoitti:
kiitos onen samaa meitl ja auta minua meihen kanssa
Vierailija kirjoitti:
Oliks tää se ap:n kirjoitustaito keskittyneenä? :D
Vierailija kirjoitti:
Mitä h*lvettiä nyt taas!?
miest jota rakastan ei kiinnozta kuin seksi minusta ja laitaa vaan seksiviestejä eik enää mutta