Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kuinka iso ongelma sinulle olisi seksi vain pari kertaa kuussa?

Vierailija
01.10.2014 |

Miten reagoisit tilanteeseen?

Kommentit (23)

Vierailija
1/23 |
01.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei mikään ongelma. Seksihalut menivät täysin jo 20 vuotta sitten. Opettajani ppäätti, että olen lutka ja käytti seksualaisesti hyväkseen. Vaikka eipähän tuo neitsyyden menetys sinänsä haittaa, sain tarpeeksi kovat traumat ja sen myötä suoraan työkyvyttömyyseläkkeelle lukion jälkeen. 

Vierailija
2/23 |
01.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eipähän ehtisi leipääntyä. Paljon vaikuttaisi myös partnerin viehättävyys. Vähemmän viehättävää ei tekisi mieli nussia niin usein.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/23 |
01.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Just hyvä...

Vierailija
4/23 |
01.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisi ongelma. Vaikea sanoa miten reagoisin tilanteeseen, helpompaa olisi jos se olisi tilapäistä mutta jos jatkuvaa niin huonompi juttu.

Vierailija
5/23 |
01.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan minun elämää. Tähän on jo tottunut, miestä ei touhu kiinnosta lainkaan ja saan pyytää, maanitella ja vongata ennen kuin edes näen äijän munan. Tämä on toisaalta kaksipiippuinen juttu, sillä kun seksiä on, niin se on todella hyvää. Pitäisi osata olla tyytyväinen siitä että seksiä on harvoin mutta se on loistavaa, eikä vonkua kun saa kolme  kertaa viikossa paskaa seksiä. Mutta olen ahne...

Vierailija
6/23 |
01.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen sinkku enkä kaipaa seksiä, joten pari kertaa kuussa voisi olla juuri sopiva jos olisin suhteessa. Vähempikin riittäisi.

Vierailija
7/23 |
01.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ei mikään ongelma, kun olen ollut 8 vuotta ilman seksiä... Toimisin samoin kuin nytkin, tyydyttäisin itse itseni suihkussa aina kun mieli tekee, en minä siihen miestä tarvitse.

Vierailija
8/23 |
01.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lievä ongelma. Yksi kerta viikossa olis minulle optimaalinen tahti.

N30

Vierailija
9/23 |
01.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tulisin surulliseksi ja vihaiseksi ts tyyliin tuosta näkee ettei ole saanut munaa.

Vierailija
10/23 |
01.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

ISO Ongelma

Vierailija
11/23 |
01.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juu, on ongelma. Mies vielä kiristää seksillä. Kun meillä on riitaa, niin se on sit mun vika että miestä haluttaa entistä vähemmän.

Vierailija
12/23 |
01.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Seksi noin usein voisi olla pieni ongelma kyllä...

Vierailija
13/23 |
01.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="01.10.2014 klo 14:42"]

Juu, on ongelma. Mies vielä kiristää seksillä. Kun meillä on riitaa, niin se on sit mun vika että miestä haluttaa entistä vähemmän.

[/quote]

*Järkyttynyt* .. Naiset ei ikinä tekis mitään noin törkeää. Enää puuttuis että miehes kiristäis että jos et tee kotitöitä niin seksiä ei tipu, tai jos miehes vaatis että tanssit hänen pillinsä mukaan naurettavissa pikkuasioissa vain sen vuoksi että sais tuntea olevansa vallankahvassa..

Vierailija
14/23 |
01.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei mikään ongelma. Harvemminkin on ollut, vaikka mies kyllä haluaa ja periaatteessa mäkin.

Vierailija
15/23 |
01.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Iso! Onneks ei oo noin haluton mies

Vierailija
16/23 |
01.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisi ongelma. Kaksi kertaa vuodessa riittäisi hyvin. :)

Vierailija
17/23 |
01.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ongelma. Kerran kuussa riittää.

Vierailija
18/23 |
01.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisin surullinen ja ihmeissäni ja juttelisin miehen kanssa asiasta. Tässä elämäntilanteessa tuo periaatteessa olisikin ihan normaalia, terveydentilani on huono ja mies on kovin huolissaan.

Vierailija
19/23 |
01.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saisinkin noin usein... en vaan jatkuvasti jaksa olla vonkaamassa ja kerjäämässä.

Vierailija
20/23 |
01.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan ok...oon 9. kuulla raskaana...suunta ei liene nousujohteinen lähiaikoina. :/

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi seitsemän yksi