Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Sanna Marin luottaa mustaan

Vierailija
29.08.2021 |

No jep jep, ymmärrän.

Kommentit (56)

Vierailija
2/56 |
29.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei pysty lukemaan, maksumuurin takana.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/56 |
29.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joskus kuulee väitettävän että musta ja valkoinen vaatteissa sopivat kaikille. Mulle ei. Mä näytän jotenkin harmahtavalta ja tunkkaiselta, jos mulla on mustaa tai valkoista lähellä kasvoja.

Vierailija
4/56 |
29.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Just tuo, musta ei sovi kalvakalle suomalaisiholle. Iho näyttää harmaalta, silmänaluset tummilta jne. Täytyy olla meikki vähintään tai rusketusta, että sopii.

Värianalyysissä ihmiset voidaan jakaa esim kevät, kesä, syksy ja talvi väreihin ihon sävyn mukaan.

Vierailija
5/56 |
29.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ennen olin mustaan pukeutuja ja jotenkin haarmaahiirulaisesti varman päälle ottaja, nyt olen hankkinut ihania värikkäitä mekkoja ja tunikoita jne. Tunnen itseni ihan eri ihmiseksikin. :)

Kannustan siis ketä tahansa siis pukeutumaan rohkeammin, kunhan tosiaan vaatteet ovat tyylikkäät, sopivan kokoiset, tarkoituksenmukaiset, tilanteeseen sopivat jne.

Vierailija
6/56 |
29.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Just tuo, musta ei sovi kalvakalle suomalaisiholle. Iho näyttää harmaalta, silmänaluset tummilta jne. Täytyy olla meikki vähintään tai rusketusta, että sopii.

Värianalyysissä ihmiset voidaan jakaa esim kevät, kesä, syksy ja talvi väreihin ihon sävyn mukaan.

Kyllä Sannakin näyttää paremmalta ilman mustia vaatteitaan.

Vierailija
7/56 |
29.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse suosin mustan sijaan tummaa sinistä tai munakoisoa mutta niitä värejä ei ole tarjolla kaupoissa. Musta on useimmille suomalaisille liian kova väri. Luullaan myös, että se värinä hoikentaa.

Vierailija
8/56 |
29.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naamasta häviää välittömästi se vähäinenkin väri, kun pukeudun mustaan. Siksi en mustia yläosia käytäkään. Erittäin harvalle suomalaiselle musta väri (kasvoja vasten) sopii. Ja tämä on kaiken lisäksi ristiriidassa sen kanssa, että useat mustiin pukeutuvat suomalaiset masentuvat syksyn pimeydestä ja nauttivat kesän valosta :)

Vierailija
9/56 |
29.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pelkkään yhteen väriin pukeutuminen viestii ettei esteettiset asiat kiinnosta ihan hirveästi ja haluaa päästä mahdollisimman helpolla. Itse en juuri noteeraa ollenkaan sellaisia jollakulla olisi pelkkiä mustia vaatteita. 

Vierailija
10/56 |
29.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Musta ja oliivinväri on suosittua tällä hallituskaudella. Mainittuja värejä suosivat myös P. Haavisto ja M. Ohisalo.

Vierailija
11/56 |
29.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suomi on täynnä liian vaaleita ihoja, jotka on värjännyt liian tummilla sävyillä hiuksiaan. Suomalaiseen ihoon ei oikeasti sovi musta.

Vierailija
12/56 |
29.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja mä luotan Sannaan!

Vierailija
13/56 |
29.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos tilaa jostain nettikaupasta ja innostuu valitsemaan ns. monipakkauksia, niin niissä on lähestulkoon aina musta+joku muu väri, näin tulee taas kotiin yksi uusi musta vaate. Näin sitä sitten vain ajautuu kulkemaan mustissa. Olen pitkään miettinyt, että pitäisi siirtyä jonkun ulkomaisen vaatekaupan vakiasiakkaaksi, siellä kun usein on tyylilkäitä värisävyjä, olen huomannut.

Vierailija
14/56 |
29.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en voi käyttää kasvojen lähellä mustaa, näytän väsyneeltä, nuutuneelta.

Vierailija
15/56 |
29.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käytän aika useasti talvella mustia kangashousuja, mutta en ole vuosikausiin osannut käyttää mustaa paitaa. Väri ei oikein vain istu/sovi päälle, en ole ymmärtänyt miksi. Se ei vaan taida olla minun ihonväriin sopiva väri, käytän mieluummin tummansinistä. Jotkut valkoisen sävytkään ei sovi minun iholleni ollenkaan.

Vierailija
16/56 |
29.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ainakaan itselle ei musta sovi, muutenkin niin kalpea iho. Näytän ihan joltain haamulta koko mustissa.

Vierailija
17/56 |
29.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä Sannakin näyttää paremmalta ilman mustia vaatteitaan.

Naisministerin luontoisetuihin kuuluu saada jatkuvaa kritiikkiä ja arvostelua ulkoisesta olemuksestaaan.. 

Vierailija
18/56 |
29.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Todellisuudessahan tuo ei sovi juuri kenellekään ainakaan kasvojen lähellä.

Esim. monelle suomalaiselle sopii tummansininen mustaa paremmin.

Vierailija
19/56 |
29.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Punapigmenttiselle ei ainakaan sovi. Minä näytän täysin mustassa ihan  nääntyneeltä ja silmät vain kiiluvat päässä oudosti.

Vierailija
20/56 |
29.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole paljon vaihtoehtoja tuolla hiusvärillä.