Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Onko haaveilu seksistä muun kuin puolison kanssa "pettämistä"?

Vierailija
29.08.2021 |

Rakastan miestäni ja meillä pitkä liitto takana. Lapset omillaan ja elämässä seesteinen kausi. Olen kuitenkin paljon yksin koska mies on työmatkalla 3vk/kk.
En tiedä miksi nyt on alkanut hiipiä mieleen miltä tuntuisi taas ihastua uudestaan ihan uuteen ihmiseen. Tuntea ne perhoset vatsanpohjassa ja läikahdys sydämessä kun puhelin ilmoittaa viestistä ym. Tai miltä tuntuisi taas ensi suudelma tai jopa se rakastelu ihan uuden tuttavuuden kanssa.
Ei mulla ole ketään kiikarissa enkä juokse baareissa tai missään.
Saako yksinäisyys tämän aikaan, vai onko joku viidenkympin villitys tulossa. Olemme molemmat 46v mieheni kanssa.

Kommentit (68)

Vierailija
1/68 |
29.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ei tietenkään ole.

Vierailija
2/68 |
29.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei, mutta jos mies tekee noin niin se on henkistä pettämistä. Ero on siinä että nainen haaveilee muuten vaan, mies oikeasti toteuttaa sen jos siihen tulee sauma

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/68 |
29.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä oli joskus puhetta vaimon kanssa asiasta. Todettiin että ihmisellä on silmät päässä nähsä nais/mieskauneutta eikä pieni flirttikään ole väärin. Pohdittiin myös vähän avoimempaa liittoa minun erityistarpeitteni takia mutta päätin jättää sen haaveilun asteelle. Haaveiluun ja omaan kivaan pitöö tietenkin olla lupa.

Vierailija
4/68 |
29.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

No enintään "pettämistä", mutta ei missään nimessä pettämistä. En kyllä oikeasti kutsuisi edes "pettämiseksi".

Vierailija
5/68 |
29.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rikoksen suunnittelu on rikos monissa maissa.

Vierailija
6/68 |
29.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Meillä oli joskus puhetta vaimon kanssa asiasta. Todettiin että ihmisellä on silmät päässä nähsä nais/mieskauneutta eikä pieni flirttikään ole väärin. Pohdittiin myös vähän avoimempaa liittoa minun erityistarpeitteni takia mutta päätin jättää sen haaveilun asteelle. Haaveiluun ja omaan kivaan pitöö tietenkin olla lupa.

Äh siis tarkoitan että se on tietenkin luvallista. Ei siis tarvita erillistä lupaa.

Vierailija
7/68 |
29.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole pettämistä, mutta ajatuksista se aina alkaa.

Vierailija
8/68 |
29.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika hullua jos ajatukset olisivat pettämistä.

Vierailija
9/68 |
29.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä oon aina ajatellut sen niin, että jos se toiminta ei ole pettämistä mun mielestä jos se toinen sen tekee, niin sitten se ei ole pettämistä. Eli: miten ap reagoit, kun selviää, että puolisosi ajattelee noin?

Vierailija
10/68 |
29.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole :D ihan rauhassa vaan fantasioimaan

Vierailija
11/68 |
29.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole viiden kympin villitys tulossa, se alkaa naisilla jo ennen neljääkymmentä. Biologiasi kokee, ettei miehesi ole riittävästi läsnä, tai jos tätä on aina ollut, niin mies muuten epätäydellinen. Haet joko parempia geenejä, huomioivampaa miestä, tai paikkaamaan jotain muita puutteita.

Vierailija
12/68 |
29.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Rikoksen suunnittelu on rikos monissa maissa.

Rikoksen valmistelu on eri asia kuin suunnittelu. Jos suunnittelu tapahtuu pelkästään pään sisällä eikä sisällä konkreettisia valmisteluja se ei taida olla rikos kuin ehkä Pohjois-Koreassa.

13/68 |
29.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En kutsuisi tuota pettämiseksi, koska et ajattele tuollaista kenestäkään tietystä miehestä (näin ymmärsin) eikä sinulla ole aikomusta toimia ajatusten pohjalta.

Jos olisi joku tietty mies, johon olet ihastunut ja josta haaveilet, niin sitten voisit ajatella esim., miltä sinusta tuntuisi, jos puolisosi haaveilisi jostain toisesta naisesta siten.

Vierailija
14/68 |
29.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ei ole! Ihanko oikeasti et ap koskaan ole haaveillut seksistä jonkun muun kanssa? Jos et, niin jo on korkea aika ;)

Vierailija
15/68 |
29.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen antanut vaimolleni luvan.

On pitkä kaunis nätti 48v

Vierailija
16/68 |
29.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No ei ole! Ihanko oikeasti et ap koskaan ole haaveillut seksistä jonkun muun kanssa? Jos et, niin jo on korkea aika ;)

Kaikilla naisilla ei ole pettämisviettiä, mistä muista haaveilu kertoo.

Vierailija
17/68 |
29.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Raamatullisessa mielessä kyllä, mutta ei käytännössä.

Pääasia ettet jää fantasioihin niin, että se pilaa suhteen omaan rakkaaseesi. Ja ihan normaaliahan tuo on, en tiedä ketään, joka ei joskus haaveilisi muistakin kuin omasta puolisosta. Joskus se antaa lisäpotkua makkarin puolelle.

Vierailija
18/68 |
29.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Faith kirjoitti:

En kutsuisi tuota pettämiseksi, koska et ajattele tuollaista kenestäkään tietystä miehestä (näin ymmärsin) eikä sinulla ole aikomusta toimia ajatusten pohjalta.

Jos olisi joku tietty mies, johon olet ihastunut ja josta haaveilet, niin sitten voisit ajatella esim., miltä sinusta tuntuisi, jos puolisosi haaveilisi jostain toisesta naisesta siten.

No ei minusta ole silloinkaan pettämistä, vaikka haaveilee jostain tutusta miehestä. Kunhan jää haaveilun tasolle. Ihan varmasti jokaisen mies on haaveillut seksistä esim työkaverin kanssa. Miksi sama ei olisi sallittu naisille?

Vierailija
19/68 |
29.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Henkistä pettämistä kyllä. Mutta älä huoli, ei kukaan ajatuksiasi lue. Ihmiset haluavat olla täydellisiä ja siksi pettämiseksi luokitellaan vaan pelkät teot. Minun mieleeni mahtuu kerralla vain yksi ihminen ja häntä silloin rakastan. Tosin olen nainen ja miehillä tämä voi olla ehkä eri asia. Heitä ohjaa enemmän himot.

Vierailija
20/68 |
29.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei ole pettämistä, mutta ajatuksista se aina alkaa.

No monesti joo, mutta ei aina.