leuanvedosta
Montako leukaa jaksat vetää, vai jaksatko ollenkaan? Olen asettanut itselleni tavoitteeksi vetää 1 leuan jouluun mennessä. Pienellä vauhdilla menee jo yksi...
Kommentit (14)
8. Tosin nyt rv: lla 37 ei mene kuin yksi enää. Ehkä taas joskus...
Kolme puhdasta ja loput 8-10 kuminauhan avustamana. Salaa kyllä ihailen niitä naisia salilla, jotka vetävät puhtaita leukoja jopa painon kanssa.
Yhden. Ikä 48v. Itselläni onnistui runsaasta harjoittelusta huolimatta vasta sitten kun lisäsin ruokavalioon runsaasti proteiinia.
Puhtaasti en yhtään. Pienellä ponnistuksella kyllä.
Mäkään en saa yhtään, vaikka aika hyvässä kunnossa olenkin. Ehkä proteiinin lisäämistä kannattaisi kokeilla, kiitos vinkistä, nro 2.
Kiva kuulla sun päämäärästä, AP. Miten sä treenaat tuota leuanvetoa?
En jaksa vetää ollenkaan, en edes kumpparilla. Olen myös treenannut ylätaljaa salilla mutta siinäkin sain painoja lisättyä vasta 45 kiloon. Tuntui vaan, että koko treeni ei etene eikä tule kehitystä. Vaikea sanoa, mitä tein väärin. Mulla oli taljan lisäksi pari muuta yläselkäliikettä ohjelmassa, jolla treenasin.
en yhtään :( haaveena on kyllä ollut lapsesta saakka. ylävartaloa ja tekniikkaa pitäs treenata todella paljon että onnistuis. alavartalo mulla se vahvempi puoli.
tosi kuntoilijoita täällä. 3 kk aikana yksi leuka :DD
Ennätys 15 myötäotteella, nykyään oon surkastunu nii menee ehkä 12.
UP